![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
hot Marijke, ben jij familie van JMPfaff ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ok zo?
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Staatssecretaris
|
![]() Nee, gelukkig niet! Trouwens er wordt hier wel serieus afgeweken van waar het om gaat: mijn schorsing door Athena, voor mij pure discriminatie vanwege mijn beroep en wat jullie daarvan vinden. Liefst met argumenten en deftig blijven. Ik ga niet in op onnozele scheldpartijen, idiote opmerkingen en berichten die totaal off-topic zijn.
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() voorts zal de rechter in beroep u wel gelijk geven zeker ? gaat Athena geld kosten, ze zullen een deel van uw advokaatkosten ook moeten vergoeden ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Allé, 'k gooi het hier maar in de groep, is dat deze tijd van 't jaar niet nog veel te friskes om buiten in uwen bloten rond te lopen? Ze geven verdorie 12°C aan de kust.....De van kou blauwe konijntjes aan den draad tot daar aan toe, maar als je daar als grote mens met een eerste-communie-wietelke loopt....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() had HM nu niet alle moeite gedaan om duidelijk te maken dat ze daar niet voor de wietelkes is ?! ze kijkt er daar zelfs (bijna) niet naar ! ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 15 april 2010 om 08:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
BTW, wie daar naartoe gaat om iets te zien, gaat wellicht toch van een koude (pun not intended) kermis terugkomen, denk ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zo uit de wind, in het zonnetje kan het toch al aangenaam zijn, ik zou zeggen, we vragen het Marijke, maar zij mag er niet meer binnen ... Marijke, gaat uw ventje nog, of is hij ook buitengesmeten ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() In de buurt van Cadzand liepen we ooit eens op dat fiets-voetpad. Zegt die van ons: "kijk daar eens, die hebben daar allemaal dezelfde zwembroek aan, zeker een ploeg van 'd een of d' ander sportclub? " Tot we dichter kwamen en zagen dat ze allen geen zwembroek aan hadden. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kunnen de mensen van die camping niet gewoon weigeren wie ze willen? Ik zie dat niet als discriminatie. Als jonge gasten het te bont maken op een camping dan zijn die het jaar erna ook niet meer welkom. Wel als Athena nu vindt dat uw aanwezigheid een negatieve invloed gaat hebben op hun zaak dan is dat hun goed recht om u te weigeren.
Ik zou zeggen, stel u niet aan en zoek een andere camping waar ze u wel willen hebben. Ik denk dus gewoon aan mediageilheid. Laatst gewijzigd door fox : 15 april 2010 om 09:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |