![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1681 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar kom je er niet vanaf met 3 jaar waarvan 1 met enkelband. Je kan je natuurlijk ook afvragen WAAR deze "jongeren" hun cultureel beeld vandaan halen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1682 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1683 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat niemand zichzelf dit afvraagt omdat iedereen dit zo langzamerhand wel weet...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1684 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Volgens de statistieken zijn er bijvoorbeeld in Australië maar 1,7 moslims of zoiets. Mocht veertig procent daar moslim zijn dan zouden ze wel heel anders reageren veronderstel ik. Als je trouwens eens kijkt naar de lijst van welke loopbanen dat ze in Canada toelaten dan zijn het voornamelijk hooggeschoolden of heel specifieke opleidingen. Dus sluiten ze eigenlijk al 98 procent uit die nooit mag binnen komen (tenzij als ze daar kunnen rentenieren). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1685 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar het klopt wel dat allochtonen hier sterk ondervertegenwoordigd zijn op het forum. Maar het is dan ook wel kort door de bocht om die tweeënhalve allochtoon als representatief te beschouwen voor de volledige allochtone populatie. Dan wil ik nog niet beginnen over die "allochtonen" die volgens mij simpelweg constructen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1686 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1687 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1688 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1689 | ||
|
![]() Citaat:
En ik maar denken dat ik me heb aangepast. Aanpassen wil niet zeggen: korte metten maken met Uw afkomst. Maar ik zal u gerust stellen, mn echte naam klinkt nogal Nederlands ![]() Vredesgroet, Oemmu 'Abdoellaah. Citaat:
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 14 mei 2010 om 13:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1690 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1691 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Cdude : 14 mei 2010 om 14:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1692 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1693 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan gaan de vbers een bedreigde diersoort worden ..... ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1694 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1695 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1696 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1697 |
Minister-President
|
![]() Ze tellen iedereen van wie 1 van de (groot)ouders uit het buitenland afkomstig is tot de allochtonen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1698 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Herlees nog eens de gegevens die Karma meedeelt en denk nog eens na wie er nu gelijk heeft? Wat is trouwens jouw kommentaar op deze vaststellingen qua grootte van het land, het aantal inwoners, bewijzen dat je geen arme sukkel bent die zich daar komt installeren enz? Ben jij het niet die nu één en ander moet toegeven? Tuurlijk zul je dat niet doen. Laatst gewijzigd door andev : 14 mei 2010 om 17:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1699 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook het soort paspoort of whatever ze hadden aangevraagd en gekregen: zogezegd als "toerist" voor veertien dagen met de bedoeling er te blijven plakken lukte zo maar niet! Wat een hemelsbreed verschil met al diegenen die hier binnenvallen! Dat de multiculliefhebbers hier weer doen alsof ze dat ook niet hadden gezien en gehoord is niet verwonderlijk natuurlijk. Alleen wat past in het kraam, daar hebben ze aandacht voor. De rest is irrelevant tot racistisch. Laatst gewijzigd door andev : 14 mei 2010 om 17:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1700 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kompleet het tegenovergestelde van wat hier gebeurt dus. Rechtstreeks van de bus of de trein of whatever naar het ocmw, dat lees ik er niet tussen. Laatst gewijzigd door andev : 14 mei 2010 om 17:51. |
|
![]() |
![]() |