![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zelfs al was elke jood, behalve een religieus extremist, een aanhanger van het zionisme (een flagrante leugen, naar gewoonte), dan doet dat helemaal niets af aan wat er wordt gesteld over het imperialistisch en onderdrukkend karakter van de zionistenstaat. Zou het waar zijn, dan zijn dat gewoon ofwel heel onwetende of heel boosaardige mensen. Uw tweede drogreden is net zo.
![]() |
![]() |
#262 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zie boven. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Later in mijn post zei ik duidelijk "wat betreft de liberaal", gij dus. Allez, dus omdat de grote meerderheid aan joden pro-Israël is, wordt het automatisch goedgekeurd? Wat een bullcrap jongen. Beeld u in, "ik wil een land voor mezelf, en ik ben daar mee akkoord, dus 't is geregeld". Uw "stelling" bewijst dus niks. Zowat iederéén neemt ieder aanbod aan dat een lange tijd voordelig zal zijn.
![]() |
![]() |
#264 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() En terecht. Het zou hun grootste fout geweest zijn en ze zouden er de grootste slaven door geworden zijn.
![]() |
#266 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Europees Commissaris
|
![]() Dit zegt dus werkelijk alles. De Palestijnen hebben geen staat en destijds bood Israel de Gazastrook, 95% van de Westelijke Jordaanoever inclusief de nederzettingen en Arabische wijken van Jeruzalem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jawel... ![]() En nu doen de Palestina Komités en andere Intals zoiets dat erg lijkt op dit... ![]() Laatst gewijzigd door ShoshannaKimberley : 19 mei 2010 om 20:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik geloof dat ik een interpretatiefout maake. Ik dacht de zoveelste vergelijking van Israel en Nazi-Duitsland te zien. Mijn excuses.
VSSE, kijk goed mee: Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 19 mei 2010 om 21:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Hele topics lang lijkt het of jij wel doorhebt wat het zionisme tegenwoordig inhoudt (alhoewel), en nu ga je een beetje de enge betekenis daarvan aanwenden? Citaat:
![]() |
![]() |
#271 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Dé andere kant van het verhaal is voor mij geen probleem.
EEN andere kant voor u blijkbaar wel. Ik ga het blijven zeggen, als het met u gebeurt zult ge ook vrij radicaal reageren, en ge zou groot gelijk hebben. De Palestijnen tonen aan dat zij niet over hen laten lopen. Ik kan mij trouwens geen akkoord herinneren tussen de joden en de Palestijnen waarin staat dat de Palestijnen toelieten dat de joden zomaar een eigen staat begonnen op te richten in land dat niet van hen was. Israël is niet meer en niet minder dan een goed gespeelde slachtofferrol, en sterk lobbywerk. Ze hebben zo ook hun sterke kanten ![]()
![]() |
#272 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De oorlogen van 1948, 1967 en 1973 door de Arabieren gestart dan wel oorlogshandelingen verricht (1967)? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Banneling
|
![]() Zionisme oprichten tot Joodse staat, klopt volledig.
Wel erbij vermelden Groot Israel, en degene die er nog resten, door tyrannie, whatever it takes wegpesten of uitroeien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#275 |
Banneling
|
![]() Israël bestaat al eeuwen. Palestina een paar honderd jaar. Het is mij reeds duidelijk wie hier EERST was....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Tussen de antisemieten toen: "Juden nach Palestina!" en de antisemieten nu: "Juden aus Palestina!" Tevens een vergelijking tussen Intal/Oxfam/Palestinacomité "Kauf nicht aus Israel" met de "Kauf nicht bei Juden" van toen. Die stonden ook als idioten voor de Delhaize zich aan te stellen als politiek correcte mensapen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Banneling
|
![]() Goeie vraag. Ik vrees dat je geen antwoord zult krijgen.
Ik heb al minstens 5 vragen gesteld maar niet één antwoord. Ik denk dat ze het eigenlijk niet zo goed weten. Met "ze" bedoel ik zij die eigenlijk geen bal geven om het welzijn van de Palestijnen maar vooral de destructie van de staat Israel voorop stellen (*) (*) slechts weinigen van deze Rechtvaardige Strijders van de Haat zijn zo eerlijk dat toe te geven, maar het komt er grosso modo wel op neer dat de Palestijnen zowel door de Arabische wereld als door Europese helden vooral GEBRUIKT worden in hun strijd tegen Israel en daarom vooral in hun slachtoffer positie moéten blijven. Zowel de Moedige Vlaamse Helden als de Arabische wereld hebben daar belang bij. Helaas. Zielig voor de Pallies, en vervelend voor Israel. Maar om dat laatste is het hen juist te doen. ![]() Een pure 'die hard' Palestina Komité militant vertelde me dit letterlijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() DAS OBERKOMMANDO DER WEHRMACHT GIBT BEKANNT: Citaat:
ENDE DER HASBARA-MELDUNG
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 20 mei 2010 om 08:46. |
|
![]() |
![]() |