![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() vreemd dat diegenen die zich anders walgelijk verheugen over dode Palestijnse kinderen er nu ineens zoveel mee zouden inzitten.
Ach ja, Hasbara ![]()
Laatst gewijzigd door roodhaar : 23 mei 2010 om 18:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Voor Nederland gaat bijvoorbeeld niet op dat men een steeds groter deel van de bevolking gaat vormen . Uit gegevens van het centraal bureua voor de statestieken blijkt dat hun geboortecijfers zich snel aanpassen aan die van de Nederlanders. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat ik aanschouw als ik door Brussel loop is more respectable than a Lord Mayor and much more respectable than lies, bloody lies and statistics.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 23 mei 2010 om 21:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik sprak over een gemiddelde , over heel Nederland. Ook daar zie je plaatselijk soms een toename.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Kwestie van prioriteiten, wellicht.
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschien zijn sommige posts een vorm van projectie - wat ie zelf een heerlijk idee vindt voor de "zionisten" spiegelt hij. Niet echt mooi, maar ik zie het al niet meer ![]() Wat inderdaad erger is dat is hoe Palestijnse kinderen gemanipuleerd worden om Israel, de Joden, het Westen, en alles wat niet islamitisch is te haten. Zij het door Hamas of door Jihad, of desnoods de Hezbollah. Ze moeten naar 'haatkampen' waar ze leren Pallywood spelen, stenen gooien, naar tv programma's kijken waarin ze leren dat zelfs Mickey Mouse een jodenhater is (zeg niet: antisemiet, want arabieren zijn enz *geeuw*). Niet alle Palestijnse kinderen lopen erin mee, maar de meesten hebben weinig keuze. http://www.youtube.com/watch?v=FT6iKFQDEP4 "How many women have you got?" "Four women" "And how many children?" "Fifty four". Laatst gewijzigd door ShoshannaKimberley : 24 mei 2010 om 21:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk u eens in dat er in een stad als Brussel in 1 week 1000 mensen worden vermoord , wat voor effect dat zou hebben op de inwoners van de stad! Laatst gewijzigd door atmosphere : 24 mei 2010 om 21:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
Banneling
|
![]() Atmosphere... hoeveel mensen zijn er vermoord in de WTC1&2? Méér dan 2.900. Bijna 3.000.
Lopen alle New Yorkse kinderen nu door de stad stenen te gooien tegen alles wat een hoofddoek draagt of een jellaba? I don't think so. Palestijnse kinderen krijgen dit te zien : http://www.youtube.com/watch?v=gi-c6lbFGC4&feature=fvw (terwijl Israelische kinderen liedjes leren over "shalom" en "salam") |
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Grappig hoor ...
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 24 mei 2010 om 22:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zal niet veel missen want ik begin er nu al moe te worden en heb een drukke week voor de boeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
We kennen dat. Het is één van de kenmerken van hasbara: nooit ingaan op de kern van de zaak. Gewoon blijven spammen, het ene inhoudsloze en leeghoofdige bericht na het ander. Niet luisteren naar wat de tegenpartij aan feiten en argumenten aanhaalt, want die tellen niet... U bent goed bezig. Precies volgens het boekje.
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Prima, dan neem ik mijn maatregelen want ik word een beetje moe hiervan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Discussie is niet het willekeurig publiceren van onzin, een goedkope menig of nietszeggend gepalaver. Ik zal u een handje toesteken: dis·cus·sie de; v -s uitwisseling van gedachten, meningen: ter ~ staan niet vaststaan, onderwerp van gedachtewisseling zijn Een discussie is een vorm van bespreking tussen twee of meer partijen over een bepaald onderwerp, waarbij de partijen elkaar van een bepaald standpunt proberen te overtuigen. Met behulp van argumenten proberen de partijen elkaar te overtuigen. Misschien wil u liever geen discussie maar een debat? Dat kan natuurlijk ook: de·bat het; o -ten gedachtewisseling, bespreking vh voor en tegen Een debat is een discussievorm waarbij het de bedoeling is een stelling te verdedigen of juist te bestrijden. Kenmerkende elementen van het debat zijn: de stelling, het bestaan van een voor- en tegenstander van die stelling, een vooraf vastgesteld spreekregime, het gebruik van feiten en argumenten die de stelling staven of juist onderuit halen. In die zin wil ik graag de discussie verderzetten die zo brutaal werd onderbroken door uw drie jobs en nog tal van andere bijzonder belangwekkende en zonder twijfel zeer interessante bezigheden. Uw stelling (natuurlijk niet gestaafd door feiten of argumenten) was dus: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
U poneerde volstrekt gratuit ook het volgende: Citaat:
Citaat:
Met dank bij voorbaat.
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 24 mei 2010 om 22:29. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen is de 'vloot voor de vrijheid van Gaza' vertrokken uit Istamboel en op weg naar de volgende tussenstop naar Gaza, cyprus. De vloot heeft hulpgoederen en meer dan 600 'internationale waarnemers' aan boord. Interessant is dat schitteren door afwezigheid CNN, BBC en andere Europese nieuwsagentschappen. Wel aanwezig zijn Al Jazeera, Russische en Aziatische persagentschappen.
(spaanse link) http://solidariosengaza.wordpress.co...l-esta-manana/ Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 24 mei 2010 om 22:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In tegenstelling tot de Russische media en de Aziatische. Want Rusland - zoals we allemaal weten - is ook heel klein en Azië, daar woont geen kat... Logisch dus dat die interesse hebben in een gebied dat volstrekt onbelangrijk is.
![]() |