Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 juni 2010, 16:20   #401
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
Welneen want ik heb al 5 keer geschreven hoe het juist in elkaar zit. En hij heeft het nog niet door want hij vraagt het steeds opnieuw en opnieuw. De islam heeft niets vredelievends. Veroveren en rechten afnemen van de inheemse bevolking.
Dat ze graag proberen met iemand z'n kl.... spelen (raf kan men dat niet kwalijk nemen ligt in z'n geaardheid) is nu eenmaal een feit. Artisjok daarentegen is van alles en nog wat op de hoogte tot men bij haar vrienden aankomt, dan is haar naam haas. Dan heeft ze niets gehoord laat staan gelezen. Personen en partij als gevaarlijk afschilderen omdat deze zich opwerpen als buffer tegen haar vrienden en hun veroveringsdrang daar weet ze alles van. Idiote marginale opvoeren als zijnde gevaarlijk omdat deze na de zoveelste zuippartij uit de bocht gaan is voor haar gevaarlijk en moeten worden gestopt (in feite zou men ze moeten stoppen voor hun eigen gezondheid, al dat zuipen) maar soit.

Maar, hetgeen in woord en daad racisme en geweld verkondigd/gebruikt, daar heeft artisjok nog nooit van gehoord, dat moet ze even gaan opzoeken want dat is iets raar.

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.

Laatst gewijzigd door ERLICH : 1 juni 2010 om 16:20.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2010, 16:24   #402
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Een beetje lawaai van een uitgerangeerde extremist.

1 op 8 vind zich zelf niet eens meer moslim:
http://nieuws.nl.msn.com/algemeen/ar...0-00005fa61200

http://binnenland.nieuws.nl/589570
En zoals gewoonlijk filo staat klaar om de zaak te minimaliseren. Filo moesten autochtonen zulke woorden gebruiken en zulke oproep doen, zouden deze ook op uw steun kunnen rekenen?

Zou u het dan ook afdoen als, laat ze maar doen het is niets?

Laatst gewijzigd door ERLICH : 1 juni 2010 om 16:28.
Oud 1 juni 2010, 16:26   #403
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Het is pertang niet zo ingewikkeld hoor...

Artisjok zei: "Neen; maar daar zijn we nog altijd naar op zoek."

Uw antwoord: "Kan u zeggen dat u dan nog lang zéér lang gaat mogen zoeken. Zou zeggen, u doet maar."

U heeft dus m.a.w. al kunnen toegeven dat het arrest van de Raad van State niet bestaat, waarop Artisjok antwoordde: "Ik had gehoopt de grimbergen dit zou toegeven."
Het is niet zo dat grimbergen nog niet rechtstreeks aangesproken werd op zijn bewering. Hij kon zich er echter niet toe brengen te antwoorden dat dat arrest eenvoudigweg niet bestaat; dat zijn bewering in de openingspost dus op niets berust. Als u dat kan toegeven, waarom grimbergen dan niet?

Ik neem aan dat het dat is waar Artisjok op aanstuurde en ze zal me ongetwijfeld verbeteren als ik het verkeerd voor heb.

Toch niet zo moeilijk te begrijpen, nietwaar?
Waar heb ik zulks toegegeven. Artisjok verbeterd alles wanneer het haar uitkomt, waarschijnlijk is u dit ontgaan.

Oud 1 juni 2010, 17:03   #404
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
U kent de islam van heel dichtbij. Bewijs gelevert. Dan moet u wel een mannelijke moslim dichtbij hebben anders zouden de moslimventen niet met hun handen van u kunnen afblijven.
De Islam ken ik niet echt.
Ik ken wel wat Moslims.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2010, 17:49   #405
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Waar heb ik zulks toegegeven. Artisjok verbeterd alles wanneer het haar uitkomt, waarschijnlijk is u dit ontgaan.
In het citaat dat erbij staat.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2010, 18:07   #406
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb alles letterlijk geciteerd.
Oud 1 juni 2010, 18:12   #407
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Toen je sprak over racisme en geweld had ik eerder dit in gedachten.
http://yelloman1.blogspot.com/2008/0...-neonazis.html

Misschien kan jij nu antwoorden op mijn vraag
"Maar als daar inderdaad racisme en geweld verkondigd werd vind ik dit even verwerpelijk als de verkondiging van racisme en geweld door BBET; B&H en consoorten.
En jij? Vind jij beide even erg? Of heb jij toch nog voor één van de twee groepen begrip?"

Dan tracht ik ondertussen uit te vissen wat er gebeurde in de shelter en wat de reactie was van de burgemeester.
Citaat:
Welk racisme u in gedacht had is al langer dan vandaag duidelijk. Een bende schreeuwers met kletskop die staan te trillen op een idiote tekst, welke debiel vindt daariets van het NS in terug, ocharme juist een Thomas Kuban.

Anders toch raar ietwaar, heb het voordien nogal aangehaald. Wanneer deze idiote zich ergens te buiten gaan aan drank en muziek (of hetgeen er zou moeten voor doorgaan) is er altijd wel een camera en ordediensten aanwezig.
Hun teksten oké daar kan men racisme in vinden, dat ze bedreiggingen uiten oké, maarkunt u en een Thomas Kuban ook even aangeven hoe dikwijls deze kletskoppen de daad al bij het woordhebben gevoegd?

Nu bij het verkondigen van geweld en racisme door allochtoonse racisten, geen camera geen ordediensten en geen burgervader die de ordediensen op de hoogte bracht van de komst van zulk tuig. Raar maar waar. Deze prediken racisme en geweld en, ze voegen de daad bij het woord of is dit u ontgaan.

Wat ik versta onder racisme, zeker geen partij of personen die de Westerse normen en waarde in stnd willen houden en die zich opwerpen als buffer tegen vreemdelingen die al meermaals hebben bewezen dat ze zich niet kunnen vinden in Westersewaarde, normen en manier van leven. Die wel een toevlucht zoeken in dat Westen maar tegelijkertijd dat Westen willen zien verdwijnen. Hebt u zich al even de moeite getroost om uzelf de vraag te stellen waarom zulk tuig het thuisland vaarwel zegt waarschijnlijk niet hé.

Wat ik nog opmerkelijk vindt aan u is het volgende, dat u zo goed op de hoogte bent en zeker wil blijven van het doen en laten van een bepaalde partij en z'n leden. Dat u zo goed op de hoogte bent van het doen en laten an een bende zuiplappen die men door hun gedrag enkel maar onder marginaal kan thuisbrengen. Maar, dat u van het doen en laten van uw verrijkers nul de botten schijnt te weten of waarschijnlijk wilt weten. Dat u hier komt te vertellen dat u van het voorval in de shelter niets schijnt te hebben gehoord laat staan gelezen, ook niet van de reactie (dus geen reactie) van de A'pense burgervader niet.
Kan je een klaar en duidelijk antwoord geven a.u.b.?
"Maar als daar inderdaad racisme en geweld verkondigd werd vind ik dit even verwerpelijk als de verkondiging van racisme en geweld door BBET; B&H en consoorten.
En jij? Vind jij beide even erg? Of heb jij toch nog voor één van de twee groepen begrip?"
Oud 2 juni 2010, 10:49   #408
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Kan je een klaar en duidelijk antwoord geven a.u.b.?
Zou zeggen lees eens klaar en duidelijk de reactie inplaats van altijd maar in herhaling te gaan.

En het is niet ALS DAAR, of hebt u er nog altijd niets van gevonden, raar zéér raar.

En wat betreft uw vraagje of ik alle racisme verwerpelijk zou vinden wel, dan kan ik u klaar en duidelijk antwoorden met, dat ik een groot verschil zie in een soort die hun thuisland vaarwel zeggen met welke reden dan ook, maar die dan cultuur, religie (wat daar ook moet voor doorgaan) en levenswijze willen gaan opdringen in de door hen uitgekozen bestemming met name het VEWERPELIJK WESTEN. Die verkondigen dat men i dat verderfelijke Weste leeft als varkens en apen (een zuivere uitlating van racisme, waar zit de jef en z'n centrum) die vind dat het verderfelijke Westen moet verdwijnen ter meerdere eer en glorie van hun pedo religie, die vinden dat over de gehele wereld de vod moet wapperen tot meerder eer en glorie van de opper pedo en die daar geen geweld voor schuwen zoals al meermaals is gebleken wel, dat is racisme van het zuiverste water.

Idiote die zich kaalscheren, staan te trillen op idiote teksten na zich te buiten zijn gegaan aan de zoveelste zuippartij, wel dat u daar gevaarlijk racisten in wil zien oké en goed, voor mij persoonlijk kwatsh. Buiten het gevaar dat ze zich vroeg of laat doodzuipen, nog een gevaar voor iemand?
Hebt u er weet van dat deze heren/dames zich al ergens extreem zijn te buiten gegaan aan het gebruik van geweld, zoals men heeft straatterreur, bomaanslagen?
Buiten het roepen en tieren, brengen ze niet veel hé.

Verder, personen/partij die een buffer vormen tegen een oprukkende plaag en z'n volgelingen, neen artisjok deze maken zich niet schuldig aan welk racisme dan ook, deze zijn begaan met de toekomst van Westerse samenleving, met de toekomstige generatie's waar u en gevolg de kl.... aan veegt. Waarom, joost mag het weten zoals men zegt. Duidelijk genoeg artisjok?

Verder kunt u nu even duidelijkzeggen hoe het komt dat u van het voorval shelter niets hebt vernomen, u die zo toekijkt op het gebruik van racisme?
Wat betreft mijn vraag over de reactie van de burgervader van A'pen en z'n stalgenoten op het voorval in de shelter, nog altijd van u geen antwoord op gekregen, u die zo graag naar duidelijkheid vraagt. Tweemaallaat u verstek gaan, eerst op het voorval shelter waar u zogenaamd niets zou van hebben gehoord laat staan gelezen, twee de reactie van de burgervader op dit voorval en z'n collega partijgenoten.

Laatst gewijzigd door ERLICH : 2 juni 2010 om 10:54.
Oud 2 juni 2010, 10:54   #409
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik heb alles letterlijk geciteerd.
Citeer dan even waar ik sprak over een artikel van de raad van state in het nieuwsblad. Zonder uw praat het was om Grimbergen uit te lokken.

U hebt de vraag aan mij gesteld niet aan Grimbergen, u hebt gezegt dat u opzoek zou gaan waar ik dat zou hebben neergezet en niet Grimbergen
Dus artisjok laat u gaan zou ik zeggen.

Oud 2 juni 2010, 11:10   #410
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

OMG! Ik wist dat hier sommige mensen een beetje traag van begrip zijn, maar dit slaat toch werkelijk alles?
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 2 juni 2010, 11:39   #411
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Idiote die zich kaalscheren, staan te trillen op idiote teksten na zich te buiten zijn gegaan aan de zoveelste zuippartij, wel dat u daar gevaarlijk racisten in wil zien oké en goed, voor mij persoonlijk kwatsh. Buiten het gevaar dat ze zich vroeg of laat doodzuipen, nog een gevaar voor iemand?
Hebt u er weet van dat deze heren/dames zich al ergens extreem zijn te buiten gegaan aan het gebruik van geweld, zoals men heeft straatterreur, bomaanslagen?
Buiten het roepen en tieren, brengen ze niet veel hé.
http://aff.skynetblogs.be/post/75811...en-vlaming-met

Citaat:
Verder, personen/partij die een buffer vormen tegen een oprukkende plaag en z'n volgelingen, neen artisjok deze maken zich niet schuldig aan welk racisme dan ook, deze zijn begaan met de toekomst van Westerse samenleving, met de toekomstige generatie's waar u en gevolg de kl.... aan veegt. Waarom, joost mag het weten zoals men zegt. Duidelijk genoeg artisjok?
Bedoel je nu dat je B&H en BBET niet racistisch vindt? Je hebt het filmpje toch bekeken.
Oud 2 juni 2010, 11:42   #412
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Citeer dan even waar ik sprak over een artikel van de raad van state in het nieuwsblad. Zonder uw praat het was om Grimbergen uit te lokken.

U hebt de vraag aan mij gesteld niet aan Grimbergen, u hebt gezegt dat u opzoek zou gaan waar ik dat zou hebben neergezet en niet Grimbergen
Dus artisjok laat u gaan zou ik zeggen.
Citeer dan even waar ik beweer dat jij sprak over een artikel van de raad van state.

Citeer meteen ook eens waar "Artisjok verbeterd alles wanneer het haar uitkomt"
Oud 2 juni 2010, 16:18   #413
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:

Bedoel je nu dat je B&H en BBET niet racistisch vindt? Je hebt het filmpje toch bekeken.
Wat ik vindt heb ik toch duidelijk neergezet dit in tegenstelling tot u.

Kunt u even een reactie geven zonder ALS en MAAR op de racistische preek van uw moslim vrienden. Kunt u ook even aangeven wat u vindt van de lafheid van de A'pense burgervader enz'n stalgenoten. Want met deze beide vragen schijnt u een groot probleem te hebben aan gezien het antwoord lang zéér lang op zich laat wachten.

Of moet u op uw woordjes letten om uw zusters niet tegen het hoofd te stoten. Indien ja, zwijg dan voor de rest ook over hetgeen u noemt racisme of graag zo wil noemen.

Oud 2 juni 2010, 16:27   #414
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citeer dan even waar ik beweer dat jij sprak over een artikel van de raad van state.

Citeer meteen ook eens waar "Artisjok verbeterd alles wanneer het haar uitkomt"
Kunt u dan even uitleggen waarom u met uw praatjes van de raad van state en het nieuwsblad bij mij terecht komt terwijl u Grimbergen ermee wil lastigvallen.

Indien u een vraag stelt aan iemand, stel deze dan niet via een omweg aan een ander maar rechtstreeks aan de persoon.

En correct artisjok draait alles en nog wat tot het haar uitkomt of tot, de andere haar herhaling moe worden en ze haar gewoon negeren. Misschien dat artisjok dit beschouwd als het bekomen van haar gelijk.

Oud 2 juni 2010, 16:35   #415
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
OMG! Ik wist dat hier sommige mensen een beetje traag van begrip zijn, maar dit slaat toch werkelijk alles?
U weet het of weet het niet af, om met slinkse te debateren moet men zich verlage tot hun niveau, bv. traag van begrip zijn, ogen en oren sluiten voor hetgeen in de maatschappij zoal gebeurt en u van de domme houden wanneer het u niet uitkomt. Typisch voobeeld is artisjok, leutert over racisme en wijsmet het vingerke naar idioten en bepaalde politici maar voor de grootste racisten en predeikers van geweld, is ze volledig doof en blind.

En even ter vermelding raf, indien artisjok haar vrienden hun troef zouden thuishalen, zult u een andere avatar moeten zoeken als degene die u nu gebruikt. Alhoewel, computer en internet zou dat dan nog wel mogen bestaan?

Oud 2 juni 2010, 16:49   #416
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat ik vindt heb ik toch duidelijk neergezet dit in tegenstelling tot u.

Kunt u even een reactie geven zonder ALS en MAAR op de racistische preek van uw moslim vrienden. Kunt u ook even aangeven wat u vindt van de lafheid van de A'pense burgervader enz'n stalgenoten. Want met deze beide vragen schijnt u een groot probleem te hebben aan gezien het antwoord lang zéér lang op zich laat wachten.

Of moet u op uw woordjes letten om uw zusters niet tegen het hoofd te stoten. Indien ja, zwijg dan voor de rest ook over hetgeen u noemt racisme of graag zo wil noemen.
Neen; dat heb je niet duidelijk neergezet.
Je zit wat te vitten over de betekenis van "racisme".
Je betwijfelt of BBET en B&H en consoorten gewelddadig en racistisch zijn.
http://yelloman1.blogspot.com/2008/0...-neonazis.html

Jij vond mijn antwoord toch duidelijk; maar stelde nog een bijkomende vraag.
Ik wil eerst een duidelijk antwoord op mijn vraag.
Oud 2 juni 2010, 16:55   #417
Carnivore
Staatssecretaris

Carnivore's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoeveel zijn er in België al van een flat geworpen? Of in Nederland? Of in West-Europa?
ze zijn nog niet met zo heel veel he!
daarom dat ik zei "de toekomst zal het uitwijzen"

dt regel ken je al goed. Nu nog begrijpend lezen.
yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES!

Laatst gewijzigd door Carnivore : 2 juni 2010 om 16:55.
Carnivore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2010, 17:51   #418
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carnivore Bekijk bericht
ze zijn nog niet met zo heel veel he!
daarom dat ik zei "de toekomst zal het uitwijzen"

dt regel ken je al goed. Nu nog begrijpend lezen.
Ja, Raf; ze zijn nu nog niet talrijk genoeg om iemand van een flat te gooien.
Ze moeten minstens met 2, liefst met 3 zijn.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carnivore Bekijk bericht
och.
Nevermind. jij staat daar toch boven.

De toekomst z�*l het uitwijzen.
Hoogstwaarschijnlijk mijn gelijk. Hopelijk kan je het dan nog minstens beamen. Als je nog niet van een flat bent geworpen. zouden ze ?
natuurlijk
Ik gok op de marsmannetjes. De marsmannetjes zullen komen om ons van de torens en flatgebouwen te werpen.
De toekomst zal het uitwijzen.
Waarschijnlijk mijn gelijk.
Oud 2 juni 2010, 17:56   #419
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja, Raf; ze zijn nu nog niet talrijk genoeg om iemand van een flat te gooien.
Ze moeten minstens met 2, liefst met 3 zijn.
Ik gok op de marsmannetjes. De marsmannetjes zullen komen om ons van de torens en flatgebouwen te werpen.
De toekomst zal het uitwijzen.
Waarschijnlijk mijn gelijk.
En met hoeveel om iemand op de sporen te werpen, al dan niet eerst ontkleden en brutaal overvallen?

Ies koeltoer?
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2010, 18:20   #420
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kunt u dan even uitleggen waarom u met uw praatjes van de raad van state en het nieuwsblad bij mij terecht komt terwijl u Grimbergen ermee wil lastigvallen.

Indien u een vraag stelt aan iemand, stel deze dan niet via een omweg aan een ander maar rechtstreeks aan de persoon.
* zucht *

Nog eens:
  1. Grimbergen beweert dat moslims via de Raad van State kruisbeelden in een ziekenhuis liet weghalen.
  2. Verschillende mensen, waaronder Artisjok en ikzelf, vragen naar een bron voor die bewering (arresten van de Raad van State worden gepubliceerd op hun website)
  3. Grimbergen begint tegen honderd per uur rond de pot te draaien, want hij heeft gelogen over dat arrest van de Raad van State en kan dus geen bron geven die zijn bewering ondersteunt.
  4. In bericht 362 zeg jij: "Kan u zeggen dat u dan nog lang zéér lang gaat mogen zoeken. Zou zeggen, u doet maar.", waarmee je impliciet toegeeft dat dat arrest niet bestaat.
  5. Artisjok reageert op uw bericht 362 dat ze hoopte dat grimbergen dat ook kon toegeven. Dat was dus geen vraag die aan u gericht was; slechts een algemene bedenking.
  6. Vervolgens begint u Artisjok er onterecht van te beschuldigen over iets van dat arrest en Het Nieuwsblad. Dat deed u meerbepaald in bericht 380. Voor alle duidelijkheid: Artisjok heeft nergens beweerd wat u haar verwijt.

Zo duidelijk genoeg voor u? Of zal ik iemand zoeken die er een tekeningetje bij kan maken?

Citaat:
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be