![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar, hetgeen in woord en daad racisme en geweld verkondigd/gebruikt, daar heeft artisjok nog nooit van gehoord, dat moet ze even gaan opzoeken want dat is iets raar.
Gott mit uns. Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe) Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens. Laatst gewijzigd door ERLICH : 1 juni 2010 om 16:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#402 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zou u het dan ook afdoen als, laat ze maar doen het is niets?
Gott mit uns. Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe) Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens. Laatst gewijzigd door ERLICH : 1 juni 2010 om 16:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#403 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#404 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#405 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In het citaat dat erbij staat.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#406 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#407 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
"Maar als daar inderdaad racisme en geweld verkondigd werd vind ik dit even verwerpelijk als de verkondiging van racisme en geweld door BBET; B&H en consoorten. En jij? Vind jij beide even erg? Of heb jij toch nog voor één van de twee groepen begrip?" |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#408 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En het is niet ALS DAAR, of hebt u er nog altijd niets van gevonden, raar zéér raar. En wat betreft uw vraagje of ik alle racisme verwerpelijk zou vinden wel, dan kan ik u klaar en duidelijk antwoorden met, dat ik een groot verschil zie in een soort die hun thuisland vaarwel zeggen met welke reden dan ook, maar die dan cultuur, religie (wat daar ook moet voor doorgaan) en levenswijze willen gaan opdringen in de door hen uitgekozen bestemming met name het VEWERPELIJK WESTEN. Die verkondigen dat men i dat verderfelijke Weste leeft als varkens en apen (een zuivere uitlating van racisme, waar zit de jef en z'n centrum) die vind dat het verderfelijke Westen moet verdwijnen ter meerdere eer en glorie van hun pedo religie, die vinden dat over de gehele wereld de vod moet wapperen tot meerder eer en glorie van de opper pedo en die daar geen geweld voor schuwen zoals al meermaals is gebleken wel, dat is racisme van het zuiverste water. Idiote die zich kaalscheren, staan te trillen op idiote teksten na zich te buiten zijn gegaan aan de zoveelste zuippartij, wel dat u daar gevaarlijk racisten in wil zien oké en goed, voor mij persoonlijk kwatsh. Buiten het gevaar dat ze zich vroeg of laat doodzuipen, nog een gevaar voor iemand? Hebt u er weet van dat deze heren/dames zich al ergens extreem zijn te buiten gegaan aan het gebruik van geweld, zoals men heeft straatterreur, bomaanslagen? Buiten het roepen en tieren, brengen ze niet veel hé. Verder, personen/partij die een buffer vormen tegen een oprukkende plaag en z'n volgelingen, neen artisjok deze maken zich niet schuldig aan welk racisme dan ook, deze zijn begaan met de toekomst van Westerse samenleving, met de toekomstige generatie's waar u en gevolg de kl.... aan veegt. Waarom, joost mag het weten zoals men zegt. Duidelijk genoeg artisjok? Verder kunt u nu even duidelijkzeggen hoe het komt dat u van het voorval shelter niets hebt vernomen, u die zo toekijkt op het gebruik van racisme? Wat betreft mijn vraag over de reactie van de burgervader van A'pen en z'n stalgenoten op het voorval in de shelter, nog altijd van u geen antwoord op gekregen, u die zo graag naar duidelijkheid vraagt. Tweemaallaat u verstek gaan, eerst op het voorval shelter waar u zogenaamd niets zou van hebben gehoord laat staan gelezen, twee de reactie van de burgervader op dit voorval en z'n collega partijgenoten.
Gott mit uns. Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe) Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens. Laatst gewijzigd door ERLICH : 2 juni 2010 om 10:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#409 |
Minister-President
|
![]() Citeer dan even waar ik sprak over een artikel van de raad van state in het nieuwsblad. Zonder uw praat het was om Grimbergen uit te lokken.
U hebt de vraag aan mij gesteld niet aan Grimbergen, u hebt gezegt dat u opzoek zou gaan waar ik dat zou hebben neergezet en niet Grimbergen Dus artisjok laat u gaan zou ik zeggen.
![]() |
#410 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#411 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#412 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Citeer meteen ook eens waar "Artisjok verbeterd alles wanneer het haar uitkomt" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#413 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Kunt u even een reactie geven zonder ALS en MAAR op de racistische preek van uw moslim vrienden. Kunt u ook even aangeven wat u vindt van de lafheid van de A'pense burgervader enz'n stalgenoten. Want met deze beide vragen schijnt u een groot probleem te hebben aan gezien het antwoord lang zéér lang op zich laat wachten. Of moet u op uw woordjes letten om uw zusters niet tegen het hoofd te stoten. Indien ja, zwijg dan voor de rest ook over hetgeen u noemt racisme of graag zo wil noemen.
![]() |
![]() |
#414 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Indien u een vraag stelt aan iemand, stel deze dan niet via een omweg aan een ander maar rechtstreeks aan de persoon. En correct artisjok draait alles en nog wat tot het haar uitkomt of tot, de andere haar herhaling moe worden en ze haar gewoon negeren. Misschien dat artisjok dit beschouwd als het bekomen van haar gelijk.
![]() |
![]() |
#415 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En even ter vermelding raf, indien artisjok haar vrienden hun troef zouden thuishalen, zult u een andere avatar moeten zoeken als degene die u nu gebruikt. Alhoewel, computer en internet zou dat dan nog wel mogen bestaan? ![]()
![]() |
![]() |
#416 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je zit wat te vitten over de betekenis van "racisme". Je betwijfelt of BBET en B&H en consoorten gewelddadig en racistisch zijn. http://yelloman1.blogspot.com/2008/0...-neonazis.html http://aff.skynetblogs.be/post/75811...en-vlaming-met Jij vond mijn antwoord toch duidelijk; maar stelde nog een bijkomende vraag. Ik wil eerst een duidelijk antwoord op mijn vraag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#417 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
daarom dat ik zei "de toekomst zal het uitwijzen" dt regel ken je al goed. Nu nog begrijpend lezen.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 2 juni 2010 om 16:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#418 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze moeten minstens met 2, liefst met 3 zijn. Citaat:
De toekomst zal het uitwijzen. Waarschijnlijk mijn gelijk. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#419 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ies koeltoer? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#420 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog eens:
Zo duidelijk genoeg voor u? Of zal ik iemand zoeken die er een tekeningetje bij kan maken?
|
![]() |
![]() |