![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20100602_055
Nooit gedacht dat iemand van het VB het er nog eens zo dik op zou leggen: onwelgevallige kranten worden openbaar verbrand. Is Sandra nog toerekeningsvatbaar? Ik ga in elk geval kijken. Zoiets ziet ge per slot van rekening niet elke dag. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() Geen snuggere stunt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Heerlijk. Ik hoop dat ze zich nog wat meer in de kijker werkt voor de verkiezingen.
Ik hoop ook wat tijd te kunnen vrijmaken die dag zodat ik haar kan gaan uitlachen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het allemaal belachelijk en grappig zou zijn dan hadden jullie haar punten wel ontkracht.
Jullie komen redelijk zwak over jongens.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
Ik hou het wel bij uitlachen, bedankt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van de kranten stoort me dit niet zo, ze zijn altijd al gekleurd geweest in een bepaalde mate. De VRT daarentegen ... Dat kost werkelijk miljarden euro's zodat zij als propagandamachine kunnen functioneren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De media zouden actief meewerken aan de ondermijning van de moraliteit en de Vlaamse identiteit.............Wat zou ik me daarbij moeten voorstellen ???
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 2 juni 2010 om 17:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat wijf is zo zot als tielebuis. Die had al lang gecolloqueerd moeten worden...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Integendeel. Ik zou haar graag wat vaker in politieke debatten zien. Alleen is het VB slim genoeg om haar zo veel mogelijk uit de pers te proberen houden. Er zal vandaag weer gevloekt zijn op het Madouplein.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ongelijk heeft ze ondertussen niet! De manipulatie van oa de rode pers is om te kotsen: lach daar een beetje mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() ik heb hier anders nog een paar boeken liggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 2 juni 2010 om 17:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
De letters VB hebben er weinig mee te maken, hoor, zever als "de ondermijning van de moraliteit" des te meer. EDIT: de pers is overigens niet rood, maar eerder blauw. Laatst gewijzigd door Steve_M : 2 juni 2010 om 17:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Filip, buitengooien dat rotwijf, NU! Of ze gaat je heel veel stemmen kosten!
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 2 juni 2010 om 17:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij zal wel de boeken in brand steken ... ![]() |
|
![]() |
![]() |