![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb er in se geen probleem mee de pers vooringenomen is en duidt vanuit haar invalshoek.
Evenwel: Ik maak een uitzondering voor de VRT en VTM omdat de VRT de mening van iedereen zou moeten weergeven en zich schuldig maakt aan mediatieke en dus ook democratische fraude. (Een van de drie hoofdredakteurs (waarvan twee van amadasignatuur) heeft dit trouwens fier toegegeven en heeft verklaard ook in de toekomst te blijven frauderen) De VTM doet dit als onderdeel van de overeenkomst dat zij pocolinkie zouden berichten tegenover de belofte dat er geen concurrentie zou komen. Wat de kranten betreft zou ik er geen probleem mee hebben mocht het niet zijn dat deze kranten het hoofd boven water wordt gehouden door subsidies. Deze subsidies vallen onmiddellijk droog bij enige mediatieke dissidentie. Dit is dus ook een vorm van omkopinge en resorteert onder de noemer mediatieke fraude. Lees in dit verband eens de open brief van Liekens. Citaat:
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() ![]() Dat de Vlaamse (en zeker de Franstalige) pers niet neutraal is, dat weet iedereen, maar deze actie zal meer miserie dan heil brengen voor 't Belang.
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
![]() Citaat:
Over Anissa Temsamani heb ik me overigens ook vrolijk gemaakt. Als zij nu op de Groenplaats was komen vertellen dat ze had gelogen over haar diploma's, dan was ik haar ook gaan uitlachen. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zelfs bovenstaand punt is bediscutabel. Hiertegen kan eventueel opgetreden worden. Maar als de overheid zelf gaat meehelpen, zal het nogal moeilijk gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Staatssecretaris
|
![]() De domste stunt ever van het achterlijkste wijf bij het VB.
Als het VB dit laat doorgaan is dat hun absolute einde. Remember deze verbranding:
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat hebben ze ooit gezegd van alle politici die een waarachtige vernieuwende boodschap brachten, die niet paste in de ogen van het establishment. Goed dat er nog zulke mensen zijn.
Laatst gewijzigd door fonne : 2 juni 2010 om 18:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Ik stel voor om een grote groep homo's en lesbo's te verzamelen om elkaar eens lekker te staan binnendraaien terwijl Alexandra Colen daar wat onozel staat te doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() Ik zie het probleem niet, zo'n toffe show.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan iedereen onnozel doen.
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Welke subsidies zijn dat feitelijk die de kranten krijgen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Staatssecretaris
|
![]() Jullie snappen het niet. Boeken of kranten verbranden of verscheuren is het toppunt van anti-democratie. Iedereen mag zijn mening hebben en het vernietigen van die andere mening, al is het symbolisch, is fascistisch! Indien Filip hier niet ingrijpt ga ik voor Bartje!
![]() |
#36 |
|
![]() ALs ze die kranten zelf gekocht heeft, en toestemming heeft van de brandweer, wat gaat U dat dan aan wat Alexandra opstookt?
![]() |
#37 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is geen boekverbranding, het is een protestaktie tegen de Belgische anti-Vlaamse media. Het is net een protest tegen de Belgische anti-democratie.
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
Handig ook voor de nieuwsredacties, die niet eens zelf de moeite moeten doen om een link met de nazi's te leggen. Achteraf kan het VB dan weer luidkeels komen jengelen dat ze onheus bejegend worden. Ook d�*t is vrijheid van menigsuiting. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() Ik heb zo'n vermoeden dat de plannen van Alexandra nog wel eens zouden kunnen veranderen na een paar telefoontjes van FDW.
|
![]() |
![]() |