![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zou dus, in het 30% geval, echt vol van verbazing zijn?
![]() |
![]() |
#63 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel Tommie, in een toekomstig Europa zou er plaats moeten zijn voor volkeren die onafhankelijk willen worden van hun parasieten. Anders zal het maar een triestig Europa worden.
|
![]() |
![]() |
#65 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Het is altijd moeilijk te voorspellen, omwille van de grote foutenmarges bij die peilingen (vaak 2-3-4-5 procentpunten) en het grote aantal onbesliste kiezers. Toch denk ik dat de N-VA goed zal zijn voor een score tussen de 22 en 28%.
#66 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik denk dat Tommm een meer federaal Europa in gedachten heeft met een eigen herverdelingssysteem.
#67 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk altijd dat Vlaanderen eerst een economisch kerkhof moet zijn alvorens ze iets gaan doen tegen de Belgische roofbouw op vlaanderen. Misschien vergis ik me daarin, zwartgalligaard als ik ben. Vergeet ook de psychologie niet. Na dertig jaar alle dagen op radio, TV, en de volledige media bestookt te zijn geworden over hoe het VB nazi's zijn, dat valt nu allemaal weg, er is nu een "propere" Vlaamse partij die dan wel het verschil niet schijnt te kennen tussen confederalisme en separatisme, maar niettemin het einde van Belgie nastreeft.
![]() |
![]() |
#68 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() en eer er een echte europese staat zal komen, lig je al zeker 150 jaar in je graf want Londen, Parijs en Berlijn zullen niet zo gauw hun handjes van de Europese instellingen afhouden.
|
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() IK vrees eigenlijk ook een beetje dat de peilingen van de voorbije weken in hun nadeel gaan spelen op de dag van de verkiezingen.
|
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wie of wat is Jabba? Eén of andere popgroep?
#71 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Minister-President
|
![]() Moet al niet denken wat er zou gebeuren moest dat zootje antidemocraten alleen aan de macht komen ....
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() Dat is toch simpel: dan gaat VB-Light samen regeren met VB. En dan is het hek van de dam. En de eersten die zullen 'gezuiverd' worden, zijn de bibliotheken. En Alexandra Coolen zal hier met plezier het voortouw nemen.
Laatst gewijzigd door system : 8 juni 2010 om 16:32. |
![]() |
![]() |
#75 |
Minister-President
|
![]() Heeft er eigenlijk al iemand aan gedacht dat de boycot van de vrt t.a.v. de cd&v wel wat te maken zou kunnen hebben met de opgelegde besparingsplannen ? Morgen houdt de flamingantenzender trouwens een algemene staking ....
|
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jabba the Hut. Een figuur uit de Star wars saga, een enorm vet onmenselijk wezen.
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() Kom, je geeft toch al toe dat je hoe dan ook een zinloos achterhoedegevecht levert. We beginnen er te geraken.
Laatst gewijzigd door Vlaanderen Boven : 8 juni 2010 om 16:33. |
![]() |
![]() |
#78 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doe al op zou ik zeggen.
![]() |
![]() |
#79 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ben zelf N-VA'er, dus democratisch. Juist is juist. Denk wel dat ze heel onzorgvuldig zijn geweest. Familie van personeel geraakt er heel makkelijk binnen. |
|
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
![]() Waarom doet Houzee eigenlijk nog alsof hij CD&V'er is? Over 'Vlaamse Belgen' spreken, N-VA achter een cordon willen steken, de VRT als een 'flamingantenzender' bestempelen...het doet allemaal terugdenken aan de hilarische exploten van de BUB-kliek. Ofwel hebben we hier te maken met Eyskens. |
|
![]() |