![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uh huh, je geeft hier een volkomen verkeerde voorstelling van zaken.
Migranten, en zeker Marokkaanse kwamen hier werken omdat er voor hen als Amazigh, Berber, ongeschoold, arm behorend tot traditionele dorpen in eigen land GEEN ENKELE TOEKOMST WAS. Bovendien kent Marokko voor gewonen burgers GEEN ENKELE VORM VAN SOCIALE ZEKERHEID. De kans om hier te werken is dan ook economisch gezien voor veel migranten eerste generatie de uitweg geweest uit diepe armoede;een kans die mensen maar al te graag namen. Wat jou leuke Marokkaanse vriend betreft; hebben je ouders je niet geleerd moraliteit boven materiele zaken te stellen? Moreel gezien is iemand die pakken geld verdient met drugs verwerpelijk, en vrouwen die dit niet kan schelen zolang ze maar "gesoineerd " worden geven blijk van bedenkelijk moreel niveau. Blijkbaar deert het jou niet hoe iemand verdient maar dat hij verdient, desnoods met criminaliteit? Of geeft het niet omdat er toch maar aan ongelovigen gedeald wordt? Die crimineel toch wel trouwt met importbruidje omdat die volzaam en controleerbaar zijn? En dan rustig zijn activiteiten verder zet? Tot hij vanwege een accuut verslavingsprobleem wordt afgevoerd naar het Rifgebergte om daar te "genezen"? En weet je wat zo leuk is; mensen zoals jij zorgen ervoor dat dit hoe dan ook de schuld is van deze samenleving; over je eigen moreel bedenkelijk niveau wil je liefst niets horen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
It all makes perfect sense, expressed in dollars and cents, pounds, shillings and pence. Laatst gewijzigd door backfire : 20 april 2009 om 12:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hoezo? dat de politiek correctelingen je constant wat hebben wijsgemaakt is blijkbaar nog niet doorgedrongen of zo? Er ZIJN nu eenmaal kolonies van allochtonen in de grootsteden... wat dachtje?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Minister-President
|
![]() Idd, en daar mag de politie niet meer patrouilleren zonder de nodige zever, betalen de winkeliers 'beschermingsgeld' en worden cameraploegen aangevallen omdat ze geen pottenkijkers wensen (zoals gisteren nog eens bleek in Schaarbeek).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Daarnet op de radio : 'Het parket gaat vaststellen of die agent wel heeft geschoten uit wettige zelfverdediging'. Bij zoiets gaat mijn haar rechtop staan. De kans bestaat dat die agent nog geviseerd wordt omdat hij zich verweerde. Oftewel : de omgekeerde, Kafkaiaanse wereld in België. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
|
![]() Een flik in de gevangenis brengt daar wat leven in de brouwerij.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
|
![]() Citaat:
Twee daarvan zaten in de Begijnenstraat en die dachten dat er hen niets kon gebeuren totdat er op de wandeling zo een man of twintig opvloog. De rest van de gevangenen die gingen daar dan rondstaan zodat de cipiers die aframmeling niet konden stoppen. Man die zagen eruit, die hun moeder had die niet meer herkend. En iedere keer weer verschiet ik ervan hoe groot die bloedplassen zijn die na zo'n rammeling op de grond liggen. En dan worden die op transfer gezet naar een andere gevangenis waar ze dan op hun cel blijven inplaats van te gaan wandelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Gouverneur
|
![]() De abdijstraat is zalig, zeker als het goei weer is. Keiveel leven en bedrijvigheid. Keiveel vriendelijke mensen. Den Tir is koud en kil en binnen en enkel om te shoppen en shoppen is stom.
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() Dat van mij is anders eerlijk verdiend...Ik ben dan ook geen allochtoon die met bundels 500 euro-biljetten de piepjonge, onderbetaalde kassiersters van de supermarkt hun ogen komt uitsteken.
Laatst gewijzigd door beste vriend : 22 april 2009 om 22:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Vreemdeling
|
![]() iK zelf woon op kiel, en zoals ik het zie is het eigenlijk best wel op sterven na.
Ik bedoel achter den tir zijn alleen maar allochtonen jongeren. en ze zoeken vaak problemen . Ze zeggen dat abdijsraat gevaarlijk is , maar ik ga er 10000000keer door , en nog nooit iets , behalve het gewoonlijke natuurlijk. Dus ja , wat wil je ook , het nu eenmaal zo'n wijk , ik hou wel van zo'n wijken , het hangt er gewoon allemaal vanaf wat voor 'n reputatie dat je hebt ,als die goed is , je bent gerespecteerd , en je hebt veel connecties op elk vlak. ben je welkom op kiel. anders zorg maar dat je niet te veel buiten bent. Ik spreek uit ervaring ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Over de drugs groothandel ? Want dat is nu precies de meest bedrijvige tak in deze straat. En niemand schijnt zich er nog voor te schamen. Het gebeurt gewoon op straat. Op klaarlichte dag. |
|
![]() |
![]() |