![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het grote verschil is wel dat ik niet wil betutteld worden als een mongooltje in een tehuis. Oftewel, U wil een wannabe communistisch systeem, waarbij de overheid alles regelt voor de burgers. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ooit zullen er keuzes worden gemaakt en dan ??? Ik heb er ook geen probleem mee als u verkiest, voor dat kleine stukje tussen mond en darm "smaak" genaamd, zich langzaam te laten vergiftigen door additieven. Waar ik WEL een probleem mee heb is dat dit angstvallig verborgen wordt gehouden de meeste consumenten dus GEEN KEUZE hebben. Infotainment of niet, ze slaan telkens de nagel op de kop. Waarom zijn bedrijven niet open over hun producten als het toch zo'n goede kwaliteit is? Questions questions , but I know the anwer(s) Laatst gewijzigd door Cdude : 21 juli 2010 om 10:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vind je dat het moet kunnen om gedroogde kak met een artificiël cacao-smaakje te verkopen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Ik heb totaal geen probleem met kaas, van welke afkomst dan ook, ik zal zelf wel beslissen welke ik het lekkerste vind. En als het op smaak aankomt, da's persoonlijk nietwaar. En is dat nu verschimmelde schapen-, geiten-, koeien- of zelfs kamelenmelk of een bult gras dat door een chemische fabriek is geduwd, dan nog zal ik de kaas eten die ik lekker vind.
Citaat:
De producent van die smeerlapperij zal met uw geld wel bio-voedsel kopen voor zijn familie. Doet mij denken aan die veehandelaar voor een pak jaren, die in de gevangenis belandde wegens het met hormonen opspuiten van zijn kalveren : in de gevangenis weigerde hij vlees te eten ! En thuis had hij een aantal dieren staan voor eigen gebruik, die werden zonder hormonen vetgemest. Laatst gewijzigd door den dinges : 21 juli 2010 om 11:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het hangt nl af van de dosis. Dus iets wat overal inzit (glutaminaat) en je na 20 jaar van ziek wordt, wordt geaccepteerd. Maar als je weet dat arbeiders van de fabriek dat botersmaakstof produceert longproblemen krijgen ... ![]() ![]() Ook margarine is zo'n nutteloos product. Ipv minder te vreten maakt men maar een artificiele vervanger met smaakje om toch te kunnen vreten. ![]() Laatst gewijzigd door Cdude : 21 juli 2010 om 11:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het word tijd dat men ophoud met onnozel te doen : vergif moet gewoon niet verkocht mogen worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mensen vreten toch al teveel dus minder/beter voedsel = minder hart-envaatziekten, diabetis 2, allergieën , ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door den dinges : 21 juli 2010 om 11:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Die snoep-troep is inderdaad geen meerwaarde voor de ontwikkeling van onze kinderen. Maar als het dan ook nog eens giftig is is het er helemaal over.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Vooral omdat sommige(cornflakes, "graankoeken", ...) worden geadverteerd als gezond tussendoortje of ontbijtalternatief.
Laatst gewijzigd door Cdude : 21 juli 2010 om 11:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja,Blue Sky, aspartaam was oorspronkelijk mierengif, wat per ongeluk getest werd op giftigheid naar de mens toe door proefpersonen.
En net zoals alles, is het de hoeveelheid die telt. En je kan perfect aspartaam houdende dranken mijden. Het enige wat nodig is, is de capaciteit tot lezen.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 21 juli 2010 om 16:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alternatieven genoeg. Ik heb 7 soorten fruitsap in de kelder. Let op het woord SAP, geen "varianten" waar met (corn)suiker en water aan toevoegt en het naast de sappen in de rekken zet. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Klant is koning weet je wel. Maar er zit beweging in de zaak. http://www.hln.be/hln/nl/39/Lekker-E...la-nabij.dhtml
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() Of met een goeie juicer en vers fruit kunt ge de beste sapkes maken.
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
en verder moogt ge uw drogredenen steken daar waar de zon niet schijnt
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
En vergif is eigenlijk nietszeggend, zelf van water kunt ge doodgaan.
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |