![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Niet dat ik zulks een situatie promoot, noch sta ik ze voor, noch zoek ik ze op. Want zoals in elke oorlog, regulier of burger, is het de gewone man die bloedt, sterft, zijn kinderen verliest, kinderen die hun ouders verliezen. Maar de toestand -denk ik- zal toch op zoiets als mijn vorige post uitdraaien. En ik geloof niet dat dat door de 'racistische belg' of beter Vlaming veroorzaakt werd. Maar in de eerste plaats door onze politici die niet adequaat gereageerd hebben op een europees probleem. In de tweede plaats door de aard van een grot groep van de allochtonen. de tegenwil zich te integreren, de islam, het daaruitvoortvloeiende racisme etc etc -maar soit, da's de aard van het beestje, je moet niet verbaasd zijn als een kwade hond je bijt, da's gewoon zijn aard. Maar terug to the point. In ex-joegoslavië werd ook ècht niet gemaald om gemengde huwelijken. op die moment moet je als lijdend voorwerp gewoon chance hebben in wiens handen je valt... Da's zo in zo'n situatie. De media heeft dat een paar keer geromantiseerd. Maar dat zijn randgevallen. Faits Divers om het met thiellemans zijn woorden te zeggen... Collateral dammage op z'n ammerikaans... In idd in het grote geheel doet het gewoon niet terzake. Net zomin dat die éne arabische gangster niet ter zake doet. Het gaat erom wat de arabische gemeenschap als groep doet. Hoe heeft zo één van die groot-denkers Stalin Goebbels Churchill het weer eens verwoord ? ... "een individu sterft en het is een drama 100.000en sterven en het is een statistisch gegeven"
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 3 augustus 2010 om 20:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
racisme is verboden in de islam |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Staatssecretaris
|
![]() neenee. Islam zegt al wat niet islam is is inferieur, moet betalen om te mogen blijven leven, in het beste geval wordt 'het' getolereerd, mag bestolen, gepakt en vermoord of in hinderlaag gelokt worden.
D�*t zegt islam. Niet onnozel doen he!? Maar verder dan dat ... een korte dogmatiche zin komt u toch nooit op mijn betoog he!? en btw staaf eens met een vers dat racisme verboden is in de islam. (heb ik geleerd van de linkse-bronnetjes-vragers hier op 't forum)
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 3 augustus 2010 om 21:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Over de Turkse inval op Cyprus in 1974 hoef ik u vast ook niets te vertellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 4 augustus 2010 om 11:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat ik me afvraag is ,hoe men in mekka controleert of je een moslim bent ? hebben die een pasje ? kijkt men of je besneden bent (mannen) ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() En wat moet ik doen (bewijzen) voor zo'n attest ? kennis van de koran? is dat geen discriminatie ? worden getaande huidskleuren ook getest ?
Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 4 augustus 2010 om 11:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
|
![]() Citaat:
De laatste Turkse bezettingslegers werden uit de Balkan verdreven tijdens de Balkan-oorlogen van minder dan 100 jaar geleden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
|
![]() Klopt. Filosoof maakte daar een nogal stevige vergissing, aangezien de Turkse legers net een van de grote seculariserende krachten binnen de Turkse samenleving vormen. Hen op een hoopje vegen met islamlegers slaat dus nergens op.
|
![]() |
![]() |