![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als men bezoekers verzoekt zich te gedragen, hoeft het niet tot een ban te komen. Persoonlijk heb ik het gevoel dat men mij erg op de hielen zit en dat ik mijn eigen draden zou 'flooden' en nu blijkt dat ik afbeeldingen plaats die 'niet bijdragen aan een discussie' die ik notabene zelf heb opgestart! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() sta ik op iemand zijn negeerlijst? ik wil ook op iemand z'n negeerlijst staan.
![]()
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Maak een dubbelnick en zwier jezelf erop. 't Is misschien een beetje zielig, maar beter dat dan helemaal geen aandacht he?
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() In feite verlichten wij de taak van de moderatie door boosdoeners op onze negeerlijsten te plaatsen. En als wij eens per maand de negeerlijsten gaan vergelijken kunnen bepaalde trends gesignaleerd worden, die verder dan onderzocht moeten worden om te komen tot een prettiger forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die negeerfunctie werkt eigenlijk schitterend. Ik heb hier 5 jaar lang geforumd zonder de negeerfunctie en sinds 3 maanden heb ik 2 spammers op mijn negeerfunctie gezet. Hun (tientallen opeenvolgende) posts worden me nu bespaard in de betreffende threads.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat klopt ook.
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dooddoeners noemt men zulke argumenten die door veelvuldig (mis)bruik automatisch aan kracht verliezen.
![]() |
![]() |
#33 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
en al zeker in zulke flagrante gevallen, maar om één of andere reden gebeurt dat niet. "Je kan je toch moeilijk voorstellen dat het de bedoeling is dat ook op dit forum normale discussies onmogelijk gemaakt worden." ![]() (Let op de aanhalingstekens.)
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 5 augustus 2010 om 17:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Praten is luisteren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kinderkes. De moderatie heeft daar geen boodschap aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |