![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doe er allemaal jullie zin eens mee, zeg. Ik stoor me aan dt-fouten, anderen niet. Ok, en nu? Einde van de wereld?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Europees Commissaris
|
![]() De meeste dt-fouten zijn desondanks typfouten waar men over gekeken heeft. Het komt ook wel eens voor bij Anglicisme (vgl. hij heeft geracet/-raced. Racede hij? of deze gebruiker is gebannen/geband/gebanned)
Even de 'juiste' vormen in vet gezet.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 25 augustus 2010 om 21:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik stoor mij aan al de andere fouten die gij schrijft. Fouten die een spellingscontrole programma wel makkelijk weerhoudt. Iets dat het niet kan voor dt fouten. En dan zijn er nog al die bizarre zinswendingen waar gij u inhoud in verzuipt. Of is het maskeert ? Verder even goede vrienden. Wij schijnen mekaar niet veel te treffen, dat zal dus wel meevallen. Laat iets weten als ge voorbeelden wilt en/of uw zelf graag leest. Aub. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verontschuldigingen aan de mensen die ik hier op hun tenen getrapt heb.
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waarom ? Het is duidelijk dat gij (en ik) met geen mogelijkheid een 'toepassing' tot stand ziet komen. Het is alleen maar consequent om die 'toepassing' dan totaal uit te sluiten. Als ge vraagt hoe iets zal gebeuren dan overweegt ge de mogelijkheid dat het zal gebeuren. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Veel eleganter en vooral veel duidelijker omdat ge 'die' later in de zin nog gebruikt is: Citaat:
Daar zit dan wel geen dt fout in, maar de inhoud verdrinkt in rare zinswendingen. En daar stoor ik mij veel meer aan dan aan dt fouten. Rare zinswendingen verplichten mij tot herlezen. Want zij doen mij struikelen. Nu, ik ben zelf niet perfect. Ik schrijf een dt fout met regelmaat. Meestal omdat ik handelend onderwerp en werkwoord te ver uit mekaar geschreven heb. En ik doe zelf ook aan rare wendingen. Maar ik pretendeer dan ook geen perfectie. En er zijn veel ergere dingen dan dt fouten. Er staan teksten op dit forum die nauwelijks leesbaar zijn. Ik zou dankbaar zijn mochten er alleen maar dt fouten geschreven worden. Een dt fout is t.o.v. een onleesbare tekst een akkefietje. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik blijf DT fouten schrijven,na .......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja, lekker stoer!
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 26 augustus 2010 om 18:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet nodig, dank je.
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dit is toch echt wel HET zaag-topic van 2010.
![]() |
#217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is eno2 alias maf dan gebannen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat weet ik. Maar als je ziet hoe aangevallen sommigen zich voelen, neem ik het zekere voor het onzekere: maken dat ik weg ben voor ik gelyncht word door een woedende meute...
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Cdude : 27 augustus 2010 om 14:38. |
|
![]() |
![]() |