![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() ik heb er net 95 besteld, dat maakt dat ik in totaal een 410 'bomen' ga hebben (in haagvorm weliswaar)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. Ambetant om uw gras af te doen want ge kunt nie gewoon rechtdoor rijden. 2. Al die blaren moet ge beginnen opkuisen. In het voorjaar heb ik ze dus allemaal in stukken gezaagd en deze winter stook ik ze allemaal op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Gouverneur
|
![]() Al degene die liever geen boom planten zijn stom.
![]() |
#25 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() voila... Ik kan mij desgevolg een veel betere & effectievere oproep bedenken...
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 2 september 2010 om 17:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Vreemdeling
|
![]() Onvoorstelbaar hoeveel kwatsch hier verkocht worden door mensen die per se hun 'mening' willen verkopen als feit. Bomen dragen weldegelijk enorm veel bij aan het afremmen van het broeikaseffect, doordat ze (vooral wanneer op landbouwgrond aangeplant) het humusgehalte opkrikken dat door industriële landbouwmethoden nog nooit zo laag is geweest. Meer info op www.agroforestry.be Sommige mensen op dit forum, ondanks hun status van Europees Commissaris, zijn blijkbaar zo slecht ingelicht, dat ze niet beseffen dat ze 100% van de natuur en de gezondheid van ecosysteem aarde afhangen om in leven te blijven. Triestig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Volgende lente kan je de tuin omspitten om te verluchten. Gras zaaien doe je eigenlijk best nu. En onkruidveld is trouwens niet zo gunstig. Ze nemen belangrijke voedingstoffen weg uit de grond. Je kan ook jeneverbes over geheel je tuin laten kruipen en bijsnoeien. Geeft een heel mooi effect als bodembedekker.
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() In de tuin van mijn ouders zijn vorig jaar twee joekels tegen de vlakte gegaan, dus dat krijg ik met mijn dakgoot (een vensterbank heb ik al niet) toch nooit gecompenseerd.
![]() |
![]() |
#31 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Na veel heen-en-weer geruzie en bedreigingen met de politie en rechtszaken heb ik ze dan toch maar omgedaan. Een beslissing waar ik nog altijd spijt van heb. Wel een geluk dat ik weet hoe ik bomen moet omdoen want anders had mij dat een aardige duit gekost. (in totaal bijna 50 bomen) Conclusie: in iedere straat woont een klootzak |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jaar in jaar uit zit je dan met een mooie bloemende japanse kerselaar of zo terwijl de buurman groen van jaloezie naast z'n hoopje bijeengeharkte bladeren zit... ![]() Vogeltjes en zo kan je makkelijk in dezelfde winkel kopen en op een tak naar uw keuze plakken . Om helemaal indruk te maken kan je er zelfs een vogelhuisje tegen plakken (wel stukje plexiglas voor dat gaatje doen anders komen er echte vogels kwelen...). Vooruitgang hou je echt niet tegen hé ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je mag zelfs een boom in je huis zetten.
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 's Natuurlijk goed voor aannemers die moeten komen repareren hé ...
![]() De kruin en de wortels kunnen veel stukmaken als 't boompje groter wordt , 'k dacht zelfs dat er verzekeringsmaatschappijen speciaal vragen om niets te dicht bij een huis te zetten ... Maar als je de nadelen er bij neemt en er niet over klaagt zal nen boom idd dan wel mogen tegen uw huis . |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#37 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bomen zijn nochtans leuke "planten" om te hebben.
Ge moet ze zelf zaaien he mensen. Dat van kleins af zien evolueren, uiteraard wel constant bijsnoeien he. Weet ge, dat is iets speciaals om over te geven aan uw kinderen. Als ze op hun eigen benen gaan staan krijgen ze zoiets mee voor bij hun thuis dat evenoud is als hen. Haal de natuur eens wat meer in huis. Ze is ons leven. Ge moet dat niet verloochenen en erbij betrokken worden.
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |