![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Christenen drie jaar cel voor drinken water tijdens Ramadan
![]() ALGIERS - Omdat ze tijdens de islamitische vastenmaand Ramadan overdag een paar slokjes water hebben gedronken, moeten twee christenen uit het noorden van Algerije voor een gevangenisstraf van een aantal jaar vrezen. Voor een rechtbank in de regio Tizi Ouzou hoorden ze de openbare aanklager 36 maanden gevangenis eisen. De verdediging pleitte voor vrijspraak. De politie pakte de Algerijnen van 34 en 37 jaar oud op 12 augustus op. Ze waren aan het werk op een bouwplaats en werden daar betrapt toen ze een paar slokken water dronken. Volgens justitie is er schade toegebracht aan de staatsgodsdienst. De uitspraak in het proces wordt op 5 oktober verwacht.
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat alvast schade toebrengt aan de staatshuishouding en de volksgezondheid, is dat miljoenen de bodemloze stupiditeit hebben om een maand lang overdag niet te drinken. Nog een paar van dat soortje hier in huis halen, en we mogen dat ook niet meer zeggen. Of durft één van de mohammedanen op dit forum soms te beweren dat je dit argument in Algerije in het openbaar kunt aanvoeren zonder dat je gevaar loopt, te worden gelyncht?
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() De nieuwe Islamitische republieken zouden een voorbeeld moeten nemen aan het Ottomaanse Rijk. Moslims en Christenen leefden toen veel vrediger tezamen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
U zal niet worden gelyncht....
![]() |
![]() |
#6 |
Staatssecretaris
|
![]() De woorden pants-on-head retarded schieten mij binnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is gewoon ronduit achterlijk.
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() De achterlijkheid van de debiele ideologie van pedofeet Moham is nog eens te meer aangetoond.
Maja, Geert Wilders is een rascist tuurlijk. Wel der zijn gelukkig nog meer rascisten. ![]()
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Telkens ik denk dat het niet zotter kan, gebeurt er zoiets.
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() En dan zeggen dat er hier nog tal van naievelingen rondlopen die de islam proberen te verkopen als vredelievende, tolerante godsdienst. En natuurlijk de ogen sluiten voor dergelijke praktijken in oorden waar moslims de meerderheid uitmaken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
Oh ... wait ...
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Dat is dus jouw manier om te zeggen dat je die islamitische straf goedkeurt. Het mag ook directer hoor (stropoppen hoeven niet), waarom tijd verliezen met zo'n omwegen om je punt te maken?
Laatst gewijzigd door Sunny : 25 september 2010 om 12:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
Probeer eens begrijpend te lezen wat ik schrijf. Als je iets niet begrijpt vraag het dan.
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Ik zeg het nogmaals. Samenleven met de islam is onmogelijk. Omdat ze onverdraagzaam en xenofoob zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
Ge be(ver)oordeeld mensen op basis van wat hun regering (wetgevers) beslissen. Ik trok dit gegeven door naar onze maatschappij. Uw redenering maakt u een oorlogszuchtig persoon die niet bang is atoomwapens te gebruiken die andere landen hier hebben neer gepoot. Duidelijker zo? Nu over het onderwerp. Buiten de nogal misleidende topic-titel is het nog afwachten of er effectief een veroordeling volgt. Mocht dit er komen zou ik het erg vinden. Nu is het wel zo dat velen hier eisen dat iedereen zich hier maar moet integreren, aanpassen en plooien naar onze gebruiken. Wanneer iemand anders het met hen eens is en dit ook eist dan kan dit plotseling niet meer. En nee, ik keur dit niet goed, ik probeer consequent te zijn en keur geen van beiden goed. Ik ben voor godsdienstvrijheid in beide gevallen.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 26 september 2010 om 16:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
wen er maar aan. Volgens demografische cijfers zou er een omschakeling zijn tussen de meerderheid vlaamse origine/buitenlandse origine tegen 2030 �* 2040. Dat betekent dat voor elke blanke die u ziet op straat, u tenminste 1 andere niet-blanke zal zien. Om het in de woorden van Dyab Abu JahJah te zeggen, volgens mij een van grootste politieke talenten in de pre-sharia4belgium tijd, indien u er niet tegenkan, moet u maar emigreren.
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]()
![]() |
![]() |