![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Is het terecht dat Kim Geybels is moeten opstappen als senator?(motivatie posten aub) | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
55 | 66,27% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
28 | 33,73% |
Aantal stemmers: 83. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1421 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik huiver ervan, moesten mensen van uw kaliber aan de macht komen. Laatst gewijzigd door system : 28 september 2010 om 08:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1422 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#1423 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Bart is een publiek figuur, zijn achterbakse streken worden breed uitgesmeerd in de media, en dit heeft politieke gevolgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1424 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1425 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zeg me eens, wat heeft Kim Geybels nu eigenlijk verkeerd gedaan dat men haar op zo'n botte manier straat zet? Ik heb dit nog alijd niet begrepen. Alhoewel drie zogenaamde 'wijze partijbonzen' zich daarover hebben gebogen. Enfin eerder een onzalig trio, zoals nu blijkt. Laatst gewijzigd door system : 28 september 2010 om 08:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1426 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1427 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Er zijn een paar zaken die mij opvallen in het betoog van, laat mij zeggen, de anti-N-VA'ers hier ter forum. Kim Geybels wordt haast niets ten laste gelegd, zij is het grote slachtoffer van het 'Onzalige Trio'. Ik ben 200 % zeker van dat, mocht zij geen ontslag hebben genomen en de partij haar binnen de rangen had gehouden, jij (en nog een paar andere Azerts) moord en brand zouden schreeuwen en schande spreken over haar aanblijven als senator. Nochtans zijn de feiten krak hetzelfde.
![]() |
![]() |
#1428 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 28 september 2010 om 08:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1429 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 28 september 2010 om 08:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1430 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie zijn overigens die "honderdduizend"? ![]()
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 28 september 2010 om 08:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1431 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1432 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1433 |
Banneling
|
![]() Voor een eigenzinnige kunt u bovendien erg onzinnig zijn ook nog. Want dat is een antwoord dat nergens op slaat. Wat heeft dat er nu mee te maken.
Laatst gewijzigd door system : 28 september 2010 om 08:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1434 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schitterende commentaar van een lezer vandaag in DS-online:
Citaat:
![]() |
![]() |
#1435 |
Banneling
|
![]() Pff, armoede troef. Vooropgezette cliché-praat van een partijslaaf. Ewel, als u nu zelf deze lezersbrief zou ingezonden hebben, zou het me niet eens verwonderen. Bent u het misschien?
Laatst gewijzigd door system : 28 september 2010 om 09:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1436 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Allé bon, alle remmen los. Wat mij betreft is het case closed voor dat foorwijf. Zo iemand ben je beter kwijt dan rijk. En als ik de reacties in de kranten lees op haar vertoning in Terzake, kan ik alleen maar concluderen dat ze op niet al te veel steun moet rekenen, behalve van die enkele rabiate N-VA-haters voor wie het niet uitmaakt wie of wat, zolang ze De Wever en Co maar kunnen bashen. Het doet me ook concluderen dat de meerderheid vindt dat de partij juist heeft gehandeld én handelt om dat hysterisch wicht uit de Senaat en uit de partij te zetten. Good riddance. Als je wil zoek ik even haar adres op, dan kan je samen met haar gaan janken over hoe foeifoei die stoute mensen van de N-VA wel zijn.
![]() |
![]() |
#1437 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Allé, voor de lol nog twee lukraak gekozen reacties uit de 142 inzendingen: Citaat:
Citaat:
't Ziet er naar uit dat Kims gejammer in Terzake het omgekeerde resultaat gehad heeft. Misschien houdt de doorsnee-Vlaming niet zo van huilebalken.
![]() |
![]() |
#1438 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
snap ni goed dat ze niet beseft dat ze zo haar eigen ruiten (nog verder) inslaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1439 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is ge-nie-ten! Commentaar van een andere lezer op het licht-ironisch maar liefdevolle stukje van lezer Gert Martens:
Citaat:
![]() |
![]() |
#1440 |
Banneling
|
![]() Ik heb haar tot voorkort altijd verdedigd.
- Dat ze problemen heeft met haar ex vriend, hebben wij geen zaken mee. - De gebeurde feiten een maand geleden kan zij strikt genomen zelf niks aan doen. - Dat ze Bas soms vergezelde naar Maastricht, is dom. Maar in feite is niet bewezen dat zij persoonlijk ook maar iets te maken heeft met het drugsgebruik van Bas. En zeker niet dat zij drugs kocht of gebruikte. - De vermeende problemen in het ziekenhuis met het voorschrijven van medicijnen aan Bas, lijken me geen probleem te zijn, wand indien wel had het ziekenhuis haar al lang ontslagen. Mijn standpunt was toen, dat ze best haar ontslag aanbood om de zaken te laten bekoelen, was voor mij voldoende. Dat N-VA haar geadviseerd heeft om ontslag te nemen is voor mij volkomen normaal. Ze mocht van mij zelfs op de lijst staan bij volgende verkiezingen als ze kon bewijzen toch een degelijk politica te zijn. Maar het blijven ontkennen dat haar gedrag een probleem is om te functioneren als senator, Ook dat ze zelfs niet snapt dat het deontologisch niet kan dat ze haar partner op de loonlijst zet, en het natrappen naar de partij, doet de emmer overlopen. Ze heeft zelfs het lef om in Terzake te gaan zitten terwijl ze eigenlijk op de tucht en verzoeningscommissie moest zijn. Als toppunt van domheid laat ze haar dan nog verdedigen door een paar VLDers. Dit doet voor mij de deur dicht. En om het met de woorden van BDW te zeggen: geen woorden meer aan vuil maken. Ik hoop voor haar persoonlijk dat ze het over een andere boeg gooit want zoals ze nu bezig is, is ze haar leven zowel sociaal als professioneel aan het verwoesten. |
![]() |
![]() |