![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#601 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bij voorbaat dank. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#602 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#603 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat je daar toch van een kale reis van zal thuiskomen. Volgens mij zijn de sjiieten daar nog veel erger in. (wie sprak de fatwa uit over Salman Rushdie? toch wel Kohmeiny dacht ik?) en kijk: Citaat:
Begrijp je het?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#604 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Lezen wat er staat ... check.
Zien dat het een leugen is ... check. Zien dat Sunny en Marie weer leugens in de mond van anderen leggen ... check Ok, ik ben een normale mens volgens de definitie van Sunny ![]() (niet dat ik er wakker van lig)
![]() |
#605 | |
|
![]() Citaat:
Ik riskeer hier een Godwin-punt, maar dat moet dan maar. Ik vind dat Mussolini minder erg was als Hitler. Dat wil niet zeggen dat ik een fan ben van hem en akkoord ben met alles wat hij was en deed. Ziet ge waar ge de bal mis slaat? Ik lees heel goed wat er hier op dit subforum staat en ik zie dat gij, sunny andere mensen van uw strekking, zoals anderen het ook al gezegd hebben, nogal wat leugens in de mond van uw discussiepartners leggen. Dat is niet echt bevorderlijk voor de discussie en het schaadt uw geloofwaardigheid in zoverre dat niemand u nog serieus neemt. Probeer af te gaan op wat er gezegd wordt en niet wat ge graag zou hebben wat uw 'tegenstander' zou gezegd hebben omdat het gemakkelijk te weerleggen is. Stop met de stropop tactiek te gebruiken, het is kinderachtig en zinloos.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 30 oktober 2010 om 09:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#606 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#607 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....15#post5057315 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#608 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#609 | |
|
![]() Citaat:
Zo goed als niets is 0% of 100%. Zelfs Moeder Theresa deed niet 100% goed.
![]() |
![]() |
#610 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sunny heeft toch al verschillende malen de exacte quote van Andy gegeven? Uw vergelijking loopt een beetje mank: Citaat:
Citaat:
Citaat: Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#611 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#612 | |
|
![]() Citaat:
Menig godsdienst doet het en dat maakt het ook moeilijk om er mee te discussieren. Ik begrijp dat mensen die enkel zwart en wit kennen de mening van mensen die spreken in grijswaarden dikwijls verkeerd interpreteren omwille van de z/w denken, maar dat maakt het niet minder verkeerd. Probeer dit een beetje in uw achterhoofd te houden in deze discussies. Als iemand nog eens een grijswaarde poneert, probeer het dan als wit te interpreteren ipv er als een stier op een zwarte lap (sic) te gaan aanvallen.
![]() |
![]() |
#613 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#614 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik heb uitgelegd waarom dat eigenlijk niet zo grof .
![]() |
![]() |
#615 |
|
![]() Oh, maar dat doe ik ook, maar ik begrijp dat ge om dezelfde redenen het moeilijk hebt om dat in te zien.
Ge hebt een bepaald (foutief) beeld van uw tegenstanders en alles wat ze zeggen dat daar niet mee overeenkomt interpreteert ge dan maar anders.
![]() |
#616 |
Banneling
|
![]() Nee, je hebt niet uitgelegd waarom het minder grof is. Je hebt er net als Andy je persoonlijke mening over gegeven, en die is dat jij die ene vorm van misbruik minder erg vindt dan de andere. Het eten en onderdak maken het verschil.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#617 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U heeft dus het woord "respect" totaal niet gezien in de post van Andy?
![]() |
![]() |
![]() |
#618 | |
Banneling
|
![]() en vanaf hier ben je je eigen zedepreek alweer vergeten ... Citaat:
Laatst gewijzigd door Sunny : 30 oktober 2010 om 09:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |