![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 3 november 2010 om 18:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1182 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik niet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1183 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Segregatie, dat woord gebruik je veel de laatste tijd. Doordat de Katholieke scholen gesubsidieerd worden moeten ze iedereen aannemen (tot mijn groot spijt) daar zitten ook moslimmekes tussen hoor.
![]() |
![]() |
#1184 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of meent U dat ik mijn verplichte Heilige Maaltijd van het Heilige Speenvarken mag gaan barbecuen in de eerste de beste moskee? Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 3 november 2010 om 18:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1186 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie een deel van zijn leven in functie stelt van één of andere godsdienst is niet goed bezig. We leven in 2010, we hebben het recht om ons geen blaasjes meer te laten wijsmaken en ons te laten afdreigen als we het godsdienst-spelletje niet meespelen! Godsdienst is enkel één van de vele manieren, systemen, modellen om "de mensen" aan een leiband te houden. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1187 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Anderzijds zijn er ook nog andere wetten, waaraan de religieuze belevingen en uitingen moeten voldoen. Laatst gewijzigd door artisjok : 3 november 2010 om 18:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1188 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een secularist is tegen subsidies voor IEDERE religie..ook joden moslims en boedhisten trekken steun.. Ik ben ook tegen elke vorm van segregatie..ook diegenen die zichzelf een vorm daarvan opleggen door hun ras/religie of sexualiteit expliciet en ongewenst te etaleren.. De wet voor de privacy waarin mensen het recht hebben om hun sexuele,politieke of religieuze voorkeur niet mee te delen aan derden is er niet voor niets gekomen.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1189 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat doet er niet toe.
Citaat:
Maar geef toe, dat het onzinnig zou zijn om iemand met een peniskoker voor een klas te zetten. Daarom geen religieuse symbolen op school. Snappy? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1191 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik schreef daar zelfs niet over. Waarom begin jij hier nu over? Waar haal je dat vandaan dat de kwaliteit van het katholieke onderwijs nog steeds stukken beter dan het meeste staatsonderwijs zou zijn? Die studie zou ik eens willen inkijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel, al schrijf je nog een paar duizend blz vol met praatjes om die achterlijkheden goed te praten, te "verstaan", te aanvaarden enz enz...we willen en mogen die achterlijkheden in ons land geen ingang laten vinden en er geen begrip voor opbrengen! We moeten die zaken buiten onze maatschappijen houden, punt. In "hun eigen landen" hebben we ons niet te moeien met wat ze uitspoken, het is hun verantwoordelijkheid en "leuk" om er boeken over te schrijven en documentaires te maken. We hoeven dat soort zaken niet voor onze deur mee te maken. En je staat wellicht al klaar om te schrijven: en ken je een oude islamiet die hier al een kind van negen huwde? Neen dus, en we zouden heel stom moeten zijn om ze zover te laten gaan dat het straks wel gebeurt! Voor ons zijn beide zaken dus een misdaad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1193 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bedoel je financieel door middel van belastingen? Of op een andere manier? Volgens de wet moeten ze iedereen aannemen, ja. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1194 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1195 | |
Banneling
|
![]() Niet alleen op privéterrein. Ook in het openbaar.
Lees de wet er op na. Citaat:
Ik heb liever dat mijn kinderen opgroeien tussen, ook op school, tussen het "gewone volk". Ze kunnen ook veel van elkaar leren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is een VBer volgens jou? En jij kent de duizenden mensen die op het VB stemmen en stemden en je weet ook dat ze dat voor enkel onaanvaardbare redenen doen? Als het over de multicul gaat zijn de meeste burgers "vb-ers", alleen zijn er velen die daarom niet op het vb stemmen! Maak jezelf niets wijs. De meeste burgers met uitzondering van de velen die reeds de "multicul" uitmaken en opvallen door het feit dat ze zich als vreemden gedragen en vooral of enkel in negatieve zin opvallen. En bij die groep mag je de leden van de multiculindustrie toevoegen, eigen volk, die dit gedoe doen draaien en er zo zelf wel hun profijtjes uithalen. Een job bvb. Of nieuw stemvee. Aan een kleurtje ga je rap wennen, geen probleem. Aan een voor ons onaanvaardbare houding, daar moeten en mogen we niet aan wennen. Wie het niet naar zijn zin heeft hier hoeft hier niet te zijn en/of te blijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1197 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1198 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik doe dan heel vriendelijk : IN DEN NAAM VAN DEN VADER, DEN ZOON, EN DEN HEILIGEN GEESTES AMEN, onderwijl duchtig met mijn armen zwaaiend een uitgebreid kruisteken makend. Het is maar dat ik ook wat mag etaleren nietwaar?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1200 | |
Banneling
|
![]() Het is dus niet religieus.
Citaat:
Je kan dit niet onzinnig of zinnig noemen. Wat is de (on)zin van make-up? een das? piercings? een mantelpakje? |
|
![]() |
![]() |