![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1521 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In eerste instantie gingen we er - vb. met het hoofddoekgedoe - vanuit dat we deze vrouwen moesten HELPEN en steunen om vanonder het juk uit te geraken dat ze zich verplicht moesten inpakken. Ik ben daarvan afgestapt. Van mijn part mogen ze zich heel het jaar door verkleden in een of andere woestijnnomade. Alleen: zoals gezegd : als er regels zijn moeten die gevolgd worden. Ik zie Artisjok NERGENS fulmineren dat de schoeiselregels in de moskeeën zouden moeten worden afgeschaft. Zij vindt het blijkbaar doodnormaal dat ik mijn schoenen uitdoe als ik zelf zo'n moskee wil bezoeken. Ik trek die logica door. Niemand ligt ervan wakker als ik geen moskee binnengeraak omdat ik mijn schoenen aanhoud. Niemand zou er dus ook van wakker moeten liggen als hoofddoeken geen scholing volgen. Waarom zouden ze trouwens: zolang ze de koran memorizeren weten ze alles, want volgens hen staat alles wat er te weten valt in dat heilige boek. Dit is ook duidelijk te zien in de islamitische landen, die de wijsheid in pacht hebben. Vrouwen die zich dus geroepen voelen zich op hun RECHT tot inpakken te beroepen, steun ik dus volledig. Ook wat betreft de regels dat de ze feite beter binnen de muren van hun woning verblijven. Uiteraard ook wat betreft het feit dat ze niet zonder begeleiding afstanden mogen afleggen etc... Zij hoeven evenmin gebruik te maken van onze sociale voorzieningen: vermits hun broers het dubbele erven van hun zussen, kunnen ze bij hun broer terecht als ze eventueel verstoten worden of zo: het islamitische sociale systeem is uiteraard beter dan het onze, wegens rechtstreeks uitgevonden door Allah.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1522 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1523 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik mag met mijn schoenen aan niet binnen in een moskee. Ze moeten die regel dus afschaffen.. toch?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1524 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1525 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() er is ook een kledingreglement in zwembaden (zwemkledij verplicht).
Ik neem aan dat Artisjok vindt dat moslima's ineens hun lakens mogen komen wassen in het zwembad? In het Gentse Rozenbroeken Zwembad mogen allochtone vrouwen op de zaterdagse sluitingsdag echter wèl aangekleed komen zwemmen. turken-only. anciaux heeft er zelfs subsidies voor gegeven.
![]() |
![]() |
![]() |
#1526 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1527 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar zijn dan ook geen kledingsvoorschriften voor nodig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1528 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is voor jou misschien moeilijk te geloven, maar het is perfect mogelijk om tegen een hoofddoekverbod te zijn, én tegen gesegregeerd zwemmen voor moslims. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1529 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wel ,Artisjok, in mijn kantoor komen geen storende elementen met hoofddoek; dan verkies ik zwemvliezen. Ieder zijn ding hé. ![]() Bepaalde scholen zijn dezelfde mening toegedaan , wat betreft de hoofddoek. Mogelijk verkiezen ze daar de cowboyhoed. Goed hé , die vrijheid in dit land. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 6 november 2010 om 09:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1530 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1531 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ja, ik ben ook voor vrijheid in dit land. Het is echter contradictorisch om een verbod als vrijheid te zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1532 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1533 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 6 november 2010 om 10:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1534 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
p.s. Ik denk dat er iets scheelt aan je PC of editor of zo. Die plakt blijkbaar aan de helft van je zinnen zo'n onnozele smiley. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1535 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De smiley's zijn een indicatie voor het feit dat u voor dit laatste blijkbaar in de goede richting lijkt te evolueren. ![]() Maar kom , ik heb vandaag tijd , laat u maar gaan. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1536 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dus moeten ze hun regels maar aanpassen zodat ik wèl binnenkan nietwaar? Althans als ik uw logica moet volgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1537 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vrijheid nietwaar. ![]() Ook wil ik mijn ezel mee naar binnen kunnen meenemen. Gelieve bijgevolg dringend de regels aan te passen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1538 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nochtans hebben ze �*lle vrijheid om zelf hun organizaties op te richten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1539 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nadien mogen de brave vlaamse huisvrouwkes dan "hun" kerk gaan kuisen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1540 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |