![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens de dienstdoende ambtenaar wel. En wees gerust, de opmerking geldt nog steeds, ook al blaast u hoog van de toren (iets wat we natuurlijk wel meer van u gewoon zijn, wat ook voor gevolg heeft dat we uw opmerking met een grote korrel zout nemen, niet onterecht is al meermaals gebleken).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jan van den Berghe
Dat stippelijntje gaf in dit geval enige indicatie van een wettelijke regeling ( recht van uitweg opgelegd en geregeld door één of andere vrederechter in het verleden ) ... en zoietske hoeft inderdaad niet in de akte opgenomen te worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die dienstdoende ambtenaar zal zijn dagje niet gehad hebben, of u hebt niet begrepen wat hij u gezegd heeft. Ik gok eerlijk gezegd op het tweede, want ik ken geen enkele collega die dergelijke imbeciliteiten aan zijn inwoners vertelt.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, het is gewoon geen erfdienstbaarheid. Zo eenvoudig is dat.
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enfin , een goede uitspraak van de rechter om ervoor te zorgen dat de buurt zich kan klaarmaken voor een lange periode van ruzie , pesterijen en andere leuke dingen ... 't Is ook een manier van die rechter om (nog) meer dossiers op z'nen bureau te krijgen ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is het zo ondenkbaar dat een ambtenaar dat voor het gemak ( of voor uw enige duidelijkheid te verschaffen ) onder één benaming noemt ? Bovendien, ik weet niet hoeveel geloofwaardigheid jij verschaft aan die desbetreffende ambtenaar... misschien véél uit ondervinding... mijn ervaring daarentegen leert me dat ambtenaren wel méér uit hun nek kunnen lullen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel is het interessant te zien dat er wel een stuk van die uitweg verdwenen is. De weg maakte immers heel vroeger - ook te zien in de Buurtatlas - een u-vorm. Het kortere beentje van de u is evenwel opgedoekt, alhoewel het uit het reliëf in de weide nog altijd zichtbaar is en tot op heden staan daar de elektriciteitspalen naar die boerderij nog altijd langs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En als er dan initiatieven worden genomen als petities e.d., dan is het hek helemaal van de dam.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan me best voorstellen dat er af en toe wel eens iemand per ongeluk foutief gaat parkeren of een beetje teveel lawaai maken en zo ![]() Van wat ik hier las liggen die mensen niet al te best in de buurt en dit is ergens olie op't vuur hé ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Niet allemaal hé! ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indertijd trokken als kind over de velden, slopen het bos in... Ja, in veel gevallen mocht het niet en we werden dus wel eens weggejaagd, maar niemand dacht er aan naar de rechter te stappen. |
|
![]() |
![]() |