![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5141 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zoals de nazi's hebben aangetoond.
![]() |
![]() |
#5142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vanzelfsprekend!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5143 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5144 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Jaja agitatie, wantrouw iedereen he..
Ik moet U er trouwens TIEN MAAL op wijzen dat ik me niet bewust was van nazi propaganda. U gelooft dat echt niet omdat ik mij daarvoor niet verontschuldig. Neen ik verontschuldig mij niet naartoe mensen van uw caliber. Mensen dat mij racist noemen terwijl ik dat niet ben. Gewoonweg om uw gelijk te halen. Noch verontschuldig ik me voor het tweede deel van dat filmpje. Waarin joden heel barbaars hun vlees machinaal levend dumpen. Ik zal me er nooit voor verontschuldigen. Dat U zo zwak bent te blijven vastkleven aan uw eerste argument is niet mijn probleem. Vergeet echter niet, DIT LAND heeft een eco label. En ik pleit ervoor, streef ernaar dat we allemaal dat product massaal aankopen. Want de consument bepaalt de markt. Joden/moslims/christenen/ongelovigen, het maakt niet uit als het om het leed van een dier gaat. Het doet even pijn. Daarom volg ik liever de geëvolueerde manieren dan diegene dat achter willen blijven. U bent zo iemand btw.
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 18 november 2010 om 23:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5145 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In die vergelijking vergeet u de Joden die net als moslims onverdoofd slachten.
![]() |
![]() |
#5146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar niet alleen. Het is wat ze in Amerika de 'liberal guilt' noemen. Een haast Darwinistische drang om voor de bruine mens op te komen, uit schuldgevoel voor de slavernij. Het is niet verkeerd om naar gelijkheid te streven, integendeel. Maar links ziet hierbij de barbaarsheden en andere misstanden van de nieuwelingen opzettelijk over het hoofd. En dit zal links in de toekomst nog lang verweten worden; volledig terecht, mijns inziens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5147 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#5148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook uit het feit dat links en rechts voortdurend ruziemaken over de impact van vreemde culturen op onze samenleving is andermaal een bewijs dat de multiculturele samenleving mislukt is.
Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Degenen die nu het hardst kraaien, zullen de grootste slachtoffers zijn, de linkse collabo's/nuttige idioten worden meteen aan de kant geschoven.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5151 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik kan alleen maar concluderen: Uw fundering valt in mekaar. Zodus: uw huisje van overtuigingen ook.
U blijft het dierenleed maar negeren. Maar goed, ik ben niet vergeten wat u ervoor deed. Op de man af gaan en mij viseren. Doe vooral zo verder ![]() I don't give a fuck anymore wat gasten zoals u erover denken. Het wordt heel velen echter ook al duidelijk. Vergeet niet dat artisjok na wetenschappelijke onderzoeken haar mening herzag. Waarom blijft U toch kleven? Misschien moet u verhuizen naar zo'n land daar, en dan hier komen posten. We zijn heel benieuwd!
![]() |
#5152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5153 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door QuasiX : 19 november 2010 om 01:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5154 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5155 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5157 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=4387 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5158 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gaat hem voor mij niet over moslims , joden of westerlingen het gaat over het dierenleed waar al deze culturen schuldig aan zijn , binnen het kapitalisme is iedereen onrechtsreeks of rechtstreeks schuldig aan natuurverpesting, dierenleed of aan het uitbuiten van mensen. Hoe kritieser je bent hoe meer banen er afvallen.Maar als je helemaal niet meedoet aan de gangbare economie, waarvan moet je dan leven? Het probleem met de samenleving van nu is dat je bijna wel mee móet doen met het heersende kapitalistische roofmodel, want overal is geld voor nodig, en alles is al in bezit genomen door anderen. Kapitalisme, diktatuur, uitbuiting, sexisme, racisme, vreemdelingenhaat, al die dingen zijn mogelijk, maar niet noodzakelijk. Een wereld waar 20% van de mensen 80% van de rijkdom (goederen, voedsel, geld) bezit is niet noodzakelijk. Een betere wereld is mogelijk, en die komt er, als veel mensen dat willen! De vergassing van varkens ben ik het niet mee eens. Zie http://server.rijksoverheidsvideo.nl...40509-1150.wmv Maar elektrocutie is voor een varken pijnloos ? Kijk hier. http://webcache.googleusercontent.co...&hl=nl&ct=clnk En dan nu over de halal methode….. http://www.endandit.nl/en-nog/131014...n-wel-pijnlijk Ronduit ziek http://translate.google.com/translat...?v=_76vDJ72QlU Laatst gewijzigd door Wisord : 19 november 2010 om 07:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5159 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5160 |
Banneling