![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2501 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2502 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik heb hier al duidelijk gesteld dat ik niets tegen geloof heb, maar wel tegen de rotzooi die mensen met Godshuizen ervan gemaakt hebben.
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 20 november 2010 om 19:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2503 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
http://www.filmsite.org/casa.html Ik ben ook nieuwsgierig naar het boek van de paus. Hij is de laatste waaravn ik dit verwacht had. Ook vraag ik me af wat de reacties gaan zijn van Léonard, Danneels, het VB en Alexandra Colen. Gaat deze laatste nu een nieuwe Godsdienst beginnen? ![]()
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 20 november 2010 om 19:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2504 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Rapport Adriaenssens bisschop Roger Vangheluwe bisschop Roger Vangheluwe priester Robert Borremans pastoor Vander Lyn Hulpbisschop Lanneau van Brussel was op de hoogte van de seksuele activiteiten van de priester, maar greep niet in. Tijdens het proces verklaarde hij zelfs dat hij 'het op de mond kussen van een jongen gedurende een uur' niet als daad van pedofilie beschouwt. Hoeveel meer moet je of snap je het nu? http://google.be is ook jouw vriend. Laatst gewijzigd door filosoof : 20 november 2010 om 20:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2505 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga U eens nen goede raad geven,google is een samenraapsel van mensen,het staat daar vol leugens Bij U is dat een bron vol waarheden,wel je bent zo fout nu !!!!! Dus ik aanvaard geen linken meer van U,omdat je geen tegenpartijen wil aanhoren ![]()
![]() |
![]() |
#2506 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die mannen bekenden. Vangheluwe voor de televisiecameras. Lanneau vertelde dat ook voor de cameras, ongedwongen. Indien jij liever je ogen wil sluiten daarvoor kan ik er ook niets aan doen. Laatst gewijzigd door filosoof : 20 november 2010 om 20:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2507 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#2508 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2509 |
Staatssecretaris
|
![]() Een kenmerk van extremisten.
![]() |
#2510 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2511 |
Staatssecretaris
|
![]() Al is dit boek super-geweldig, ik zal nooit een in het gareel lopend kuddebeest worden van eender welke godsdienst of partij. Niemand hoeft mij voor te schrijven hoe ik moet leven.
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 20 november 2010 om 21:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2512 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2513 |
Staatssecretaris
|
![]() Als ik jou was zou ik even langs een manège passeren en jezelf paardenoogkleppen aanschaffen. Zodoende kan je hélemaal opgaan in het nieuwe boek van de paus en wordt je nog Katholieker dan the Pope Himself! One Way Ticket to Heaven First Class zal jouw beloning zijn.
![]() |
#2514 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Broederlijk Delen's dissociatie met de kerk heeft overigens niets met dat te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2515 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je verschillende beschavingen uit de Oudheid bestudeert, merk je onmiddellijk dat het christendom een heel belangrijke rol heeft gespeeld in de vorming van onze geesten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2516 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2517 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2518 |
Partijlid
|
![]() Aartsbisschop Léonard is cool.
![]() |
#2519 |
Vreemdeling
|
![]() VB lijdt aan zelfvernietigingsdrang, mooi zo!
Over het geloof: Ik denk dat je het geloof/de bijbel moet bekijken als een soort van prehistorisch wetboek. Het heeft ons regels en normen aangeleerd. We hadden er imo veel slechter aan toe geweest zonder het geloof in een opperwezen dat ons elk moment kon neerbliksemen. Het nadeel dat je erbij kreeg was de kerk: de kruistochten, mensen op de brandstapel gooien, hebzucht, pedofilie, achterlijke uitspraken... Ik vind het frappant dat zoveel mensen Moslims niet begrijpen, wij waren 200 jaar geleden net hetzelfde, we hadden enkel niet dezelfde wapens als nu. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2520 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Als jij de info op het internet allemaal als leugens beschouwt, dan bewijs je alleen maar dat je niet instaat bent om informatie te verwerken en zelf je mening te vormen. Mensen willen een visie hebben die afwijkt van de "legale" nieuwskanalen omdat die kanalen nu eenmaal niet altijd de realiteit weergeven. Trouwens, ik lees liever een opinie van iemand dan al die onzin die door Belga in ons strot geduwd wordt. Laatst gewijzigd door openeye : 21 november 2010 om 06:49. |
|
![]() |
![]() |