![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3341 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Functionaliteit is één aspect, maar kwaliteit is minstens even belangrijk. Denk aan de 12 stielen, 13 ongelukken. Er zijn mensen die vinden dat ze van alles kunnen, maar niets goed kunnen. Die mensen verdienen niet meer, ondanks hun zoeer hoge graad van functionaliteit. Nog eens, functionaliteit wordt overschat. Als ik een wekkerradio heb die de tijd in 7 verschillende steden kan weergeven, mij kan wakker maken met 30 verschillende melodieën, inclusief een vrij te kiezen radiozender, en mij het weer van de streek kan tonen, maar toevallig één klein foutje heeft waardoor hij 1 keer op de 3 mij niet wekt, dan ben ik daar niets mee. Dan heb ik een liever een simpele wekker, die al die snufjes niet heeft, maar gewoon doet wat ik ervan verlang : mij op de ingestelde tijd wekken. Kwaliteit gaat boven functionaliteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3342 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of verwacht u misschien dat ik tussen de bijna 100 Engelstalige pagina's dat eens ga uitzoeken? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3343 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zodat er een wettelijke kader is waarbinnenhomofielen kunnen een relatie aangaan, met dezelfde 'risicospreiding' en verzekeringen als het normale huwelijk
sowieso mag ons huidig stelsel ook een sbestudeerd worden naar risicoanalyse, maar dat is nog een ander debat |
![]() |
![]() |
![]() |
#3344 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht van niet. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3345 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3346 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja?
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3347 | |||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Vermits er nog 5,5% praktiserende katholieken zijn denk ik dat u weinig kans maakt om uw extremistisch gedachtengoed er door te drukken. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3348 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vanaf welk woordje kun je niet meer volgen dan?
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 1 december 2010 om 12:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3349 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3350 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3351 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3352 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
...homoseksualieteit daar minder functioneel in is, dan heteroseksualiteit. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 1 december 2010 om 12:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3353 | ||
|
![]() Citaat:
Zou Paulus dan toch iets begrepen hebben ? En waarom zou een homo zich dan door een ander moeten laten wijsmaken dat hij bepaalde functionaliteit mist ? Je redeneert vooral in cirkeltjes. Citaat:
Jij staart je blind op één aspect. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3354 | |
|
![]() Citaat:
Hij wil niet alleen een andere naam, hij wil minder rechten geven, terwijl hij heel de tijd zit te beweren dat dat niet zo is. Het zullen altijd hypocrieten blijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3355 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#3356 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U weet het mischien niet, maar het seksuele leven van de soorten gaat wel wat verder dat de geslachtsdaad alleen. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3357 | |||
|
![]() Wat een nonsens-redenering is dat nu weer.
Omdat we de functie van iets niet kennen, heeft het geen functie ? We weten nochtans dat omwille van natuurlijke selectie zaken die overbodig zijn automatisch uitgeselecteerd worden. Vermits homoseksualiteit nog altijd voorkomt moet het dus wel een bepaalde functie hebben. Vroeger, toen de katholieken nog veel macht hadden, werd homoseksualiteit in het verdomhoekje geplaatst. Ze moesten zich verstoppen. Ze werden dan maar priester, dus misschien is dat wel de functie : hypocriete katholieke priesters maken ![]() Citaat:
Citaat:
Kwaliteit gaat boven functionaliteit. Citaat:
Ik heb net gezegd dat dat gewoon klinkklare nonsens is. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3358 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door drosophila : 1 december 2010 om 12:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3359 | |
|
![]() Citaat:
Dan was de mensheid ook allang uitgestorven. Trouwens, idioot dat u schrijft "met vrijwel alle leven". Er is heus meer leven op deze planeet dan het menselijke leven. Weer dat vervloekt meerderwaardigheidscomplex... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3360 |
|
![]() In al uw berichten heeft u nochtans al lang bewezen dat u niet in staat bent buiten uw beperkte hokje te denken.
Iets moois als seksualiteit bekijkt u alleen vanuit de bekrompen redenering dat het puur functioneel moet gezien worden, en dat de waarde afhankelijk is van hoeveel verschillende functietjes erop zitten. |
![]() |
![]() |