![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3901 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#3902 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zei "geen echt volk". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3903 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3904 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn welgemeende excuses. Laatst gewijzigd door ʇɟıɹɥɔsןǝƃǝıds : 3 december 2010 om 20:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3905 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3906 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3907 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3908 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3909 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3910 |
Banneling
|
![]() Muilkorfie verveelt zich.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3911 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook hier de zoveelste opeenstapeling van valse veronderstellingen. Neen, ik hou me aan de Belgische wetten, wat evenwel niet betekent dat ik, als burger, niet naar verandering van deze wetten zou mogen streven. En inderdaad, volgens mijn standpunten valt er heel wat op te merken aan een aantal wetten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3912 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3913 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3914 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3915 | |
|
![]() Citaat:
Maar jij hebt ze natuurlijk niet gezien, want het paste niet in jouw kraam. Als je ze wilt ontkrachten, moet je maar zelf op bezoek gaan naar bewijsmateriaal dat jouw stelling bevestigt. Welke stelling is dat overings ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3916 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3917 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat ze dan verdomme zelf hun geloof betalen , laat de werkende klasse er niet voor opdraaien ... Dat jullie gelovigen ze dan hun loon elke maand betalen , maar laat niet iedereen voor deze onzin opdraaien . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3918 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3919 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3920 | |
Parlementslid
|
![]() ard
Citaat:
Hierop heb ik dan ook slechts 2 contra-argumenten: Had mijnen nonkel () er gehad, wel: dan was het mijn tante geweest! ![]() Moest ik nu straks een bank overvallen, dan zou ik nog eens rijk kunnen worden ook. ![]() ![]() Dit alles is; eerst en vooral een kwestie van individueel verantwoordelijkheidsgevoel. ![]() Het staat als een paal boven water dat 'afwijkelingen' deze kwaliteit niet al te best beheersen. ( kijk maar eens naar de cijfers van hun Hiv Aids ingenomendheid!). Wat kan men aanvangen met 'mensen' die niet eens een minimum aan respect hebben voor hun eigen leven-welzijn? - laat staan voor de anderen. Adoptie kinderen zijn sowieso al voldoend verwend door het lot, - U zou ze nog eens in de handen werpen, van onverantwoordelijke afwijkelingen. (veralgemening) Ik zie ze straks al met hun 'Adoptietrofeeën' fier dansend en tierend in hunne blote, opstappen in de eerste de beste publieke jaarlijkse 'piepshow', 'GayPrade' genoemd. Daarbij lopen die reeds fel getroffen sloebertjes nog ook eens een extra kans van het 'Homovirus' Aids te mogen proeven en/of recht te hebben op een avontuurlijker leven, dank zij allerlei 'anti-depressie' medicatie en middeltjes. Monseigneur Leonard en zijn team pedofielen, zijn slechts een zwakke kermis attractie ten opzichte van uw onverantwoorde samenlevingsaanpassingen ten behoeve van de 'Afwijkelingen' en hun schrijnende kroostobsessies. ![]() |
|
![]() |
![]() |