![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2461 |
Staatssecretaris
|
![]() En zo ben je wéér vertrokken voor 500 pagina's, veel gelul toegewenst!
![]() |
#2462 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2463 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2464 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is er rationeel gezien anders aan?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2465 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Stop toch met zeveren. Ik mag het dan wel eens zijn met je standpunten omtrent homo's, maar je liegt dat je zwart ziet. Enkele citaten van je tijdens de aanloop naar de vorige verkiezingen:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2466 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2467 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat moet 'n mens daar nu van denken? En dat voor iemand die er prat op gaat dat zij steeds de waarheid spreekt en extreem rechtvaardig is. Jammer.... Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2468 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien is dat geen rationeel argument tegen de openstelling van het huwelijk voor partners van hetzelfde geslacht. Het gezin heeft namelijk niets met het huwelijk te maken. Nog iets?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 14 december 2010 om 13:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2469 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, en? Mag iemand niet van gedacht veranderen?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2470 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2471 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat mag natuurlijk. Maar het is wel al te gek daarna te ontkennen dat je voordien grote voorstander van die partij was. Als ik wat oude draden doorneem is het nochtans vrij duidelijk: zolang Hot Marijke dacht dat alleen allochtonen geviseerd werden, was alles dik in orde. Dan mocht er zeker niet verwezen worden naar de nazi's (dat waren immers maar "peanuts") en was alle kritiek op het VB het product van extreem-linkse idioten/zakkenvullers/vul zelf aan.
Toen kwam Alexandra Colen (nochtans al jarenlang een van die kandidaten die bij HM veel krediet kregen) nog eens in beeld en toen begon het bij Marijke te dagen dat onze oerconservatieve vrienden niet alleen allochtonen viseren, maar ook mensen met een "afwijkende" seksuele moraal. Sinds dat moment is het VB plots hèt bastion van de nazi's en de te bestrijden partij. Ik vind dat eigenlijk wel grappig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2472 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Echt? Wat een vreselijke misdaad! Hoe zullen we d�*t ooit te boven komen?
![]() |
![]() |
![]() |
#2473 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2474 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het verdraag daarom een democratische grond krijgt, dan kan die erkenning dus ook weer ingetrokken worden. Dan is de intrekking ook democratisch gelegitimeerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2475 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In deze discussie zijn gevoelens inderdaad geen redelijke argumenten. Die wettelijke voordelen kunnen ook op een andere oplossing bereikt worden, iets waarover ik in de voorbije discussie ook al meerdere keren over geschreven heb.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2476 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik had echter gehoopt dat het VB afstand zou nemen van hun (neo)nazi-verleden en hun homohaterij. Vervolgens kwam oerseut Alexandra in the picture met haar krantenverbranding, die een verscheuring werd, maar hoe dan ook verwees naar de boekenverbanding van de nazi's. Daar heb ik haar over aangepakt, het stond zelfs op haar site: http://www.alexandracolen.nu/node/36 Dan kwam er nog eens bij dat het VB bij monde van diezelfde trut steun geeft aan Léonard, deze wereldvreemde homohater en beschermer van pedopastoors op pensioen, waarover ik een draad begon. Vervolgens kwam Filip de devote moraalridder uithangen met zijn homohaat en met zijn debiel mirakelmiddel tegen AIDS: "een duurzame heterorelatie", pure waanzin, en daardoor begon iemand met deze draad. D�*t waren de druppels die mijn emmer van begrip deden overlopen. Ik kan en wil nog steeds een minimum van begrip opbrengen voor misleide oostfronters en hun afstammelingen die hun fout erkennen, evenzeer als voor sommige oerkatholieken die niet beter willen of kunnen weten. Nu blijkt echter duidelijk dat het VB volhardt en verstrengt in haar boosheid: deze partij neemt niet openlijk afstand van het neo-nazisme, wel integendeel. Daar bovenop vindt er in het VB een heropflakkering plaats van homohaat en soortgelijke discriminaties tegenover minderheidsgroepen. Wel, dan pas ik volledig voor die partij. Ze kiezen domweg voor het retro-conservatisme �* la de Tea Party van Palin, maar daar slaan ze de bal finaal mis, this is not America en dat soort idioten is hier in Vlaanderen bijna uitgestorven. Foute gok en ze hebben hun kans om te herbronnen naar menselijkheid alzo definitief verbrod. Voor mijn part mogen ze onder de kiesdrempel zakken. Duidelijk zo?
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 14 december 2010 om 14:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2477 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |