![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#661 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de internet-versie van DS vind ik daar toch niet onmiddellijk iets van terug, maar dat wil nog niet zeggen dat ik u niet geloof. En staat er toevallig soms ook te lezen vandaag in De Standaard op wélke manier dat respect van Di Rupo voor Dewever tot uiting komt? Ik zou wel eens willen weten of dat respect van Di Rupo voor Dewever enkel - en desnoods in bedekte termen - uitgesproken wordt, of toevallig misschien ook uit ondubbelzinnige daden blijkt. Dank bij voorbaat, djimi
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#662 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Denkt gij dat ze op de internationale markt (of hoe noemen ze 't?) niet weten dat de vergrijzing eraan komt? Hoeveel mensen hebben Daerden onlangs niet bezig gezien, nu België voorzitter is van de EU? Dan komt Bart toch ernstiger over? |
|
![]() |
![]() |
#663 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() droog Laatst gewijzigd door born2bewild : 15 december 2010 om 21:26. |
|
![]() |
![]() |
#664 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat kom je dan doen op een discussie forum als ik vragen mag?
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
#665 | |
|
![]() Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich Laatst gewijzigd door k9 : 15 december 2010 om 23:27. |
|
![]() |
![]() |
#666 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een oprechte raad evenwel, mijnheer : ik begrijp best dat de politieke toestand in België u en uw partij erg zenuwachtig maakt, maar uw medeforummers trachten te beledigen geeft u niet het gelijk dat u al evenmin wist te halen door uw gebrek aan nuttige argumenten : als u uw frustratie en stress wil lenigen, is het misschien beter even een rustgevend wandelingetje te maken in de natuur. |
|
![]() |
![]() |
#667 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Ik en anderen hier op dit forum waarderen jouw epistels. Als je ziet wie er nog deelneemt aan de discussies over de huidige politiek dan merk je dat velen reeds afhaakten. Iedereen wacht op een nieuw feit. Tot op vandaag is alles reeds gezegd en geschreven. De duiven zijn gelost, wij wachten .....
![]() |
#668 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#669 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb overigens makkelijk praten : ik voel mij uiteraard met geen enkele politieke partij in België verbonden en vermits ik derhalve niet de behoefte heb om de ene of andere politieker door dik en dun te verdedigen of af te breken, kan ik één en ander wat (naar mijn overtuiging) objectiever bekijken. Afhankelijk van mijn standpunten en argumenten botst dat altijd wel met de mening van de mensen ter ene of andere zijde, nietwaar. Het is dan ook niet zo verbazingwekkend dat ik de ene keer een sneer krijg van de belgicisten, en een andere keer van de Vlaams-nationalisten. Ach, ik kan daar wel tegen, weet u. Maar inderdaad, zoals u zegt is het in België nu wachten op het verder verloop der politieke gebeurtenissen. Ik heb sterk de indruk dat de meeste politiek geïnteresseerde forummers niet al te veel vertrouwen hebben in een uiteindelijk goede afloop ; de enen houden hun twijfels liever nog wat voor zich en haken voorlopig af, de anderen lopen op de toppen van de tenen en ventileren hun frustratie door verbaal met scherp te schieten op alles wat beweegt. Dat is bijlange niet enkel zo op dit forum. Wie met enige aandacht bijvoorbeeld de lezerscommentaren in Belgische Franstalige pers volgt merkt daar eenzelfde spanning en frustratie, maar dan wel vermenigvuldigd met een factor honderd. Ik heb in die Franstalige lezerscommentaren overigens al regelrechte oproepen tot geweld en doodslag gezien, die in eender welke democratische rechtsstaat als misdrijf zouden worden vervolgd. Dat uw Franstalige pers dat soort proza kennelijk zonder probleem mag publiceren zegt eigenlijk al genoeg over het Belgisch regime… Ik hoop oprecht voor u allen, Vlamingen zowel als Franstaligen, dat de spanning nu niet meer vele weken aansleept, en dat de uiteindelijke afwikkeling van het huidig theater in iets resulteert dat voor eenieder, hoewel wellicht verre van ideaal, toch voldoende aanvaardbaar is. Hoop doet leven, maar de eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik zelfs in het allerbeste geval niets méér verwacht dan een in België gebruikelijke met haken en ogen aaneen hangende “oplossing”, die in wezen niemand vooruit helpt…. |
|
![]() |
![]() |
#670 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#671 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wil ik eigenlijk niet kennen.
Zijn gedrag is een politieker onwaardig. Zijn gesjoemel met zijn bedrijf dat hij verkocht heeft aan zijn zoon heeft de belastingbetaler alvast zeer veel geld gekost.
#672 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#673 | |
|
![]() Citaat:
als er maar een akkoord is over de financieringswet bijv. welk akoord ook, de mensen zullen tevreden zijn want geen mens die nog snapt waar het over gaat. Makkelijk zat om aan de mensen te zeggen dat het een goed akkoord is. |
|
![]() |
![]() |
#674 |
|
![]() Typisch weer voor achterbakse VL die niet openlijk voor hun mening uitkomen.
|
![]() |
![]() |
#675 |
|
![]() maar dan zit hij alweer met een probleem want voor zijn 5% hardliners zal dat niet genoeg zijn. Egmont staat zich met zijn pact in de handen te wrijven.
|
![]() |
![]() |
#676 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waarom dan niet gewoon le Roi een 'akkoord' laten opstellen én doorvoeren?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
||
![]() |
![]() |
#677 |
|
![]() zelfs journalisten geven al toe dat ze het niet meer snappen.
|
![]() |
![]() |
#678 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Oh enne... ik ben benieuwd wie gelijk zal krijgen... nieuwe verkiezingen of niet... Laatst gewijzigd door den ambetantsten : 16 december 2010 om 08:09. |
|
![]() |
![]() |
#679 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mocht je een héél klein beetje alles wat volgen, zou je zulke domme zaken niet zeggen. het heeft gewoon geen invloed gehad.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#680 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |