![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#362 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Idd , nog zo een stel religekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Nobelprijswinnares heeft niet enkel speciale aandacht voor vrouwenrechten. Ze trekt zich ook fel de omgang met de Iraanse kinderen aan. En ook die situatie is eveneens schrijnend. Ook als kind zijn jongens en meisjes niet gelijk. Meisjes worden als 'volwassenen' berecht vanaf de leeftijd van 9 (!) jaar, terwijl jongens vanaf 15 jaar meerderjarig zijn. Huwen kan voor meisjes vanaf 13 jaar, en voor jongens vanaf 15 jaar. Voor circe : Vooruitgang boeken Toch is Ebadi niet pessimistisch. Integendeel, ze stelt vast dat Iran, dat dit jaar de 30ste verjaardag van de Islamitische Republiek viert, de mensenrechtenverdragen van de Verenigde Naties nog steeds onderschrijft, hoewel die wel in de praktijk dode letter blijft. http://www.medium4you.be/Shirin-Ebad...echten-in.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb het niet over huwelijk, maar ik mocht met twaalf jaar in de bibliotheek niet een vertrek binnen met boeken voor volwassenen. Ik moest slappe flutverhaaltjes lezen voor kinderen. Tot dertien jaar werd je op school dom gehouden. Vooral niet nadenken over het leven en geen verantwoordelijkheid, nou ja behalve thee zetten voor de onderwijzers. Ik ben daar altijd erg kwaad om gebleven. De boeken voor volwassenen waren toen erg braaf natuurlijk, maar je werd gewoon overal buitengehouden, mijn ontwikkeling is vijf jaar vertraagd door die truterij gvd. Thuis hadden we ook geen pittige boeken, alleen bij een tante kon ik wat literaruur vinden. (@#$%^&*)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#365 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als wen dit allemaal vanuit geschiedenis en verschillen tussen pakweg wet, ontwikkelingspsychologie, sociale ontplooiing en normen van de massa bekijken, dan komen we tot één rationele conclusie en dat is het blijven relativeren van wat toevalverdomme overduidelijk relatief is. Laatst gewijzigd door porpo : 29 december 2010 om 21:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#368 | |
|
![]() Waarom zijn die culturen verkeerd en is uw cultuur juist?
![]() |
![]() |
![]() |
#369 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#370 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#371 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#372 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voorbeeldje. Ik als ongelovige die Mekka binnen probeerd te komen.
![]() |
![]() |
#373 | |
|
![]() Waarom zouden ze niet juist zijn?
Wat is volgens u eigenlijk 'juist' en was is 'fout'? Waarom is uw cultuur 'juist', waarom niet 'fout'?
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 29 december 2010 om 21:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Omdat een bompa van 55 met een meisje van 12 een pedofiel is . Niet dan ?? Laatst gewijzigd door Wisord : 29 december 2010 om 21:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#375 |
Banneling
|
![]() Vrijheid van mening, niet religieus beperkt, pluralisme, onderwijs met als doel ontplooien ipv indoctrinatie , ...
Laatst gewijzigd door Caligula : 29 december 2010 om 21:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | ||
|
![]() Citaat:
Wie bepaald nu eigenlijk wat juist of fout is..? (Ik keur pedofilie niet goed trouwens, ik stel gewoon vragen)
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ontken je dat mensen al ruim drieduizend jaar wetten maken naar eigen goeddunken om te bepalen wat tegen hun natuur in gaat en wat strafbaar is? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#379 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#380 | ||
|
![]() Citaat:
Ik heb het niet over pedofilie. Pedo's mogen van mijn part met hun ballen worden opgehangen. Maar wat is nou eigenlijk 'een foute cultuur' en wat is 'een juiste cultuur'?
![]() |
![]() |