Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 31 december 2010, 12:14   #701
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ik wil een bron voor wat jij beweerde

Ik zie daarin het woord "de", "belangrijke" en "schriftgeleerden" in het meervoud.
die de consumatieleeftijd van het huwelijk naar 9 jaar gebracht hebben.

Dat betekent dus van alle schriftgeleerden, de belangrijke.

Als een rechter zo'n huwelijk ontbindt, duidt dat er toch op dat die leeftijd niet aanvaard wordt.

Ik wacht nog steeds op je bron.
Over dat krantenartikel. De leeftijd was niet de reden waarom het huwelijk ontbonden werd, wel het feit dat het kind de moed en de kracht had officieel klacht neer te leggen en dat ze kon aantonen dat haar vader haar gedwongen had te trouwen, en dat het bewijs, de aanzienlijke som die tussen de neven uitgewisseld werd, er een tikje over was.

Ondertussen hebben ik en een aantal anderen met links aangetoond dat er een belangrijk aantal gezagshebbende figuren onder de Islamieten (Soenies en Shiïeten) de leeftijd van 9 jaar , en het feit dat er eigenlijk geen huwelijksleeftijd in de koran vermeld staat, kindhuwelijken niet verbieden.

Natuurlijk is dat niet goed genoeg voor U, U moet het horen van de Aartsengel Gabriël dat mensen zoals Porpo (of op zijn Filosoofs; zoals Van Gheluwe) geen gelijk hebben.
Oud 31 december 2010, 12:15   #702
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
juist. bij linda Bogaert echter is er eerder sprake van valselijke manipulatie.
Waw, circe. Je kan toch naar Linda Bogaert verwijzen middels haar naam, i.p.v. je gebruikelijke beledigingen.
http://forum.politics.be/showthread....93#post5186993
http://forum.politics.be/showthread....73#post5187073

Citaat:
Als je googlet op Linda Bogaert, vind je ook NIKS over haarzelf. Ofwel loopt ze in burka door Gent te huppelen, ofwel leeft ze ergens ondergedoken totaal beschaamd dat ze is over zoveel hypocrisie (maar dat is weer veel de naief van me). In ieder geval heb ik nog nooit iets tegengekomen waarbij ze in de openbaarheid durft te treden!
Maar je geraakt nog altijd niet verder dan wat insinuaties om haar ongeloofwaardig proberen te maken.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2010, 12:16   #703
Caligula
Banneling

Standaard

Citaat:
is dit wat je zoekt?

http://www.uncoverage.net/2010/03/th...n-and-animals/

tiens, ik heb dat precies al eens ergens gelezen!
Er zou geen 4de deel van dat boek bestaan maar dezelfde vraag wordt hier, op dit ISLAMITISCH FORUM behandeld en ja hoor ...

Citaat:
12 :
لا يجوز وطء الزوجة قبل إكمال تسع سنين ، دواما كان النكاح أو منقطعا ، و أما سائر الاستمتاعات كاللمس بشهوة و الضم و التفخيذ فلا بأس بها حتى فى الرضيعة ، و لو وطأها قبل التسع و لم يفضها لم يترتب عليه شى‏ء غير الاثم على الاقوى ، و إن أفضاها بأن جعل مسلكى البول و الحيض واحدا أو مسلكى الحيض و الغائط واحدا حرم عليه وطؤها أبدا لكن على الاحوط فى الصورة الثانية ، و على أي حال لم تخرج عن زوجيته على الاقوى ، فيجري عليها أحكامها من التوارث و حرمة الخامسة و حرمة أختها معها و غيرها ، و يجب عليه نفقتها مادامت حية و إن طلقها بل و إن تزوجت بعد الطلاق على الاحوط ، بل لا يخلو من قوة ، و يجب عليه دية الافضاء ، و هى دية النفس ، فإذا كانت حرة فلها نصف دية الرجل مضافا إلى المهر الذي استحقته بالعقد و الدخول ، و لو دخل بزوجته بعد إكمال التسع فأفضاها لم تحرم عليه و لم تثبت الدية ، و لكن الاحوط الانفاق عليها مادامت حية و إن كان الاقوى عدم الوجوب .

What the first part clearly means is that it is not allowed to perform sexual intercourse with your wife if she didn't complete nine years old, however all other pleasure such as touching with sexual desire, hugging, and crossing legs is not problem with it even with infant (less than two years old).

The word Radi3ah means still being breast fed usually less than two years old.
http://www.shiachat.com/forum/index....hrirolvasyleh/

Laatst gewijzigd door Caligula : 31 december 2010 om 12:18.
Caligula is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2010, 12:18   #704
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
- je was helemaal niet vroeger volwassen
- hoe lager de welvaart (en die was laag in die periode) hoe later meisjes begonnen met menstrueren.

Hoe noem je een man die valt op andere mannen? volgens mij is dat een homofiel Is dat afhankelijk van de tijdsgeest?
Hoe noem je een vrouw die valt op andere vrouwen? volgens mij is dat een lesbische.Is d�*t afhankelijk van de tijdsgeest?
Hoe noem je een vijftiger die valt op 9 jarige kinderen? volgens mij is dat een pedofiel.
Of men homo, lesbisch dan wel pedofiel is is helemaal niet afhankelijk van de tijdsgeest.
Of het maatschappelijk aanvaard is of niet, d�*t is afhankelijk van de tijdsgeest.
+1
Ik zou er nog aan toe voegen dat god meestal zijn profeten zond om de fouten van die tijdsgeest recht te zetten.
Niet om ze in te volgen.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2010, 12:20   #705
Piero
Perm. Vertegenwoordiger VN

Piero's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo Bekijk bericht
Mijn mening in de discussie is divers, relatief, referentieel en ruim. Ik denk contextueel, causaal en constructief. Er is geen vaste mening over iets dat niet eens vast is. Ik wil geen referentiële discussie hierover met jou, dit is al aan bod gekomen met Alice en andere collega's. Met jou is er één weg in de discussie: begin bij begin.

Ik denk dat je wel ziet dat het pradoxaal tevoorschijn springt, en natuurlijk kan je het niet tegenspreken tenzij je een beroep doet op sofisterij, hetgeen dat vaak gebeurt, en dat is het: met een wet een doel nastreven, mens denkt doelgericht, en als antwoord op de vraag naar de bron en het doel van de mens, leven en het bestaan waar hij afhankelijk van is, zet je deze mens weer boven en buiten doelgerichtigheid en dit is overduidelijk een paradox.

Je mag mij natuurlijk altijd tegenspreken.
Het is nu wel duidelijk dat jij elke discussie ontwijkt door de oorsprong van de mens in vraag te stellen. Dat lijkt mij echter niet rationeel zinnig als je niet weet of de mens bestaat en wat de mens is.

Vertel mij porpo, bestaat de mens? Zo ja, wat is hij dan, wat zijn zijn eigenschappen? Als je het antwoord weet is het misschien zinnig om te bepalen wat zijn oorsprong is.
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2010, 12:21   #706
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
+1
He, er is wel copyright van propo op "+1" en citeren met nummers van berichten.

Gebruik gewoon ² en
Citaat:
+1
ipv
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
+1
.

porpo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2010, 12:21   #707
Piero

Piero's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
- je was helemaal niet vroeger volwassen
- hoe lager de welvaart (en die was laag in die periode) hoe later meisjes begonnen met menstrueren.

Hoe noem je een man die valt op andere mannen? volgens mij is dat een homofiel Is dat afhankelijk van de tijdsgeest?
Hoe noem je een vrouw die valt op andere vrouwen? volgens mij is dat een lesbische.Is d�*t afhankelijk van de tijdsgeest?
Hoe noem je een vijftiger die valt op 9 jarige kinderen? volgens mij is dat een pedofiel.
Of men homo, lesbisch dan wel pedofiel is is helemaal niet afhankelijk van de tijdsgeest.
Of het maatschappelijk aanvaard is of niet, d�*t is afhankelijk van de tijdsgeest.
2
Oud 31 december 2010, 12:21   #708
Caligula
Banneling

Standaard

Onderaan op hetzelfde forum gaat het over sex met dieren
Citaat:
22-One of things which cause that an animal being Haram ,Although it was Hala, is that a human have sex with it and...... and because of this work(sodomizing with animal) it's meat and the meat of it's lamb which will be born after sodomizing will all be Haram and it's milk and wool and hair too.
Caligula is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2010, 12:25   #709
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je zegt dat een volwassen die een pasgeboren kind begeert, een ziekte is. Ik zeg: ok, dat kan, maar waarom is het een ziekte? Moet deze man gestraft worden of moet hij naar ziekenhuis?
.
Naar het ziekenhuis .
Pas als hij zijn begeerte botvierde kunt ge hem straffen.
Oud 31 december 2010, 12:28   #710
Piero

Piero's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Caligula Bekijk bericht
Er zou geen 4de deel van dat boek bestaan maar dezelfde vraag wordt hier, op dit ISLAMITISCH FORUM behandeld en ja hoor ...

Citaat:
What the first part clearly means is that it is not allowed to perform sexual intercourse with your wife if she didn't complete nine years old, however all other pleasure such as touching with sexual desire, hugging, and crossing legs is not problem with it even with infant (less than two years old).

The word Radi3ah means still being breast fed usually less than two years old.
http://www.shiachat.com/forum/index....hrirolvasyleh/
Schokkend.
Oud 31 december 2010, 12:29   #711
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
Het is nu wel duidelijk dat jij elke discussie ontwijkt door de oorsprong van de mens in vraag te stellen.
Natuurlijk, begin bij begin en dat is het verschil tussen discussie, referentieel discussiëren en fundamentele discussie.

Nietzsche meent in zijn 'Zur Genealogie der Moral' dat niet alleen de morele waarde die in vraag moet gesteld worden, maar ook de waarden van deze waarde.

Een heel groot verschil, me dunkt.

Citaat:
Dat lijkt mij echter niet rationeel zinnig als je niet weet of de mens bestaat en wat de mens is.

Vertel mij porpo, bestaat de mens? Zo ja, wat is hij dan, wat zijn zijn eigenschappen? Als je het antwoord weet is het misschien zinnig om te bepalen wat zijn oorsprong is.
Dat is een iemand met wie ik discussieer, en het doel van deze discussie en die vragen is natuurlijk dat deze iemand zichzelf niet kent of paradoxaal denkt. Twee verhalen: één onderwerp. Je valt in een paradox = je weet niet wie jij/jullie bent/zijn: afhankelijk van de definitie en beeld natuurlijk.

Laatst gewijzigd door porpo : 31 december 2010 om 12:31.
Oud 31 december 2010, 12:33   #712
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Naar het ziekenhuis .
Pas als hij zijn begeerte botvierde kunt ge hem straffen.
Ok, hoeveel pedofielen hier in Vlaanderen zijn in een ziekenhuis opgenomen? Welke ziekenhuis heeft hun ziekte kunnen beschrijven? Hoe hebben ze het beschreven? Wat is de oorzaak van deze ziekte? Hoe heet het?

Met bronnen spreken.

Laatst gewijzigd door porpo : 31 december 2010 om 12:33.
Oud 31 december 2010, 12:35   #713
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Schokkend.
Waarom? Dat is slechts een random mutatie, mijn collega!!! Vind jij jouw bron en toestand schokkend?
Oud 31 december 2010, 12:38   #714
CyberpunX
Staatssecretaris

CyberpunX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom?
Dat zijn vragen voor het basisonderwijs, misschien jezelf eens terug inschrijven, het is blijkbaar nodig.
CyberpunX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2010, 12:40   #715
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
natuurlijk moet die 17 jarige gestraft worden, want dit is exact hetzelfde als wanneer een 53-jarige een negenjarig kind penetreert. Dat vind je toch zelf ook wel denk ik. Nietwaar?
Denk ik niet.
Sex tussen kinderen wordt niet gestraft denk ik.
Hoe klein het leeftijdsverschil moet zijn weet ik niet.
Oud 31 december 2010, 12:44   #716
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CyberpunX Bekijk bericht
Dat zijn vragen voor het basisonderwijs, misschien jezelf eens terug inschrijven, het is blijkbaar nodig.
Er bestaan zelfs strips om kinderen "grensoverschrijdend gedrag" te leren herkennen.

En ja porpo, aan 9-jarige meisjes komen als volwassene is een nono.

Laatst gewijzigd door Another Jack : 31 december 2010 om 12:53.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2010, 12:46   #717
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Vele van die dochters zijn best appetijtelijk . Spijtig dat ze tegenwoordig meer en meer in een afgrijselijke verpakking komen.
Die verpakkingen vallen we mee en ge spaart er een hotelkamer mee uit.
Oud 31 december 2010, 12:49   #718
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dezelfde vraag wordt gesteld: waarom ziek?
Het is illegaal en abnormaal, hoor ik en begrijp ik. Maar ziek? Waarom?
ik weet dat in de paradijselijke landen schizofrenie en andere geestelijke afwijkingen veel voorkomen. Ik weet niet hoe jullie dat noemen. Wij noemen psychologische afwijkingen ZIEK.

En ja, onverbeterlijke pedofielen worden chemisch gecastreerd. Als het aan mij lag werden ze �* l'islamite gecastreerd. Naar het schijnt zijn jullie daar goed in.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2010, 12:51   #719
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Waw, circe. Je kan toch naar Linda Bogaert verwijzen middels haar naam, i.p.v. je gebruikelijke beledigingen.
http://forum.politics.be/showthread....93#post5186993
http://forum.politics.be/showthread....73#post5187073

ga je nog eens klikken?? rood driehoekje? waarom mag ik een persoon (die volgens mij zelfs niet bestaat, maar een pseudoniem is) niet beledigen? Moet ik soms RESPECT hebben voor dat suject?????

Citaat:
Maar je geraakt nog altijd niet verder dan wat insinuaties om haar ongeloofwaardig proberen te maken.
ik ging er niet van uit dat uw logische veronderstellingen mijn uitleg zouden kunnen volgen. Ik ga die niet herhalen, hij diende ook niet voor U maar voor andere lezers, die wèl enig analytisch inzicht hebben.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 31 december 2010 om 12:52.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2010, 13:22   #720
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

420yeahbaby's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
world of warcraft?
Neeje, das niets voor mij.
Ik game FPS. Call of Duty Black Ops.

Verder zal het een deugd zijn voor u te vernemen, ik trek me terug uit de discussie.

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be