![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#681 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind hun afgeleiden dat het kind 15 19 32 zou zijn altijd zo leuk. Nog nooit heb ik hen een tekst weten voorleggen die gewoon stelt: toen ik 19 was werd mijn huwelijk geconsummeerd. NERGENS.
Wel van die leuke langdradige uitleggen dat haar zuster 20 jaar jonger was en haar moeder 37 jaar jonger dan haar vader die dan weer 34 jaar ouder was dan aisha en dat toen de profeet nog met zijn rijke weduwe was gehuwd die 25 jaar ouder was en dat dus Aisha zeker en vast 32 moet geweest zijn toen ze huwde.... maar géén teksten.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#682 |
Banneling
|
![]() "de grand woefti van Iran" zijn ""belangrijke, moderne" schriftgeleerden" en "de "uitzonderlijke" uitspraken van rechters"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#683 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die kwispel heeft zelfs regels uit de Koran kunnen distilleren over het hebben van sex met dieren
![]() |
![]() |
#684 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#685 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Iran hebben de ayatollah's natuurlijk niks te zeggen hé!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#686 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#687 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh jawel, die zijn zo vol van hun gepromote UVRM dat ze niks anders meer promoten.
![]() |
#688 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
die de consumatieleeftijd van het huwelijk naar 9 jaar gebracht hebben. Dat betekent dus van alle schriftgeleerden, de belangrijke. Als een rechter zo'n huwelijk ontbindt, duidt dat er toch op dat die leeftijd niet aanvaard wordt. Ik wacht nog steeds op je bron. Laatst gewijzigd door artisjok : 31 december 2010 om 11:57. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#689 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#690 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kindhuwelijken en vrouwelijke mutilatie zijn er 2 van |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#691 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#692 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() juist. bij linda Bogaert echter is er eerder sprake van valselijke manipulatie.
er zijn tientallen SAHIH (betrouwbare) hadith die stellen dat het kind 9 was. Zij zoekt één niet-SAHIH hadit en focussed zich dan op het feit dat er één overleveraar niet gekend is en DUS dat deze hadith niet helemaal betrouwbaar is. Daarmee geeft ze de indruk dat de 9-jarig leeftijd van aisha niet zou kloppen, terwijl ze zéér bewust de tientallen sahih hadith gewoonweg negeert! Als je googlet op Linda Bogaert, vind je ook NIKS over haarzelf. Ofwel loopt ze in burka door Gent te huppelen, ofwel leeft ze ergens ondergedoken totaal beschaamd dat ze is over zoveel hypocrisie (maar dat is weer veel de naief van me). In ieder geval heb ik nog nooit iets tegengekomen waarbij ze in de openbaarheid durft te treden!
![]() |
![]() |
![]() |
#693 | |
Europees Commissaris
|
![]() Dan is volgende vraag ook doelloos:
Citaat:
Ge denkt toch nooit dat een ontwerper mensen met uw opvattingen zou ontworpen hebben ? En Ge ontworpen toch dat opvattingen ontwerper nooit mensen met uw zou hebben denkt een ? En Geontwo?rpentochdatopvattingenontwerpernooitmensen metuwzouhebbendenkteen Laatst gewijzigd door porpo : 31 december 2010 om 12:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#694 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#695 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Want dat was namelijk het onderwerp van mijn post en daar reageer je niet op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#696 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#697 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.uncoverage.net/2010/03/th...n-and-animals/ Citaat:
Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 31 december 2010 om 12:11. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#698 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maak er maar stand-up comedy van...samen met Harrie als sidekick |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#699 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nergens zie ik haar schrijven dat het niet kan, dat maakt gij er van. Beweren dat een baby toegestemd heeft omdat hij zweeg is zo mogelijk nog zieker. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#700 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is illegaal en abnormaal, hoor ik en begrijp ik. Maar ziek? Waarom? |
|
![]() |
![]() |