![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kan. De landen met een communistisch regime hebben het nog geprobeerd, doch hebben alle gefaald. Men moet er uiteindelijk nog altijd voldoende vinden die zo zot zijn om dan te werken. Er zijn er nu al een heleboel die het werken voor bezien houden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de verzekeringen mogen mijn part staatsgebonden blijven, of toch staatsconcurentie krijgen. Dat is het probleem niet. Wel dat men verplicht verzekerd moet zijn. Ik zou mij nooit verzekeren voor kleine risico's. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Minister-President
|
![]() Haha Bob.
Zeg als ik denk aan al die onder-officieren van het leger.... De weduwe van een adjudant-chef heeft nu 1700 euro per maand. Je moet eens opzoeken wat officieren optrekken en op welke leeftijd (of na x aantal dienstjaren) die op pensioen kunnen gaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() - We hebben onze leiders zelf gekozen.
- In vergelijkbare landen werkt men langer, hebben ze minder doppers,krijgt men veel beter allochtonen aan het werk. - La Belgique leeft sinds heel lang boven haar stand en bij vrijwel alles hebben we hier meer geld en personeel nodig. Gevolg... We zitten met een schuld die niet te bevatten is.( maar wel af te lossen) Oplossing; Vlamingen harder doen werken en beboeten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En jij vertrekt daarna terug naar La Mancha? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() Ik weet het...
Het zijn pijnlijke vaststellingen van mijnentwege. Maar moeilijk te ontkrachten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
gebeurt en NIET in Wallonië. Pijnlijke vaststelling van mijnentwege. En niet te ontkrachten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() Dat weet ik.
Het is nooit anders geweest en zal zo blijven ...en toenemen. En de Vlaming stem(t)de ervoor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Christus aan het kruis zei in zijn laatste momenten: "Heer vergeef het hun, want ze weten niet wat ze doen". (was ook bedoeld voor alle NVA-kiezers ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() mensen die werken voor het geld, mogen gerust uitsterven; die zorgen er spijtig genoeg ondertussen natuurlijk wel voor dat de rest van de wereld uitsterft.
![]() |
#132 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En een skelet kan men niet stropen,maar die dikke rijke zogenaamde selfmade miljardairs en hun meelopers jaknikkers en kontkruipers die een ander geen boterham gunnen daar valt wel wat te halen. Als het kapitalisme zou dienen op de rijkdom en het werk te verdelen zou ik de eerste zijn om me bij de kontkruipers aan te sluiten,maar zeker niet om solidariteit te grabbel te gooien om rijken en hun gevolg nog rijker te maken!
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat die gek die destijds die vissersclub met 12 leden heeft opgericht. Die wist zelf niet wat hij deed. Was waarschijnlijk een hypnotiseur Avant La Lettre. Die deed die andere geloven dat ze wijn aan 't drinken waren in plaats van water.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
u vind het niet eens triest dat u geen enkele andere waarde kunt bedenken waarvoor u zou kunnen werken dan geld...
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij de bakker krijg ik zonder geld geen brood.
![]() |
#138 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() U koopt bij zo'n koude bakkerrij of in de supermarkt zeker? Deze zijn er idd enkel maar om uw geld te ontfutselen en hechten weinig waarde aan hun brood. Een warme bakker echter die enkel bakt voor het geld zal het niet lang volhouden.
![]() |
#139 |
Gouverneur
|
![]() tja, volgens mij hebben die van nva nog nooit in een federale regering gezeten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Gouverneur
|
![]() die ik ken zitten er toch wel allemaal zeer warmpjes bij
|
![]() |
![]() |