![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Koop een tijdje geleden via het internet bij Vandenborre een nieuwe tv,(wel in Solden) Zij stellen een betalingsvoorwaarden voor van 20% voorafbetaling en 80% bij levering
Zij vragen op welke manier ik dit wil doen,ik stel dat ik bij Argenta een kaart heb van "Maestro" Wij doen de verrichting via mijn digipas,tot zo ver loopt alles goed Later blijkt dat ze 100% van het bedrag geïnd hebben Weken ben ik al op deze tv aan het w8en,zit nu enkel nog voor mijne oude computer Mijn oude tv was stuk gevallen bij het kuisen Welk vertrouwen kan je nog schenken aan bedrijven MET NAAM "AKTE VAN VERTROUWEN " ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja,nu weet ik waarom ik hier bijna nooit meer post
En discussie kan hier niet naar het blijkt,bende broekschijters !!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://statbel.fgov.be/nl/geschillen...enen/index.jsp |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 |
Staatssecretaris
|
![]() Hoe kunnen zij 100% geïnd hebben als je zelf de overschrijving gedaan hebt met je digipass? Je geeft toch zelf het bedrag in? Je gaat toch niet voor een aankoop een domiciliëring toelaten? Indien wel, dan snap je nu waarom domiciliëringen ***** zijn.
![]() edit: Voorts, heb je de leveringstermijn dan niet nagekeken? Een aantal weken wachten lijkt me toch zwaar over enige termijn te zijn. Compensatie vragen! Laatst gewijzigd door CyberpunX : 1 februari 2011 om 20:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Burger
|
![]() uit eigen ervaring
Gsm: Ik heb ongeveer 5 maal mijn gsm opnieuw opgestuurd omdat die telkens ongeprepareerd terug kwam, na zo'n 4-5 maanden hebben ze mij er een nieuwe gegeven.. Frietketel: De beveiliging was kapot, binnen gedaan, na 2 weken mocht ik nieuwe gaan halen Soms gaat het snel, soms gaat het traag.. zo is het leven nu eenmaal zeker? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Parlementslid
|
![]() Van den Borre is te mijden: onvriendelijk, incompetent personeel en geen enkele manier om apparatuur echt te testen. Ik mocht zelfs de handleiding van een gsm niet inkijken. Heb dan ook gezegd dat ze 'm mochten steken waar de zon nooit schijnt.
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
NIET HET LANG MOETEN W8EN |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() Ik heb via Vandenborre op het internet besteld, geen enkel probleem. 2 dagen later werd alles netjes afgeleverd en ze hebben alles perfect geïnstalleerd. Betaling gebeurde via VISA.
Je moet ook wel eerst kijken of uw product aanwezig is in een filiaal in de buurt van Van Den Borre. Dat betekent dat ze sneller kunnen leveren. Ik heb ook producten op de website zien staan waar een maand en meer wachttijd is. Misschien ligt het daar wel aan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De leveringstijd is mijn probleem niet !!!!!!!!!!! WEL DAT IK ALS KLANT ALS BANK DIEN!!!!!!!!! Gelieve de thread te lezen AUB !!!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Onlangs bij Saturn (waar ik normaal wegblijf, maar deze keer dus niet) als vergoeding voor de overlast een muis en een externe harde schijf gekregen. En excuses van de zaakvoerder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Oh ok, je wil het probleem niet oplossen, maar er alleen een beetje over zeuren. Dat mag natuurlijk ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister
|
![]() Misschien ligt het probleem wel bij uw bank ! Van den Borre kan toch niet zomaar geld van je rekening halen, op één of andere manier moet jij hiervoor toestemming hebben gegeven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo simpel is dat,maar weet wel dat ik er niet bij laat,ik kots van deze praktijken !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Ik heb die akte van vertrouwen nooit getekend...