![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#5501 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#5502 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#5503 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#5504 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik hoop dat je de gecopieerde posts gelezen hebt, en nu weer weet waarover het ging. Velen vergeten dat de meerderheid van de allochtonen niet in media komen omdat ze gewoonweg niet voor problemen zorgen. Degenen die wel in de media komen, worden o.a. op dit forum aangehaald; en op basis van die feiten wordt er dan veralgemeend. Dit blijkt dan uit verwijzingen als "moslims..." "allochtonen...." Er wordt niet geschreven "al de" of "in het algemeen" maar dat is wel wat bedoeld wordt. Iets wat je hier toegeeft. http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=5479 |
|
|
|
|
|
|
#5505 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
foutje
Laatst gewijzigd door Paulus : 5 februari 2011 om 15:06. |
|
|
|
|
|
#5506 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat is inderdaad een reden waarom steeds meer mensen iets krijgen tegen allochtonen. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#5507 | |
|
Banneling
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=5276 |
|
|
|
|
|
|
#5508 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat maak jij ervan.
|
|
|
|
|
#5509 | |
|
Banneling
|
Citaat:
blijkbaar heb je de Nederlandse taalles nog altijd niet gevolgd: in het Nederlands is een meervoudig woord, ZONDER lidwoord gekend als ONBEPAALD meervoud. Er hoéft helemaal niet bij te staan of het over alle, sommige, vele, allochtonen gaat. Dit is ON-bepaald. Ik geloof dat dit hier al drie/vier keer vernoemd werd, en nog steeds heb je het niet begrepen precies. Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 5 februari 2011 om 15:19. |
|
|
|
|
|
|
#5510 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En dat veralgemenen is dan een reden waarom steeds meer mensen iets krijgen tegen allochtonen. |
|
|
|
|
|
|
#5511 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Iets dat blijkbaar niet voor iedereen is weggelegd. Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 5 februari 2011 om 15:19. |
|
|
|
|
|
|
#5512 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar nogmaals, wat heeft dat met de titel te maken?
|
|
|
|
|
#5513 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#5514 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#5515 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Zoals je zegt, het is niet voor iedereen weggelegd. Maar ik denk wel dat je het het kan leren. |
|
|
|
|
|
|
#5516 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Gewoon, dat er gierige hollanders zijn. Maar dan verwacht niemand het extra zinnetje..."ik bedoelde niet allemaal e". Maar als je het hebt over allochtonen mag je dat zinnetje nooit vergeten blijkbaar, want dat is niet politiek correct ofzo.
|
|
|
|
|
#5517 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het grappigste vond ik daarbij Hans Jansen, de arabist. Die had dit ridicule verschijnsel dat er blijkbaar geen onbepaald meervoud bestaat als het over allochtonen gaat als volgt opgelost! ik vond het grandioos. "Vele, niet alle, allochtonen zijn (vul in) ".... daar hebben ze natuurlijk een koekje van eigen deeg mee! Wat verkies je als Hollander? "hollanders zijn gierig" of "vele, niet alle, hollanders zijn gierig" |
|
|
|
|
|
|
#5518 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Steeds meer en meer mensen krijgen iets tegen allochtonen, omdat ze machteloos staan tov de straffeloosheid welke door de politiek in Belgie word toegepast. De enige manier om zich nog te beschermen hierdoor is door te argwanen/vooroordelen te hebben/discrimineren/... tov van alle allochtonen. Niet omdat ze denken dat ze allemaal slecht zijn, nee omdat ze geen andere keuze hebben. Ik kan mezelf als vb geven. Ik neem geen allochtonen meer aan (en dan vooral door moslims) omwille van de slechte ervaringen door hun voorgangers. Niet omdat ik denk dat ze allemaal slecht zijn, nee omdat het verleden ervoor gezorgt heeft dat ik geen ander middel heb om mezelf te beschermen.
|
|
|
|
|
#5519 | |
|
Banneling
|
Citaat:
We zeggen toch ook niet "Belgen zijn gierig" wanneer we bedoelen "er zijn gierige Belgen". |
|
|
|
|
|
|
#5520 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|