![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#5301 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik ben blij dat je het nu ook begrijpt. |
|
|
|
|
|
|
#5302 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#5303 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#5304 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Niet flauw doen e. Als jij hier zegt dat het niet allemaal dezelfde zijn slaat het op allochtonen e. Nee, dat word dan niet gezegt. Nogal logisch e, Belgen hebben niet het monopolie in de criminaliteitscijfers. Onzin...quote mensen welke zeggen dat alle allochtonen criminelen zijn...ik ben zelf een allochtoon dus zou ik het normaal gezien wel zelf gezien hebben.
|
|
|
|
|
#5305 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Alle hoofdpunten welke ik nu kan vinden in de kranten...graag even aangeven welke artikels dan eerder erin hadden moeten staan omwille van nieuwswaarde.
|
|
|
|
|
#5306 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#5307 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
1) Overval minderjarigen
2) Dealers 3) 5 jonge rotte appels 4) Dealer met zakgeld van 15000 5) Quelle surprise: eerste openbare halal slachting. 4) Man slacht vrouw ala halal op straat 6) Groep jongeren slaat chiro in mekaar. 7) Romeense roversbende 20-tal inbraken 8) Aanranding journaliste 9) Jongeren rijden gewoon met politiecombi rond. 10) Terroriserende families. 11) Hoelang kunnen we het nog betalen? 12) Gezin word uitgemoord (Handtasdiefjes volgens Eberhard) 13) Na gezinsmoord wil compaan auto verkopen in buitenland 14) 6 voudige overvaller. Ervaring opdoen e. 15) Man het ziekenhuis in geslagen. 16) 24 stadsbendes actief in Brussel 17) 3 dieven 18) Koperdieven 19) Gemeenten kreunen onder inbraakgolven 20) Terrorist 21) Vrouwenfobie 22) Sharia 23) Terroristen in Antwerpen. 24) Hoe zou het toch komen... 25) Terroristen in Brussel. 26) Dubbele Brandstichting na uitwijzing 27) Nog terroristje 28) 900 euro leefloon voor minderjarige zigeuners 29) Schietpartij 30) 3 moordenaars 31) Genieten op de rug van de werkende mens. 32) Terroristische aanslag 33) Poging tot wurging en nu moord. 34) Alles moet wijken voor de islam en moslims. 35) Overval met extreem geweld door wederom 3 rotte appels. 36) Man vermoord vrouw 37) 2 mannen dringen feestje binnen en steken 4 mensen neer met 30 messteken. 38) Dieven komen speciaal naar Belgie om te stelen. 39) Mensen met kanker "dood" wensen. 40) Speler slaat tegenspeler het ziekenhuis in. 41) Man steekt zus 13 keer neer. 42) Discriminatie op de arbeidsmarkt? Nee, gewoon niets kunnen en doen. 43) Moordpoging 44) Moord met 6 schoten 45) Bejaard koppel half dood geslagen voor 50 euro. http://www.nieuwsblad.be/article/det...leid=GSL35J1BJ
|
|
|
|
|
#5308 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#5309 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#5310 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Dat 99% van de realiteit geen nieuwswaarde heeft. Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#5311 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Kijk om je heen dan weet je waarom.
Je moet wel je ogen willen openen hé.
|
|
|
#5312 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Vooral wanneer men, zoals hier dikwijls gebeurd, correlaties gaat beschouwen als oorzakelijk verband.
|
|
|
|
#5313 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Of men gaat zelf dingen zoeken achter de woorden van anderen welke helemaal niet gezegt of bedoeld worden....
|
|
|
|
|
#5314 | ||||
|
Banneling
|
Neen. Het forum staat er bol van.
De meesten schrijven niet "al de moslim..." of "al de allochtonen...", maar "moslim..." of "allochtonen..." Je begrijpt toch wat "in die richting" betekent. Citaat:
Als ik dat er niet bij schrijf, bedoel ik zogenaamde groepen in het algemeen. Ga jij ook al beginnen met dingen zoeken achter schrijfsels die helemaal niet geschreven of bedoeld zijn. Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....55#post5204255 http://forum.politics.be/showthread....84#post5211284 Citaat:
Citaat:
Maar als iemand een kind "gebroed" noemt in de betekenis van "gespuis", enkel en alleen omdat de moeder een hoofddoek draagt; of als iemand er voor pleit om alle moslims te deporteren, dan begrijp je het wel zeker. |
||||
|
|
|
|
|
#5315 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nee, ik zoek er niet achter...maar het gaat in deze topic over allochtonen dus dan heb jij het normaal ook over allochtonen oftewel zit je in de verkeerde topic. Ja, jij ja. Nee, dewelke ik schrijf...Belgen hebben niet het monopolie in de criminaliteitscijfers. Maar daar pleit niemand voor! Wie zegt dat ze alle moslims weg willen? Buiten hier en daar een rasechte Nazi? Ik zeg alle criminele allochtonen eruit en wat zien mensen...alle allochtonen eruit...tja, dat maken ze er zelf van.
|
|
|
|
|
#5316 | |||||
|
Banneling
|
Citaat:
Neem de titel van deze draad "Waarom er mensen iets krijgen tegen allochtonen". Bedoel je dan : "Waarom er meer mensen iets krijgen tegen sommige allochtonen" of "Waarom er meer mensen iets krijgen tegen de allochtonen in het algemeen" (zo min of meer alle allochtonen)? Citaat:
Citaat:
Lees nog wat in die draden. Citaat:
Citaat:
Er wordt daar dus voor gepleit. Ik beweer niet dat jij daarvoor pleit. Ik wilde voorbeelden geven voor "quote mensen welke zeggen dat alle allochtonen criminelen zijn". |
|||||
|
|
|
|
|
#5317 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Kennen ze geen Algemeen Nederlands ginder in de westhoek? of hebben ze daar geen scholen? |
|
|
|
|
|
|
#5318 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De realiteitsdiscussie is voor mij afgelopen...laat maar dan. Doe ik. Tja, dan houd het op. Als je zelfs harde cijfers ontkent is deze discussie hopeloos. Allochtonen hebben het monopolie in de criminaliteitscijfers en logischer wijze dus ook het grootste aandeel in de bezetting van de gevangenissen. Ja, en niemand zegt dat.
|
|
|
|
|
#5319 | |||||
|
Banneling
|
Citaat:
Neem de titel van deze draad "Waarom er mensen iets krijgen tegen allochtonen". Bedoel je dan : "Waarom er meer mensen iets krijgen tegen sommige allochtonen" of "Waarom er meer mensen iets krijgen tegen de allochtonen in het algemeen" (zo min of meer alle allochtonen)? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Is het "niemand", of "niemand behalve..."? |
|||||
|
|
|
|
|
#5320 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zoals ik al zei, als je dat niet eens wil zien dan houd het voor mij op. Dat is zelfs geen discussie, dat is de realiteit bewezen door cijfers en feiten.
|
|
|