![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#241 |
|
Minister
|
Ik denk dat je nog nooit andaluzen of ballerman deutscher gezien hebt.
|
|
|
|
|
#242 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Met Nieuwjaar, in volle viering, gaan Belgen (Vlamingen) ook uit de bol, dat gebeurt overal. Maar er is wel degelijk een verschil tussen Nederlandse jeugd op vakantie in het buitenland dan doorsnee Vlamingen. Wat niet wil zeggen dat ik nooit heel nette en aangename Hollanders ontmoet heb op camping. Die zijn er zeker ook. Het is gewoon spijtig dat het telkens zo een minderheid is die een hele gemeenschap een slechte naam bezorgt.
Laatst gewijzigd door Garry : 7 februari 2011 om 00:29. |
|
|
|
|
#243 | |
|
Schepen
|
Citaat:
Het spijtige voor de Franstallige; is dat ze is verder moeten denken, ze zijn eigenlijk met hun eigen ondergang bezig. Hadden ze een beter beleid gevoerd in het verleden tijd; zouden ze niet zo afhankelijk moeten zijn van andere. Ze dachten misschien dat het slim was om te profiteren van de Vlamingen om dat het mogelijk was. Maar ze zijn eigenlijk niet slim bezig, en ze zullen de gevolgen daarvan vroeg of laat moeten boeten. Na Spanje is heeft Wallonië de hoogste werkloosheid in Europa. Na Nederland en Oostenrijk heeft Vlaanderen de laagste werkloosheid. Laatst gewijzigd door Raymond.De.Koninck : 7 februari 2011 om 00:29. |
|
|
|
|
|
#244 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het zit ze in de gene van oudsher. Ze zijn steeds gewoon geweest dat die onderontwikkelde boerkens voor hun het werk deden. De knechten van België, zou een goede titel zijn voor een boek hierover. Laatst gewijzigd door Garry : 7 februari 2011 om 00:37. |
|
|
|
|
|
#245 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Wat de rest van uw discours betreft: daar heeft u waarschijnlijk gelijk in. Bovendien zou men dan cArAvAn en trAm zeggen i.p.v. cErEvEn en trEm. Om maar iets te noemen. Wat is, is. Ik laat jullie met rust; laten jullie ons nu maar met rust. Een gezamenlijke geschiedenis van eeuwen geleden is geen reden om de boel samen te gooien. Samenwerken: ok. Samengaan: nooit. Laatst gewijzigd door kizzy : 7 februari 2011 om 09:22. |
|
|
|
|
|
#246 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#247 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#248 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Trouwens,.. als de buurvrouw voor mij komt koken, omdat ze daar beter in is dan ik, en ik snij voor haar de haag van haar tuin, wil dat nog niet zeggen dat we daarom maar moeten trouwen hé. Een goede vriendschappelijke verhouding is vaak veel beter en duurzamer dan een huwelijk. Laatst gewijzigd door Garry : 7 februari 2011 om 21:40. |
|
|
|