![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat McDo beter dienst kan doen als pispaal voor mensen met anti-amerikaanse en anti-kapitalistische agendas.
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goh ja McDonalds draagt de Amerikaanse fast-foodcultuur uit terwijl Quick hoogstaande Europese haute-cuisine aanbiedt.
En McDonalds is een kapitalistisch bedrijf, Quick daarentegen is een vzw. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Burgemeester
|
![]() Een idiote thread die, zonder enige onderbouwing, de tragische dood van een jongen na het eten van een hamburger probeert te recupereren door insinuaties aan het adres van links en anti-amerikaanse gevoelens. Vervolgens probeert rechts na enkele replies al het geweer van schouder te veranderen door de link te leggen met de islam via halal om toch nog iets te hebben om wat frustraties op te botvieren.
Soms vraagt een mens zich toch af wat hij hier eigenlijk doet. Laatst gewijzigd door Fredo : 20 februari 2011 om 14:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat gezegd, de slechtste hamburger die ik ooit gegeten heb was er een in een Mc Donalds in de VS. Ik eet nog liever het voedsel dat ze in Bolivia op straat verkopen, ook al is dat nogal vettig dikwijls. Daarover bestaat een documentaire trouwens...'waarom Mc Donalds moest sluiten in Bolivia'. Kwestie van te veel concurrentie van plaatselijke minibedrijfjes. Goed zo. Liever kleine bedrijfjes dan corporatieve eenheidsworst. Die kleintjes zouden ze in België inc. meer ademruimte moeten geven. Dat zou al een kleine revolutie zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Veel hangt natuurlijk af van het lokaal management. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() @ Fredo - jij bent ervaringsdeskundige, ik had een zeilvriend die een grote MacDo in Volendam exploiteerde maar op een geven moment het contract met MacDo beëindigde en weer een Hollands restaurant begon. De reden was puur commerciëel: Mac Do wilde teveel geld zien. En de producten werden langzaam aan slechter van kwaliteit.
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Reclame en marketing wordt volledig op kinderen en gezinnen gericht. Kan iemand mij uitleggen wat het aantrekkelijke voor kinderen is om in een MacDo te eten?
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() mijn kinderen wilden er (gelukkig) zelfs niet binnen. We hebben het één keer geprobeerd en vonden het alle drie niet te vreten. Dan hebben we even de zogenaamd "goedkope" kant van de zaak bekeken en ontdekt dat je beter (goedkoper) bij de chinees een frisse chopsoy kan gaan eten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Als ik af en toe eens in Belgie kom, dan eet ik eens een Quick burger en ik moet toch toegeven dat Quick veruit de beste burgers heeft, met kop en schouders boven al de rest. het is bijna niet te vergelijken. . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Bij McDonalds kan dit niet gebeuren : hun hamburgers kunnen niet slecht worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe is dat eigenlijk zo in een dictatuur te wonen...thailand?
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 21 februari 2011 om 06:44. |
![]() |
![]() |