![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#402 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#403 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#404 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#405 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#406 |
Europees Commissaris
|
![]() en er zijn mensen die geen van de twee gebruiken.
![]() |
#407 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#408 |
Banneling
|
![]() Zonder dat de een mens de controle van zijn oerinstincten kan beheersen, kunnen we deze mens geen mens noemen, hij is de speelbal van zijn eigen instincten en driften en hervalt telkens in dezelfde fouten, het is de meest primitieve gedachtegang, de (animus anima), de dierlijke aandriften van de mens overmeesteren zijn intelligentie, vernuft, ervaring, wijsheid, logica en bewustzijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#409 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Haha, die Gaddafi. Europa moet hem steunen, anders stuurt hij schepen vol met Afrikanen naar Europa. Hij begrijpt wel waar Europa's angst zit. Maar hij begrijpt niet dat hij daarmee nog sneller zijn eigen graf graaft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#410 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Daarnaast, een muur bouwen aan de zee heeft geen nut: kijk maar wat er met de "Atlantic Wall" is gebeurd ![]() Ik denk dat als men Europa langs de zee wil afschermen dan kan men beter boten gebruikt, als men iedere goed varende boot met vluchtelingen tot zinken zou brengen zal het rap gedaan zijn met hun bootjes. Ze brengen zichzelf nu trouwens al voor het merendeel tot zinken (en ik heb niet gezegd dat men ze moet zinken met de vluchtelingen erin). Of misschien kunnen we de Israëliers betalen om onze kustlijn vrij te houden, die mannen kunnen dat uitstekend http://www.youtube.com/watch?v=dLrX7...eature=related http://www.youtube.com/watch?v=9C1hVS4xF9k En nee, die hebben geen "kustmuur"! Laatst gewijzigd door Europese Vlaming : 21 februari 2011 om 21:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#411 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#412 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#413 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#414 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#415 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#416 |
Banneling
|
![]() het enigste wapen dat ik heb is een catapult en een keukenmes,zouden ze dat willen kopen?we wie is we?gij,ik,de staat,de economie ?met uw zever toch altijd ,ga in de brousse wonen daar is geen economie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#417 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laat die Thaise stikken en vlieg naar Libië Louis, met uw pensioen kan je gemakkelijk 4 vrouwen onderhouden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#418 |
Banneling
|
![]() je hebt een thailandfobie jongen,wat heeft thailand toch met dit alles te maken,ik ben verhuisd omdat ik die moslims beu was ,zal ik er eens tussen gaan wonen ,ik ben nog niet dement of gebrainwasht zoals jij
|
![]() |
![]() |
![]() |
#419 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
De muur ( ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#420 |
Banneling
|
![]() In Thailand is het boeddhisme, ben je al geïntegreerd in dat geloof en in de samenleving daar?, of leef jij daar zoals de moslims hier zonder integratie?
|
![]() |
![]() |