![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laatst gewijzigd door Nr.10 : 23 februari 2011 om 14:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() @Corse
Begrijp je nu waarom ik gruw als ik die dikke, vette volgevroten lijven zie, de waanzinnige kapitalen die worden verbrast in de filmindustrie, de gokhallen in Las Vegas, Reno en Atlanta, en dan wat de overheid letterlijk verknalt aan waanzinnige projecten en oorlogen die ze achterelkaar verliezen en waar niemand beter van wordt en leidt tot nog meer Amerikanenhaat. Met de bijbel in de linker en de M16 in de rechterhand verkondigen ze de 'vrede'.
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Het is weer van dat en ik betwijfel sterk dat het budget in reële termen verhoogt.
Laatst gewijzigd door lemire : 23 februari 2011 om 15:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Minister Gates is volop aan de hervormingen bezig.....budgetten van een supermacht kun je niet zomaar verlagen,maar wel struktureel aanpakken.Ja,ook dit jaar gaat het Amerikaanse oorlogsbudget omhoog ,omdat er zovele projekten en heruitrustingsprogrammas vervuld moeten worden,maar de minister heeft al met zoveel woorden gezegd dat het gedaan zal zijn omdat er struktureel bezuinigd wordt....er is sprake van serieuze ontvettingen in de personeelskaders (nog steeds heeft de VS in zijn 3 machten tamelijk veel koude-oorlog -eenheden,materiaal en reserves,die afgebouwd worden).
De nadruk ligt blijkbaar op inzetbare troepen en materielen en...jawel..semi-automatische tuigen en pure robots.. Laatst gewijzigd door kelt : 23 februari 2011 om 18:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk komt het hier op neer.
Zolang het politiek bestel in €uropa niet fundamenteel verandert, zullen de betogers in de Arabische wereld continu worden neergeknald met 'onze' wapens en zal de VS ongestoord verder kunnen gaan met het bombarderen van andere landen. De sleutel ligt met andere woorden in onze handen, het is aan de Europese bevolking om de volledige politieke elite hier te elimineren, maar dan ook volledig. Anders zal er niets veranderen. Volgens mij wordt het hoog tijd 1776 en 1789 nog eens over te doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
agreed.
![]() |
![]() |
#30 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ook. Een correct uitgangspunt naar mijn idee.
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Voorbeeld Duitsland,
Ik denk dat de huidige Europese politiek zichzelf vernietigd. Het export bedrag (buitenlandse handel Duitsland) is nooit zo hoog geweest. (950 miljard) De werklozen in Duitsland ontvangen het (Hartz vier) bedrag van 350 Euro per maand. Drie maanden hebben ze in het Duits parlement ruzie gemaakt om een verhoging van 5 Euro te krijgen, nu hebben de werklozen 5 Euro meer plus een soort index van 3 Euro. Samen hebben ze dus 358 per maand werkloosheidsuitkering. De zot van glorie geworden oost Duitse ijzeren lady Merkel (Christen partij) + (liberalen) deed bij het slotakkoord of ze een stuk van haar eigen hart weggaf, de 8 Euro per maand dus. Gelukkig heeft Hamburg nu links gekozen, volstrekte meerderheid. Binnen 14 dagen volgen de andere Duitse landen met het kiezen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
![]() |
#33 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() 125.000 Duitse burgers emigreren (vertrekken) jaarlijks:
· 125.000 Duitse burgers ontvluchten jaarlijks Duitsland, vele waren de zogenaamde knappe koppen (braindrain of kennisvlucht) om aan (Hartz 4) te ontsnappen. · (Wir haben es nicht gewusst) · Hartz 4 is de benaming voor een werkloosheid uitkering van 350 Euro per maand en per gezin. · Merkel maakt gebruik van deze situatie om de werkloosheid statistieken te vervalsen. · Dank haar politiek zijn er dus 500.000 werklozen minder in 4 jaar. (veel knappe koppen) · Ook een systeem om van uw werklozen af te geraken natuurlijk. · In de eerste plaats moet ieder mens de mogelijkheid hebben om in eigen land een behoorlijk leven te kunnen leiden, dit is een mensenrecht. · De bedoeling van Hartz 4 was: de Duitsers op de honger te zetten. · Das heimat gevoel is blijkbaar niet meer aanwezig, het noemt nu globelgevoel. · Wo ist meine Heimat? Nu hebben ze 30.000 zogenaamde knappe koppen te kort??? (braindrain of kennisvlucht) Rechtse liberale politiek is dodelijk voor een samenleving! |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar soit, het is ver van ons.
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is mijne man hier de volbloed Indiaan! Hugo Chavez: "The Stupid People From Fox News" http://www.youtube.com/watch?v=7vNOB...eature=related |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kogels vliegen zo ver niet.
![]() |