![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Tjongejonge. Als sus irtatus mij geen pm had gestuurd had ik niet eens geweten dat jij mij hier aan het beschuldigen bent. En hem ook. En dat je aan het liegen bent natuurlijk. Na dat laatste gedoe van je was ik het zo zat dat ik besloten heb om alleen nog maar mee te lezen. Je weet wel waar je naar die linkjes met antwoorden vroeg. En toen ik jou die gaf beweerde je dat dat helemaal geen antwoorden waren. Terwijl ze dat wel waren. Trouwens wel leuk dat jij dat hier noemt. En dat jij zegt dat je mij banpunten hebt aangenaaid. Alleen omdat ik naar jouw gezondheid vroeg. Ik vroeg jou gewoon of je niet toevallig aan palilalie lijdt. Daar moest mijn vrouw nl. aan denken toen ik haar jouw posts liet zien. Mijn vrouw heeft psychologie gestudeerd trouwens. En nou ben jij hier nog aan het liegen ook. Net zoals in die andere post. En mij en die ander een slechte naam aan het geven. Je wordt bedankt! Mijn vrouw vindt jouw gedrag ook lijken op pathologisch liegen. Die zit hier nou nl. over mijn schouder mee te lezen. Maar je zoekt het verder maar uit. Ik ben niet voor niks gestopt met op jou en die 2 anderen te antwoorden nl. Er kwam toch niks nuttigs uit. Ik heb er iig geen zin in om x op x een discussie naar de klote te zien gaan door jullie. Ik kan mijn tijd wel beter besteden! En ik schaam me kapot als linkse dat er mensen zoals jij links nog verder in de afgrond helpen. Het is zeker nog niet erg genoeg zonder jullie? En nou ga ik lekker eten en daarna nog langlaufen. Ik ga mijn vakantie niet verder laten verkloten hiermee. Doei!
![]() |
#243 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#244 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is zever. Net zoals op het rapporteren van posts heeft geen enkele politieke strekking het monopolie op het bijtreden van posts. Niet alles is een links complot, eigenzinnig.
|
![]() |
![]() |
#245 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
#246 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe dikwijls en waarvoor en wanneer ik de driehoek gebruik, weet jij niet. Gelieve je laster en gokwerk achterwege te laten. Gelieve dus andere foefkes te zoeken om je eigen gebruik van de driehoek goed te praten. Bij voorbaat dank. |
|
![]() |
![]() |
#247 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vraag me af waarom jij je stelling over je banpunten en insinuaties over de moderatie hier niet aantoont. |
|
![]() |
![]() |
#248 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn dat zomerkampen van het Steunpunt voor Vakantieparticipatie?
![]() |
![]() |
#249 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn rode driehoekjes klikgedrag past echter niet volledig in het door U geschetste gedeelte, vermits dit voor mij een zeer persoonlijke oefening was in het goed begrijpen van het forumreglement. Blijkbaar had ik de forumregels (of wat ze bedoelden) totaal niet onder de knie want ik kreeg - zoals reeds door U aangehaald - straf en banpunten voor dingen waarbij ik me totaal onschuldig voelde. Om meer voeling te krijgen met wat door de moderatie als forumregels wordt beschouwd, duw ik sindsdien bij de geringste twijfel op het rode driehoekje, zodat ik op die manier kan bijleren welke uitlatingen wèl en welke niet worden getolereerd, ook al meen ik dat ze volgens de normen aangeleerd door mijn strafpunten ontoelaatbaar zouden zijn. Gewoonlijk zit ik er toch nog naast.... ik doe mijn best. Dit gezegd zijnde vind ik uw post dus duidelijk een stap in de goede richting en ik hoop dat men uw voorstel aanvaard om als moderator aan de slag te gaan. Het lijkt me een schitterende aanwinst. |
|
![]() |
![]() |
#250 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#251 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#252 |
Banneling
|
![]() ik vroeg het me ook al af. Blijkbaar zitten er hier héél belangrijke mensen op het forum.
Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 25 februari 2011 om 20:04. |
![]() |
![]() |
#253 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoals gezegd, heb ik al mijn strafpunten bekomen na met u in discussie te zijn geweest - behalve die ik gisteren vanwege zogenaamd 'flooden' heb gekregen. Verder heb ik mijn ogen niet in mijn broekzak en zie ik wie waarvoor een *knipje* heeft gekregen. Vaak heb ik het oorspronkelijke bericht nog gewoon zien staan, en negen van de tien keer is dat na een aanvaring met uw persoontje. Daarbij krijg ik ook nogal eens van anderen te horen c.q. lezen dat zij tegen strafpunten zijn opgelopen nadat zij met u een discussie hebben trachten te voeren. Derhalve heb ik wel degelijk een globaal idee van hoe vaak en waarvoor u op het rodedriehoekje meent te moeten klikken dan wel de moderatie op andere manieren verwittigt. Tot slot nog even dit: ik ben zelf pas actief van het rodedriehoekje gebruik gaan maken na afloop van mijn laatste ban, die ik uiteraard wederom aan u te danken had. Voor wat, hoort wat, nietwaar? U en de rest van 'kamp artisjok' op alle slakken zout leggen en spijkers op laag water zoeken? Dan ik sinds kort ook maar. |
|
![]() |
![]() |
#254 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar zoals gewoonlijk weet u het allemaal beter en dat kunt u vast aantonen ook, nietwaar? Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#255 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want je opmerking slaat als een tang op een varken! En dat gaat ook mooi niet door he? |
|
![]() |
![]() |
#256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#257 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Net daarom protesteer ik. Ik doe niet mee aan "kampen". Ik reageer op wat geschreven staat; niet op wie iets geschreven heeft. Citaat:
Je weet niet hoe dikwijls en waarvoor en wanneer ik de driehoek gebruik. Gelieve je laster en gokwerk achterwege te laten. Citaat:
Was er enige on-topic argumentatie terug te vinden in je bedreiging? Ik heb je er nog op gewezen dat het een bedreiging was, je kon je post nog wijzigen. Deze banpunten heb je ook enkel en alleen aan je zelf te danken. Wat bezielde je om in die draad deze toer op te gaan? http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=318 Wat was je bedoeling? Na deze post ging het stijl bergaf. Ik had daarover nochtans graag verder gediscussieerd. |
|||
![]() |
![]() |
#258 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even off topic; het is 'steil' bergaf sjok, 'stijl' heb je niet, bovendien spreken de reacties, in die draad waarvan je zelf de link geeft, boekdelen!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Willen degenen die oeverloos klagen het hier zo snel mogelijk definitief afbollen en/of zelf een groot forum openen en leiden zodat men zelf eens kan zien hoeveel werk een peutertuin leiden is ?
Gelieve achteraf niet met hangende pootjes - zoals tallozen hier - terug te keren, maar gewoon definitief weg te blijven en elders jullie gelijk proberen te halen. Goede reis en stuur vooral geen kaartje. |
![]() |