![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 |
Banneling
|
![]() *knip*
Laatst gewijzigd door Dead Parrot : 8 oktober 2010 om 09:52. Reden: Geen persoonlijke aanvallen a.u.b. |
![]() |
![]() |
![]() |
#342 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=Weqh7c-XN78 als inspiratiebron de Islam heeft? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 |
Banneling
|
![]() Een vriendelijk verzoek aan de welwillende forumleden om niet in te gaan op de -tigste afleidingsmanoeuvre van een bepaald forumlid wier naam wij niet zullen noemen, maar waarvan wij allen weten wie het is.
Negeren, kaltstellen en een cordon sanitaire er omheen lijken mij de beste opties. |
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De kranten staan zowat dagelijks vol met hun activiteiten. Overvallen in hyenastijl op oude dametjes (uiteraard niet op herkenbare gehoofddoekte islamitische besjes, dat nooit), of aanvallen op onschuldige passanten op het openbaar vervoer, etc. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#345 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laatst gewijzigd door Dead Parrot : 8 oktober 2010 om 09:53. Reden: Kopiëren van iets strijdig met forumreglement |
![]() |
![]() |
![]() |
#346 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door Dead Parrot : 8 oktober 2010 om 09:53. Reden: Kopiëren van iets strijdig met forumreglement |
![]() |
![]() |
![]() |
#347 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#348 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En jij? Wat vind je hiervan? http://www.youtube.com/watch?v=Weqh7c-XN78 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
"negeer"
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#351 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Al is de Vlaming nog zo fel, de Waal die krijgt zijn goesting wel. Laatst gewijzigd door Schelfie : 6 oktober 2010 om 11:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#352 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Uw tomas spreekt over muziek, waar heeft u en tomas iets van muziek gehoord? ![]() Idiote teksten gebracht door idioten oké en verder nog iets speciaal opgemerkt? ![]() Als ik hier spreek over uw tomas is dit enkel en alleen omdat het niet de eerste keer is dat u uitpakt met het werk van deze undercover artiest. Heeft uw tomas misschien ook een reportage over straatterreur door allochtonen, of over extreem (s)links die tijdens betogingen gretig gebruik maken van geweld? Indien niet, moet hem eens vragen om daar ook een op te treden als undercover artiest wie weet, zou hij dan werkelijk wel eens in het ziekenhuis of erger kunnen terechtkomen.
Gott mit uns. Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe) Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens. Laatst gewijzigd door ERLICH : 6 oktober 2010 om 16:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Moet u de vraag eens stellen hoe het komt dat meer en meer mensen een afkeer krijgen van uw multicul programma.
Gott mit uns. Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe) Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens. Laatst gewijzigd door ERLICH : 6 oktober 2010 om 16:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#354 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#355 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan je me vertellen waar ik het racisme door moslims wegrelativeer? Ik zou wel eens willen weten wat jij als dusdanig interpreteert. Je laat dit weg uit mijn post : En jij?Waarom? Kan je daar niet op antwoorden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#356 |
Banneling
|
![]() Al je pogingen tot het offtopic gaan/ zagen/zeuren om de kern van de draad te ontwijken zijn een meer dan duidelijke aanwijzing dat je alle aangehaalde feiten van islamitisch racisme niet onder ogen wil zien en het liefst wil wegrelativeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#357 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Leg gerust uit hoe ik de oorzaak ben van racisme. Citaat:
(Graag met concrete citaten zodat ik je meteen kan uitleggen wat je verkeerd begrepen hebt.) Citaat:
Waar in het onderzoek wordt gesteld dat extreemlinks-geweld goed is en extreemrechts-geweld slecht? Extreemrechts gaat nu eenmaal dikwijls samen met racisme. Mag het onderzoek het extreemrechts racisme niet vermelden? Lees het onderzoek vooraleer je er uitspraken over doet. Er staat een compleet hoofdstuk over de grijze wolven in. Je zal dat ongetwijfeld graag lezen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#358 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan je me vertellen waar ik het racisme door moslims wegrelativeer? Waaruit blijkt dat ik dit racisme niet onder ogen wil zien? Ik zou wel eens willen weten wat jij als dusdanig interpreteert. Een beetje selectief blind? Je laat dit weg uit mijn post : En jij?Waarom? Kan je daar niet op antwoorden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#359 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |