![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik zo frappant vindt, is dat hij dat zelf als een "belediging" lijkt te zien... ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#562 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Uiteraard. Aan wie zou je het anders moeten vragen, misschien?
![]() |
#563 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Klopt. Lijkt mij de logica zelve.
![]() |
#564 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben ik homofoob als ik ieder zijn goesting respecteer, maar geen homo's in mijn vriendenkring toelaat, en ze eerder vanop afstand als een curiositeit observeer ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#565 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Kleine nuance aanbrengen. Paulus heeft zichzelf nooit geprofileerd als zijnde katholiek, wel als (voormalig) evangelist.
![]() |
#566 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zó bang een besmettelijke ziekte op te lopen?
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 4 maart 2011 om 19:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#567 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#568 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=448 Natuurlijk niet. Betrokken personnen kunnen geen onafhankelijk en objectief onderzoek doen. Zeker niet als zij net het object van onderzoek zijn. Je laat bijvoorbeeld ook geen onderzoek naar Khaddafi's beleid, voeren door Khaddafi zef, om iets te bewijzen. Khaddafi even aan het woord laten voor de volledigheid van het onderzoek is wat anders, dan hem het onderzoek laten voeren. Zo is een website, opgericht door kinderen die door homofielen werden grootgebracht, best wel interessant voor het onderzoek en zeker moeten we naar deze kinderen luisteren,... ....maar hun bevindingen alleen zijn niet automatisch het resultaat van objectief onderzoek. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#569 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hoeft ook niet. Maar voor zover ik weet heeft niemand destijds Paulus verplicht zich te "outen" als een evangelist. Mocht je hier bezwaren tegen hebben, dien je het met Paulus op te nemen.
![]() |
#570 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wanneer men onderzoek doet naar het lichamelijk en/of geestelijk welzijn van kinderen die zijn opgevoed door homo/lesbische ouders lijkt het mij vrij evident dat hun stem hierin doorslaggevend is. Wat hieraan begrijp jij niet?
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 4 maart 2011 om 19:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#571 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij wel, ja.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#572 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#573 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik respecteer homo's. Maar laat soort dan ook hun soort zoeken. Ik wil er liefst zo weinig mogelijk mee te maken hebben. En ik hoop dat homo's dan ook mijn eigenwaarde en visie respecteren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#574 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteraard dienen betrokken partijen gehoord te worden, maar dat is wat anders als wat zij zeggen, te beschouwen als resultaat van het onderzoek. Dat zou hetzelfde zijn als het onderzoek door hen laten voeren. En daarom is mijn vergelijking met Kahddaffi juist treffend. Voorbeelden te over hoor,... Moest men tentijde aan de Duitsers vragen of Hitler ne goeien was om tot een sluitend resultaat te komen? Neen. Men moet ze wel aan het woord laten, maar niet het onderzoek laten voeren. Want betrokkenen zijn nooit objectief. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#575 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#576 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#577 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar u uiteraard wel. Hoe kan het ook anders?
![]() |
![]() |
![]() |
#578 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#579 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#580 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je raaskalt. Ik vind helemaal niet dat homoseksuelen door iedereen moeten "genuffeld" worden. Verre van zelfs.
![]() |
![]() |