Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 maart 2011, 12:05   #181
zebrapad
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Westerse pers is vooringenomen, eenzijdig, in feite gewoon propaganda. Men spreekt altijd over communistische propaganda, maar men beseft zelfs niet dat men zelf constant door de media gemanipuleerd en gehersenspoeld wordt. Wie nooit in die streken geweest is, heeft geen besef van wat er gaande is.
Waarschijnlijk ook iemand die er nooit geweest is...
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...14664/1.977920
zebrapad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2011, 13:20   #182
corse
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door louis1949 Bekijk bericht
mijn schatje bezit drie huizen ,ik woon in een van haar, ben ik een gelukzak zeg, en ze werkt ook nog bij de thaise post
Madame de fakteus met 2 huttekes, het zal wat zijn!
corse is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2011, 14:32   #183
freelancer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zebrapad Bekijk bericht
Dat zal volgens Tomm wel fake zijn...
freelancer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2011, 16:30   #184
louis1949
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door corse Bekijk bericht
wat ben jij toch een zeur man man,de afgunst druipt er af,ben je zo geboren,of hen je slechte ervaringen in je leven gehad, ik tip op het eerste
louis1949 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2011, 16:31   #185
louis1949
Banneling

Standaard

Citaat:
De Sovjet-Unie ken ik goed, m'n ouders zijn afkomstig uit de Sovjet-Unie, uit Sverdlovsk.
gaan lopen vermoed ik
Oud 9 maart 2011, 16:34   #186
louis1949
Banneling

Standaard

Citaat:
waarom doe jij altijd zo neerbuigend over thai,denk je dat je beter bent
Oud 9 maart 2011, 16:35   #187
louis1949
Banneling

Standaard

Citaat:
als er hier een echte racist op het forum is ben jij het wel
Oud 9 maart 2011, 16:40   #188
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Iemand die zich strikt aan de regeltjes houdt kan niet op tegen terroristen. Hij is er in geslaagd Tsjetsjenië te pacifiseren, weliswaar met harde hand. Wie zich niet verzet tegen het gezag van Kadyrov en Moskou, hoeft niets te vrezen.
Je klinkt net als een duitser die op het punt staat om in 1936 naar de stembus gaat..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2011, 21:00   #189
corse
Banneling

Standaard

Citaat:
als er hier een echte racist op het forum is ben jij het wel
Ik heb niets tegen het Thaise volk, die sukkelaars.
Enkel tegen Belgen die op hun ééntje gaan kolonialiseren.
corse is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2011, 22:19   #190
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gullit en Bousoufa hebben blijkbaar ook geen probleem met Tsjetsjenië en Kadyrov, die de eigenaar is van de club waar ze nu toe behoren.
Mja, als je enkel kijkt naar het geld en geen milimeter verder, is Terek Grosny, natuurlijk een topbestemming.

Ik heb meer eerbied voor een gewone prostituee, die teert tenminste nog op -meestal- eerlijk verdiend geld.

Vandaag heb ik trouwens gezien hoe het tiranieke kind, Ramzan Kadyrov, (hij heeft enkel een lage-school diploma, wat een president, nietwaar? ) een voetbalmatch speelde tegen braziliaanse ex-voetballers en hoe die hem uit pure angst lieten scoren.

Kadyrov steunen is enkel mogelijk als je een pure negationist bent, het zou g*dverd*mme strafbaar moeten zijn. Serieus.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2011, 22:31   #191
freelancer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Mja, als je enkel kijkt naar het geld en geen milimeter verder, is Terek Grosny, natuurlijk een topbestemming.

Ik heb meer eerbied voor een gewone prostituee, die teert tenminste nog op -meestal- eerlijk verdiend geld.

Vandaag heb ik trouwens gezien hoe het tiranieke kind, Ramzan Kadyrov, (hij heeft enkel een lage-school diploma, wat een president, nietwaar? ) een voetbalmatch speelde tegen braziliaanse ex-voetballers en hoe die hem uit pure angst lieten scoren.

Kadyrov steunen is enkel mogelijk als je een pure negationist bent, het zou g*dverd*mme strafbaar moeten zijn. Serieus.

Laatst gewijzigd door freelancer : 9 maart 2011 om 22:32.
freelancer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2011, 01:48   #192
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zebrapad Bekijk bericht
journalisten en interviews met leiders zijn nooit goede bronnen volgens historici, beide hebben ze van liegen hun beroep gemaakt. Veel interessanter zijn verslagen van gewone reizigers die er geen belang bij hebben de waarheid te verdraaien en vooral statistische gegevens.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2011, 01:54   #193
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Je klinkt net als een duitser die op het punt staat om in 1936 naar de stembus gaat..
ah ja, als je het met argumenten niet meer kunt halen zijn er altijd nog de hitler-vergelijkingen...

Kadyrov is misschien geen brave kerel, maar nog altijd 100 keer beter dan de islamisten die het zonder hem gehaald zouden hebben. En ook 100 keer beter dan George Bush, die een volslagen nutteloze oorlog begon die 100000'en doden eiste. Kadyrov is de oorlog niet begonnen, hij werd erin geworpen toen z'n vader vermoord werd door terroristen. Hij heeft de oorlog beëindigd.
Kadyrov heeft zeker ook minder doden op z'n geweten dan de Israelische leiders, enzovoort.
Oud 10 maart 2011, 01:57   #194
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht

Ik ga niet af op media verhaaltjes, ik ga af op wat ik met eigen oren gezien en gehoord heb: dat Tsjetsjenië de laatste jaren uitgegroeid is tot een welvarende en relatief stabiele deelrepubliek van Rusland. Dat had niemand durven hopen 10 jaar geleden.

Negationisme is het ontkennen van de Holocaust, de Holocaust werd wetenschappelijk bewezen. de allegaties tegen Kadyrov werden nog nooit bewezen. Voor hetzelfde geld is het het zoveelste verzinsel en leugen van de westerse pers.
Ik vind dat het onterecht aanhalen van termen die betrekking hebben tot de Holocaust voor eigen voordeel, strafbaar zou moeten zijn.

Laatst gewijzigd door tomm : 10 maart 2011 om 01:59.
Oud 10 maart 2011, 02:23   #195
louis1949
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb niets tegen het Thaise volk, die sukkelaars.
Enkel tegen Belgen die op hun ééntje gaan kolonialiseren.
je bent een huichelaar ,je doet niet anders dan minachtend praten over thai,t zijn allemaal hoeren,ze verkopen hun kinderen,als ze een huis hebben noem jij het een hutteke ,als ze een bureaujob hebben bij de post zijn het facteuses,en kolonialiseren dat is wat jij zou doen in mijn plaats ,volgens jou moet ik kritiek geven op thailand,maar ik ben hier een gast en die hebben zich te schikken naar het huis waar ze mogen verblijven,als het mij niet aanstaat moet ik het maar afbollen,ik denk en hoop dat de thai wijs genoeg zijn zonder mij en jou,zonder jou daar ben ik zeker van ,als het aan kerels zonder scrupules zoals jij zou liggen was het hier morgen burgeroorlog
Oud 10 maart 2011, 10:25   #196
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freelancer Bekijk bericht
Ongelooflijk...
Het ergste is dat veel westerlingen niet eens beseffen dat ze door de media gemanipuleerd worden, ze nemen alles wat ze op tv zien klakkeloos voor waar aan. Dat is een verschil met Rusland en de Sovjet-Unie, alles wordt daar met een korrel zout genomen. Ook alle Russen in het Westen vinden westerse media zuivere propaganda die niet veel met de werkelijkheid of waarheid van doen heeft.
Oud 10 maart 2011, 10:29   #197
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
je bent een huichelaar ,je doet niet anders dan minachtend praten over thai,t zijn allemaal hoeren,ze verkopen hun kinderen,als ze een huis hebben noem jij het een hutteke ,als ze een bureaujob hebben bij de post zijn het facteuses,en kolonialiseren dat is wat jij zou doen in mijn plaats ,volgens jou moet ik kritiek geven op thailand,maar ik ben hier een gast en die hebben zich te schikken naar het huis waar ze mogen verblijven,als het mij niet aanstaat moet ik het maar afbollen,ik denk en hoop dat de thai wijs genoeg zijn zonder mij en jou,zonder jou daar ben ik zeker van ,als het aan kerels zonder scrupules zoals jij zou liggen was het hier morgen burgeroorlog
Je bent een gast, maar wel een gast met een dikke portefeuille, anders ben je in Thailand niet welkom. Dus heb je volgens mij wel wat te zeggen. Alleszins heb je het recht commentaar te geven op Thailand, als ik in Rusland ben geef ik trouwens OOK commentaar als ik misstanden zie zoals politiecorruptie, etc.

Maar je geeft liever commentaar op Rusland en Cuba dan op Thailand, terwijl er in Thailand minstens evenveel (ik zou zelfs zeggen meer) armoede is EN Thailand verre van een democratie is en er op ongewapende betogers werd geschoten.
Oud 10 maart 2011, 10:58   #198
Zwitser
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Het ergste is dat veel westerlingen niet eens beseffen dat ze door de media gemanipuleerd worden, ze nemen alles wat ze op tv zien klakkeloos voor waar aan. Dat is een verschil met Rusland en de Sovjet-Unie, alles wordt daar met een korrel zout genomen. Ook alle Russen in het Westen vinden westerse media zuivere propaganda die niet veel met de werkelijkheid of waarheid van doen heeft.
De Russen herinneren zich natuurlijk nog de tijd dat de Pravda alles behalve de waarheid publiceerde...
... repeat ...
Zwitser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2011, 10:59   #199
zebrapad
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
journalisten en interviews met leiders zijn nooit goede bronnen volgens historici, beide hebben ze van liegen hun beroep gemaakt. Veel interessanter zijn verslagen van gewone reizigers die er geen belang bij hebben de waarheid te verdraaien en vooral statistische gegevens.
Met dergelijke stelling kan je de waarheid steeds naar eigen hand zetten...
Om te beginnen valt dit niet in het terrein van historici, omdat het een huidige evolutie betreft. Wat de oorsprong, evolutie en impact betreft, word nooit vertaald door een reiziger. De getuigenis van een reiziger is niet meer dan een momentopname in een bepaalde tijd en een bepaalde locatie. De getuigenis van een reiziger is slechts een anekdote.

Citaat:
If you teach a field course (e.g., international development) in a policy school or in a political science department, chances are some of your students are not quite conversant in the quantitative methods used in the social sciences.
http://marcfbellemare.com/wordpress/?p=533
zebrapad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2011, 11:29   #200
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Meer van dat aub. Zo hebben we ze graag!

.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be