![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...14664/1.977920 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb meer eerbied voor een gewone prostituee, die teert tenminste nog op -meestal- eerlijk verdiend geld. Vandaag heb ik trouwens gezien hoe het tiranieke kind, Ramzan Kadyrov, (hij heeft enkel een lage-school diploma, wat een president, nietwaar? ) een voetbalmatch speelde tegen braziliaanse ex-voetballers en hoe die hem uit pure angst lieten scoren. Kadyrov steunen is enkel mogelijk als je een pure negationist bent, het zou g*dverd*mme strafbaar moeten zijn. Serieus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door freelancer : 9 maart 2011 om 22:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kadyrov is misschien geen brave kerel, maar nog altijd 100 keer beter dan de islamisten die het zonder hem gehaald zouden hebben. En ook 100 keer beter dan George Bush, die een volslagen nutteloze oorlog begon die 100000'en doden eiste. Kadyrov is de oorlog niet begonnen, hij werd erin geworpen toen z'n vader vermoord werd door terroristen. Hij heeft de oorlog beëindigd. Kadyrov heeft zeker ook minder doden op z'n geweten dan de Israelische leiders, enzovoort. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Negationisme is het ontkennen van de Holocaust, de Holocaust werd wetenschappelijk bewezen. de allegaties tegen Kadyrov werden nog nooit bewezen. Voor hetzelfde geld is het het zoveelste verzinsel en leugen van de westerse pers. Ik vind dat het onterecht aanhalen van termen die betrekking hebben tot de Holocaust voor eigen voordeel, strafbaar zou moeten zijn. Laatst gewijzigd door tomm : 10 maart 2011 om 01:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Banneling
|
![]() je bent een huichelaar ,je doet niet anders dan minachtend praten over thai,t zijn allemaal hoeren,ze verkopen hun kinderen,als ze een huis hebben noem jij het een hutteke ,als ze een bureaujob hebben bij de post zijn het facteuses,en kolonialiseren dat is wat jij zou doen in mijn plaats ,volgens jou moet ik kritiek geven op thailand,maar ik ben hier een gast en die hebben zich te schikken naar het huis waar ze mogen verblijven,als het mij niet aanstaat moet ik het maar afbollen,ik denk en hoop dat de thai wijs genoeg zijn zonder mij en jou,zonder jou daar ben ik zeker van ,als het aan kerels zonder scrupules zoals jij zou liggen was het hier morgen burgeroorlog
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ergste is dat veel westerlingen niet eens beseffen dat ze door de media gemanipuleerd worden, ze nemen alles wat ze op tv zien klakkeloos voor waar aan. Dat is een verschil met Rusland en de Sovjet-Unie, alles wordt daar met een korrel zout genomen. Ook alle Russen in het Westen vinden westerse media zuivere propaganda die niet veel met de werkelijkheid of waarheid van doen heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar je geeft liever commentaar op Rusland en Cuba dan op Thailand, terwijl er in Thailand minstens evenveel (ik zou zelfs zeggen meer) armoede is EN Thailand verre van een democratie is en er op ongewapende betogers werd geschoten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#199 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Om te beginnen valt dit niet in het terrein van historici, omdat het een huidige evolutie betreft. Wat de oorsprong, evolutie en impact betreft, word nooit vertaald door een reiziger. De getuigenis van een reiziger is niet meer dan een momentopname in een bepaalde tijd en een bepaalde locatie. De getuigenis van een reiziger is slechts een anekdote. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
. |
|
![]() |