![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gestoord zijn ze ongetwijfeld. Racist ook. Voor het overige echter dermate marginaal dat ze buiten de concertzaal hun mond houden en geen enkel lef hebben ook maar iets te doen. Grote brullers. Meer niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan heeft men u waarschijnlijk een hoop niet verteld. Of denkt u dat de sjaria niet bestaat misschien? Of dat het land van de islam soms niet-islamitische wetten kent?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat denk jij. Ik zou zo een bruller toch niet willen tegenkomen op straat na zo een wild feestje. Mn dagen zouden geteld zijn, daar ben ik zeker van.
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist, het gaat om een totaal randfenomeen dat echter opgeblazen wordt omdat het nu eenmaal politiek correct is dat te doen. Daarmee richt men zijn pijlen in de verkeerde richting: als er al neo-nazi's zouden bestaan, zullen ze zich niet bevinden bij dergelijke marginale zatlappen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Al waren het songteksten? Ik wil speciaal voor jouw de sonteksten citeren : Hun lied "BLUT" bijvoorbeeld? min 3:30 "Slijp de lange messen op de stoep en steek ze in dat JodenlijfHet lied "gericht tegen de mensen die we niet mogen" min 7:30 "Negers, hang ze allemaal op.Bekijk de beelden om te weten of dit "het gebral van 1 dronken skinhead" is. http://www.deredactie.be/cm/de.redac...theek/1.297803 Volgens mij is dit overduidelijk oproep tot haat, racisme en geweld! Laatst gewijzigd door artisjok : 9 maart 2011 om 22:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | ||
|
![]() Citaat:
De sharia volg ik niet, hier houd ik me aan de Belgische wet. Waar memt ge toch over?
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, ik minimaliseer die uitspraken omdat ik ze plaats in hun context, nl. die van een totaal marginale groep van mensen uit de afvalzijde van onze maatschappij. Juist door ze zoveel belangstelling te geven, krijgt het fenomeen afmetingen die het gewoon niet heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan dringt zich de vraag op: welke islam is dan de ware? Die welke u aanhangt of die van bepaalde Arabische landen waarvan er een zich het etiket ware land van de islam toe-eigent? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | ||
|
![]() Citaat:
Ik had een vriend die in dat B&H groepje zat en ik kan me nog herinneren hoe die een Marokkaan in coma heeft geslogen. Lef hebben ze zeker en vast. Passeer maar eens als allochtone vrouw voorbij mike's garage in St Niklaas. Het is niet de eerste keer dat er schietincidenten plaats vinden daar.
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | ||
|
![]() Citaat:
Oproepen tot het moorden van joden en anderen is niet normaal en zou bestraft moeten worden. Jij bent misschien een stoere bink die geen schrik heeft van dit soort marginalen. Maar er zijn anderen die wel schrik hebben. En trouwens, beter voorkomen dat ze iemand tegen de grond slaan. Ik ben ervan overtuigd dat ze dat zouden durven.
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | ||
|
![]() Citaat:
Je mag in bepaalde islamlanden niet in het openbaar de homo uithangen, binnenshuis is dat niet verboden. Ik ken genoeg homo's daar. In Marokko heb je zelfs homoparkjes en lopen mannen gewoon hand in hand over straat. Er is overigens maar 1 islam.
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
|
![]() Iets roepen als 'ophangen de joden, de moslims en homo's' vindt u normaal?
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De rechtse vijand concretiseren, dat is inderdaad wat er gebeurd.
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
|
![]() Heb je ondertussen die reportage bekeken? Wat vindt het vlaamsbelang eigenlijk van b&h?
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 9 maart 2011 om 22:42. |
|
![]() |
![]() |