![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1101 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb ook niet gesproken over het "homohuwelijk", Paulus; ik heb gesproken over "culturen waar relaties tussen personen van hetzelfde geslacht ingeburgerd waren".
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#1102 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1051 Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 15 maart 2011 om 18:42. |
|
|
|
|
|
|
#1103 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 15 maart 2011 om 18:43. |
||
|
|
|
|
|
#1104 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dan moet je wat verder op de pijltjes drukken. Mijn reageren slaat op het geheel van wat je zegt in een draad. Niet op één enkele posting. Het blijft volledig in de lijn van je vraag naar bewijs voor:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1039 http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1046 http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1051 Paulus. |
|
|
|
|
|
#1105 | ||||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het WAS misschien gebruikelijk, nu niet meer. Evolueer mee met je tijd. Tijden veranderen, gebruiken ook. Citaat:
Waarom iemand kiest om te huwen met één bepaalde partner; is een persoonlijke keuze. Daar heb jij zelfs geen zaken mee. Jij maakt een onderscheid, en wil een groep mensen anders behandelen. Pure discriminatie! |
||||
|
|
|
|
|
#1106 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#1107 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 15 maart 2011 om 19:02. |
||||||
|
|
|
|
|
#1108 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1109 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waarom? Jij bent wel degelijk degene die een onderscheid wenst te maken.
|
|
|
|
|
#1110 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#1111 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1112 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nee, er is geen onderscheid. Er is dus ook geen reden om mensen ongelijk te behandelen, hetgeen jij hier in feite propageert.
|
|
|
|
|
#1113 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ook bij ons dus junnen we perfect spreken over geïntegreerde homorelaties. Volgens uw eigen link is er maar sprake van het homohuwelijk ten vroegste onder Nero en Elagabalus. Die weldegelijk bekend staan om hun decadentie. U bezondigt u dus weldegelijk aan het 'van de uitzondering een regel maken'. Het homohuwelijk is nooit echt gebruikelijk geweest. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#1114 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
b = volwassen mensen die willen huwen met iemand van hetzelfde geslacht a is dus niet gelijk aan b Evenmin ben ik verantwoordelijk voor dat onderscheid. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#1115 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
b = volwassen mensen die willen huwen met iemand van hetzelfde geslacht a is dus wel degelijk gelijk aan b.
|
|
|
|
|
|
#1116 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar u doet maar hoor. U kunt net zo goed gaan beweren dat water niet nat is vind ik. Het licht van de zon onkennen helpt ons geen stap vooruit hoor. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#1117 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het gelijkheidbeginsel vertoont twee aspecten.http://www.elfri.be/gelijkheidsbeginsel Hoe moeten we de "gegronde" reden : het was gebruikelijk; in een doel gieten? |
|
|
|
|
|
|
#1118 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Waarom maak jij enkel een onderscheid op geslacht en niet voor huidskleur, haarkleur, ouderdom,.... |
||
|
|
|
|
|
#1119 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Enfin 'was'....niet gebruikelijk Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 15 maart 2011 om 20:48. |
||
|
|
|
|
|
#1120 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
[quote=artisjok;5362413]Het is nu wel duidelijk wie er kost wat kost een onderscheid wil maken.[/quoute]
Artisjok.... pfffft.... a en b zijn echt niet hetzelfde hoor. a = volwassen mensen die willen huwen met iemand van het andere geslacht b = volwassen mensen die willen huwen met iemand van hetzelfde geslacht a is dus niet gelijk aan b Evenmin ben ik verantwoordelijk voor dat onderscheid. Het enige waar jij mij van overtuigt is van uw pertinente onredelijkheid. Besef je dat? Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 15 maart 2011 om 21:19. |
|
|
|
|