![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#421 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() grappig dat voor veel mensen hier het onderscheid zo moeilijk is tussen identiteit, nationaliteit, taal, afstamming e.d. En dat geheel in relatie tot compleet onbestaande subnationaliteiten in België.
#422 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb me al dikwijls afkeurend opgesteld over het taalgebruik van sommige VB mandatarissen, maar politieke partijen worden niet afgemaakt in de rechtzaal. Eerder een vorm van politieke armoede. Wat vond u trouwens over het twee maten twee gewichten beleid (open brief aan Delvauxke) en haar schuldig verzuim? Erg dat BDW daar zelf al klacht voor moet neerleggen. Vroeger nam het CGKR zelf het voortouw in handen mocht het VB nog maar een scheet laten. Ook dat zal u toch niet ontgaan zijn? Ook over de reden waarom het CGKR werd opgericht, blijf ik in het duister tasten. Laatst gewijzigd door Jakko : 31 maart 2011 om 12:24. |
|
![]() |
![]() |
#423 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
heel verschil met het moorddadige LeSoir opzet trouwens hé bovendien uw bron is niet echt objectief te noemen... |
|
![]() |
![]() |
#424 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#425 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Le Soir durfde het tenminste zwart op wit op papier zetten. Bij de VB aanhangers werd de oplossing van het tot zinken brengen gewoon onder elkaar uitgesproken. Ze waren er gewoon hypocriet over in hun drukwerk.
|
![]() |
![]() |
#426 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
allez, t is goed voor éne keer ... maar in t vervolg niet meer liegen hé ViveLaBelgique. |
|
![]() |
![]() |
#427 |
Minister-President
|
![]() Met argumenten klasseerde De Wever het onder de rubriek nonsens. Of dat dan als boycot mag gezien worden, laat ik in het midden, maar je moet wel een bijzondere zijn om daar niet naast te kijken.
|
![]() |
![]() |
#428 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij de VB-aanhangers? Ik ben al vele jaren lid van de partij en speel er ook een actieve rol is. Wat u daar allemaal suggereert, is me totaal onbekend.
|
![]() |
![]() |
#429 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#430 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#431 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#432 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus, ja, er is iets grondig mis met uw leesvermogen! |
|
![]() |
![]() |
#433 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Foei meester! |
|
![]() |
![]() |
#434 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#435 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#436 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
u kan me dus ongetwijfeld een goede definiëring geven van de identiteiten "Vlaming" en "Waal"? |
|
![]() |
![]() |
#437 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#438 |
Banneling
|
![]() Niet op vragen antwoorden en steeds proberen uw discussiepartner in rondjes te laten lopen.
Laatst gewijzigd door Another Jack : 31 maart 2011 om 13:55. |
![]() |
![]() |
#439 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allemaal moeilijk, daar het niet gaat om officieel vastgelegde subnationaliteiten, maar wel identiteiten waarmee mensen zich vereenzelvigen. Een inwoner van Noord-Ierland kan zich, ondanks zijn Brits staatsburgerschap, Ier voelen. Een inwoner van Frans-Baskenland kan zich als Bask identificeren. Een Volksduitser uit Vojvodina kan zich als Duitser aanzien alhoewel bij door de overheid als Servisch staatsburger wordt beschouwd. Enz. |
|
![]() |
![]() |
#440 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |