![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nu ja, misschien kan Bart de Wever in de leer gaan bij Herman de Croo, en al beginnen met bussen te charteren om de Antwerpse bejaarden naar het congres te brengen, met gratis appelbol en Elexir d'Anvers op de bus. |
|
![]() |
![]() |
#182 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hij zal het verkocht krijgen net als De Wever het ging verkocht krijgen dan een PS'er een N-VA regering ging leiden... wat dacht je zelf?
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In ieder geval moet hij nu kleur bekennen, en dat betekent ook de eigen partij overtuigen dat er toegevingen zullen moeten gedaan zijn. Afwachten wat Loret daar van denkt.
|
![]() |
![]() |
#184 | |
|
![]() Versta me niet verkeerd ook dat zou ik heerlijk vinden... alleen zie ik het niet gebeuren.
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Minister-President
|
![]() Di Rupo is De Wever niet. Bij de minste druk gaat hij bij Laurette janken. Terugkoppelen noemt men dat, een vitesse terugschakelen.
Laatst gewijzigd door Jakko : 1 mei 2011 om 16:34. |
![]() |
![]() |
#187 | |
|
![]() Zo naïef... natuurlijk is Di Rupo net als De Wever. Een politieker... èn spijtig genoeg geen dommerik. Hij heeft Laurette net zo min nodig als Bart De Wever Ben Weyts.
![]() |
![]() |
#188 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je hebt gelijk natuurlijk: er is daar een Waals Blok, waar ze niet te klagen hebben over terugkoppelen. Eerst was het zonder seperatist De Wever en nu mag hij al premier worden. Naïef volkske, die Walen. Laatst gewijzigd door Jakko : 1 mei 2011 om 16:49. |
|
![]() |
![]() |
#189 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wel jij lijkt ook al gehersenspoeld. |
|
![]() |
![]() |
#190 | |
|
![]() Naïef volkske die Vlamingen... je kan het ook omkeren. Ging die De Wever die titel niet indienen voor wat toegevingen? En erger is het niet zo dat als hij die titel opneemt hij zelf toegevingen zal moeten doen? Is het spreken over regeringsvorming voor een communautair akkoord over de staatshervorming geen toegeving? En is het vormen van een regering op zich al geen toegeving? ... blakaakslagblabla... je kan er eindeloos over bezig blijven het feit lijkt nu alleen te zijn dat we binnen 11 dagen een echte regeringsformatie mogen verwachten met de winnaars van de verkiezingen van vorig jaar. en dat we waarschijnlijk voor de zomer een regering hebben...
![]() |
![]() |
#191 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van hersenloze zombies die België verdedigen kan men dat niet zeggen. Er is niets dat zou kunnen gespoeld worden.
Laatst gewijzigd door fonne : 1 mei 2011 om 17:16. |
![]() |
![]() |
#193 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Jakko : 1 mei 2011 om 17:07. |
|
![]() |
![]() |
#194 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#195 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik vraag me af wie hier de naïveling is. |
|
![]() |
![]() |
#196 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Minister-President
|
![]() Heb ik iets anders beweerd dan? Sommigen geloven dat het gezeik van Di Rupo de Walen wel eens op andere gedachten kan brengen. Slaap rustig verder.
Laatst gewijzigd door Jakko : 1 mei 2011 om 17:18. |
![]() |
![]() |
#198 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je het niet erg vindt, ga ik voorlopig toch verder als nva-fan en De Wever-getrouwe, en niet blindelings achter jouw gat gaan lopen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |