![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Maakt Ron Paul een reële kans om verkozen te worden in 2012? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
13 | 14,13% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
52 | 56,52% |
Obama zal winnen |
![]() ![]() ![]() |
19 | 20,65% |
Ik weet het niet |
![]() ![]() ![]() |
8 | 8,70% |
Aantal stemmers: 92. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Daarbij weet iedereen dat je de gematigde onbesliste kiezer moet aanspreken, die beheerst veel en als tea party favoritiet (en dus extremist voor velen) word dat heel lastig. Citaat:
Citaat:
Daarbij je moet winnen op zo een manier dat je de verkiezingen zef niet verliest, want dat is ironish in de VS verkiezingen de voorverkiezingen en echte verkiezingen zijn 2 heel verschillende verkiezingen, en te radicaal in de ene doet je de andere verliezen.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit resultaten blijkt dat er 4 mensen zijn op het forum die werkelijk geloven dat Ron Paul "een reële kans" maakt om verkozen te worden in 2012.
Ze hebben duidelijk geen flauw benul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | ||||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 26 mei 2011 om 18:06. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ron Paul maakt geen enkele kans maar ik zou wel in zijn wereld leven wonen.
Het grootste probleem heb ik met zijn immigratie standpunt. En dan nog wat kleine details.
Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 26 mei 2011 om 18:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | ||
|
![]() De bevolking.
Nergens toont dit dus aan da de VS gedomineerd word door de FED, integendeel je toont zelf aan dat het omgekeerd is. Citaat:
Ik wacht nog steeds op bewijs . Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Fed (FED is echt wel verkeerd; 't is niet gelijk ECB dat een afkorting is, he) is een negatieve instelling voor de samenleving, maar kan bezwaarlijk de 'stuurders' genoemd worden. Alle macht die de Fed heeft is bij gratie van het parlement, senaat en president, die hoger in de hierarchie staan.
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Duidelijke taal van Ron Paul
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Vreemdeling
|
![]() Ah, leg het ons eens uit dan. Ik zou heel graag weten wat die man precies wou zeggen.
Als je denkt alles te weten ga je nooit iets bijleren. ![]() Je hebt em gelezen dan? Of ordeel je nu over zaken waar je geen weet van hebt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zeg nu eindelijk eens HOE, door WIE, waarom,...
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ron Paul praat over de National Defense Authorization Act (NDAA), Worldwide War...
Citaat:
Laatst gewijzigd door zonbron : 28 mei 2011 om 00:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De overwinning van de republikeinen bij de vorige verkiezingen was trouwens grotendeels te danken aan independents die voor Tea Party kandidaten kozen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat de FED doet is politici in staat stellen om geld uit te geven dat ze niet hebben. Daarom ook dat het als waanzin wordt voorgesteld de rol van de FED in vraag te stellen. Bijna alle politici doen niets lievers dan geld uitgeven dat ze niet hebben of ze nu van linkse of rechtse zijde zijn. In Amerika komt daar bij zowel linkse als rechtse zijde ook nog eens bij dat er niets leuker is dan een partijtje Risk te spelen in real life. In Europa is het overigens niet veel beter. Het grootste probleem met zowat alle politici is in mijn ogen dat ze uiteindelijk gedreven worden door een behoefte om om zoveel mogelijk macht te vergaren. Dat kan via het uitbouwen van een groot overheidsapparaat en / of oorlogje spelen. Het eerste verhoogt voornamelijk de interne macht, het tweede de macht op wereldvlak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() http://www.youtube.com/watch?v=s4D3KBS0sk0 Daarom doet hij het dus. Leve de vierde macht, zeker?
![]() |
![]() |
#116 |
Vreemdeling
|
![]() Het feit dat hij de enigste is die op een belgisch forum 6 paginas aan reacties losweekt in een mum van tijd, doet uitschijnen dat hij meer dan je gemiddelde politieker is.
Hij is de leider van een politieke beweging die vroeg of laat ergens serieuze pannen zal breken. Beter vroeg dan laat. Met een mega crisis in de westerse wereld in de maak is de weg duidelijk. Wanhopig vasthouden aan vadertje staat tot dat er barsten in vaders aorta verschijnen en er een korte maar desastreuse periode van totale anarchie komt. Of de staat verkleinen en het niet meer zien als een zorgende vader die voor jou beslissingen neemt maar een dienaar van het volk en een periode van herstel en relatieve welvaart tegemoet gaan. Iedereen die dit doemdenken vindt, moet dringend eens luisteren naar de mensen die de crisis voorspelden en de grootste hausse van de 21ste eeuw, de goud en zilverhausse ook in de gaten houden. En nee Roubini hoort er niet bij, er zijn zoveel keynsianen dat er toevallig een het wel moest juist hebben en dat was toevallig Roubini. Al de rest zijn austrians en zien het komende decennium somber in. Ik weet niet van jullie, maar ik luister naar slimme mensen en niet naar dommerikken. Ron Paul is één van die slimme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondertussen heeft Hong Kong twee maal zoveel IPO's als Wall Street. Europese (Prada vorige week nog), en zelfs Amerikaanse bedrijven trekken naar plaatsen waar investeerders niet zo gemakkelijk kunnen bestolen worden door naked short selling en dergelijke. Soms lijkt het alsof de VS op een totale ineenstoring aansturen, gewoon hopend er zoveel mogelijk aan te verdienen, zo lang het nog duurt. Ik hoop dat ik me vergis, en dat anderen hun verantwoordelijkheid opnemen om chaos te voorkomen. Ik denk dan in de eerste plaats aan Azië. Tijd dat Europa zich wat onafhankelijker begint op te stellen ook. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 29 mei 2011 om 00:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Minister-President
|
![]() Ik ben al altijd fan van geweest van Ron Paul. Zijn echte aanhangers voor de Tea Party opkwam, waren de echte libertarians. Ik vind het zonde dat hij nu beschouwd wordt als de stichter/boegbeeld van The Tea Party. Met dat nieuw volk kan ik niet overweg en de meesten weten weinig over zijn echte standpunten. Ik denk dat hij door die associatie veel stemmen zal verliezen van onafhankelijken. Hij wordt oud en ik zie in Gary Johnson een goede opvolger.
http://www.youtube.com/watch?v=_lI9iPo2gO4 Laatst gewijzigd door longhorn : 31 mei 2011 om 03:13. |
![]() |
![]() |