![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#601 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.946
|
![]() Citaat:
Even if one assumes that scores of witnesses were coached to lie or for some other reason lied to support the official story, one would have to assume the absurdity that all the other people who happened to glimpse the aircraft due to their being slow-moving traffic on the highways west of the Pentagon -- at least hundreds of people -- saw fit to remain silent about having seen something other than a jetliner. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#602 | |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.333
|
![]() Citaat:
Jazeker ! , en ook dat matched weer een 757
__________________
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te noemen, en ook niet als het terroristen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#603 |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.333
|
![]() Geen inhoudelijke reply , dat zegt genoeg
__________________
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te noemen, en ook niet als het terroristen zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#604 | |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.333
|
![]() Citaat:
Dan wordt ik door u direct van beschuldigd een leugenaar te zijn. Bovendien waren de mensen in het vliegtuig geen bekenden van de getuigen op de grond.
__________________
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te noemen, en ook niet als het terroristen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#605 | |
Parlementsvoorzitter
Geregistreerd: 21 maart 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 2.121
|
![]() Citaat:
Als gij te zelfingenomen en te lui zijt om mijn posts deftig te lezen, hou dan voortaan maar zelf je bek in deze topic (en liefst elders ook). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#606 |
Banneling
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#607 | |
Parlementsvoorzitter
Geregistreerd: 21 maart 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 2.121
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Simpelweg onzin ! laat maar eens zien waar dit door wie beweerd is. Het barstte van de vliegtuigfragmenten in en rond het gebouw Dat boek bevond zich helemaal niet direct naast de impact zone , maar naast het ingestortte deel . http://www.wanttoknow.nl/wp-content/...y-griffin1.pdf Gewoon op de link klikken en doorbladeren naar pagina 64 en 65. Terwijl je toch bezig bent zou je het beter eens volledig grondig lezen. Klopt. het was direkt boven de impact van het nog onbekende object. Moet iets fout gelopen met het overzetten van die foto. Hier is hij nog maar eens: http://forum.politics.be/newattachme...da70e12c0c96d4 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#608 | |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
|
![]() Citaat:
De pagina waar u naar op zoek bent is niet gevonden! Het ziet ernaar uit dat de pagina waar u naar zoekt niet meer bestaat of dat de naam is gewijzigd. Gebruik de zoekfunctie boven om te zoeken naar het gewenste artikel of ga terug naar de voorpagina. tja... link werkt niet trouwens toen had ik reeds gelezen op de pag 61 tem 68 en niets over een boek te vinden... in mijn ogen lul je dus big time...
__________________
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#609 | |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 52.439
|
![]() Citaat:
![]() http://www.wanttoknow.nl/wp-content/...y-griffin1.pdf even stukje c/p: vanaf onderaan p 63. [... Meer concreet bewijs wordt geleverd door het eenvoudige gegeven dat er kennelijk geen overblijfselen van een Boeing 757 op de plaats van de crash waren. Zoals we hebben gemerkt, luidde de verklaring voor het feit dat er geen overblijfselen op de foto’s zichtbaar waren, dat het hele vliegtuig het p 64 Pentagon was binnengedrongen. Als dat werkelijk zou zijn gebeurd (en we gaan nu even voorbij aan het feit of dat ook maar enigszins mogelijk zou zijn), zou er nadat het vuur was gedoofd een uitgebrand wrak, of op z’n minst wat identificeerbare onderdelen van het vliegtuig in het Pentagon zijn gevonden. Maar dat was duidelijk niet het geval. Tijdens een Pentagonbriefing op de dag na 11 september werd aan Ed Plaugher, de brandweerdistrictscommandant die verantwoordelijk was voor het blussen van de brand in het Pentagon, gevraagd of er nog iets van het vliegtuig was overgebleven. Hij zei dat er ‘wat kleine onderdelen... maar geen grote stukken’waren. ‘[E]r is geen stuk romp of zoiets.’41 Volgens het ooggetuigenverslag van Plaugher waren er dus, de dag na de brand, geen romp of andere grote stukken, zoals vliegtuigmotoren. Zijn getuigenis werd bovendien impliciet bevestigd door het ministerie van Defensie, dat verklaarde dat de enige onderdelen die het van Vlucht 77 had gevonden, behalve onidentificeerbare stukken (die, zoals Meyssan duidelijk maakt, ‘van iets heel ander afkomstig zouden kunnen zijn’), een bakenzender en de twee zwarte dozen waren. De zwarte dozen werden bovendien, zo werd gezegd, gevonden op een tijdstip – 4:00 ’s nachts – dat critici achterdochtig maakt.42 Plaughers getuigenis werd verder bevestigd op een persconferentie van het Pentagon op 15 september.Toen Terry Mitchell werd gevraagd naar bewijsmateriaal van het vliegtuig, zei hij dat er alleen maar ‘kleine stukjes’ te zien waren. Lee Evey, de leider van het renovatieproject, zei dat het bewijsmateriaal van het vliegtuig ‘niet erg zichtbaar’ was. ‘Geen van deze brokken is erg groot... Je ziet geengrote stukken vliegtuig zitten die de lucht in steken.’43 Hoe is deze getuigenis te verenigen met de aanname dat het Pentagon door een Boeing 757 is geraakt? De romp van dat vliegtuig is van aluminium gemaakt dat niet smelt in een gewone koolwaterstofbrand. De motoren zijn gemaakt van gemengd staal dat normaal gesproken ook niet smelt. En toch was de min of meer officiële verklaring dat het vuur zo heet was dat al dit metaal niet alleen smolt, maar ook in rook opging.44 Is dat geloofwaardig? In de eerste plaats: hoe konden de bovenverdiepingen van het Pentagon intact blijven als de brand zo heet was? In de tweede plaats: hoe kan het vuur zo heet zijn geweest als het een koolwaterstofbrand was? In de derde plaats: als er speciale omstandigheden bij de crash waren waardoor de koolwaterstofbrand extra heet was – heet genoeg om rode vlammen en de andere effecten die op de foto’s te zien zijn, te veroorzaken –, zou dan zelfs vuur dat zo heet was in staat zijn om aluminium en staal te verdampen? Als de officiële verklaring over deze kwestie van de natuurwetten afhangt, is het belangrijk genoeg om een experiment uit te voeren om deze stelling te testen. Pagina 65 En dat zou makkelijk genoeg kunnen door een afgedankte Boeing 757 te gebruiken. Zelf als je aanneemt dat deze test succesvol zou kunnen verlopen, moet hij wel aan meerdere voorwaarden voldoen. Volgens minstens én versie van de officiële verklaring waren autoriteiten in staat om slachtoffers van de crash aan de hand van vingerafdrukken te identificeren.45 Het vuur zou dus heet genoeg moeten zijn om aluminium en staal te verdampen, en koel genoeg om menselijk vlees intact te houden. Dat is uiteraard onmogelijk, dus Meyssan is met stomheid geslagen dat het Pentagon beide beweringen vol kan houden zonder bang te zijn dat het belachelijk wordt gemaakt.46 Hoe dan ook: een dergelijke test is niet langer nodig, aangezien deze verklaring – net als andere aspecten van de officiële verklaring over 11 september – veranderde in een tweede versie. Zes maanden later, in april 2002, beweerde de fbi namelijk, zo meldt Meyssan, dat er genoeg stukken van de Boeing 757 waren teruggevonden om hem bijna helemaal te kunnen reconstrueren. Een woordvoerder van de fbi werd als volgt geciteerd: ‘De onderdelen van het vliegtuig zijn in een pakhuis opgeslagen en zijn gemerkt met de serienummers van Vlucht 77.’47 De daaropvolgende maanden werd deze nieuwe versie van de officiële verklaring bovendien ondersteund door Ed Plaugher, die zich nu herinnerde dat hij, toen hij op de plek des onheils arriveerde, ‘stukken van de romp, de vleugels, het landingsgestel, delen van de motoren en stoelen’ had gezien, en daar voegde hij aan toe: ‘Ik kan je zweren dat het een vliegtuig was. ’Hij beweerde zelfs dat hij een van de zwarte dozen had gezien – waarmee hij zonder het zich te realiseerden de verklaring van het Pentagon weersprak die stelde dat de zwarte dozen pas drie dagen later om vier uur in de ochtend waren gevonden.48 Je zou denken dat de Amerikaanse overheid deze nieuwe versie van het lot van Vlucht 77 eenvoudig zou kunnen staven door het pakhuis met de verzamelde vliegtuigstukken aan journalisten en leden van de 9/11Independent Commission te laten zien. Maar dat zou niet meer bewijzen dan dat grote delen van het vliegtuig zijn teruggevonden. Het zou niet duidelijk maken of ze waren teruggevonden bij het Pentagon – of in Ohio, Kentucky, of waar dan ook. Het is dus niet mogelijk om deze theorie te bevestigen door op het concrete bewijs en Ed Plaughers opgefriste geheugen te wijzen. Sterker nog, deze nieuwe versie is niet alleen in strijd met Plaughers verklaringen op 12 september, maar ook met de verklaringen die Timothy Mitchell en Lee Evey op 15 september aflegden. Als grote delen van het vliegtuig, zoals de motoren, de romp en het staartstuk, zich in het Pentagon bevonden, hoe kan het dan dat deze mannen ze niet hebben gezien? Waarom zag Evey geen ‘grote stuk- Pagina 66 ken vliegtuig zitten die de lucht in staken’? En waarom hebben onze journalisten deze voor de hand liggende vragen niet gesteld? We hebben gezien dat Meyssans bewering dat het Pentagon door iets anders dan Vlucht 77 is geraakt, door een flinke hoeveelheid concreet bewijs wordt ondersteund. Deze bewering wordt nog extra gestaafd door twee feiten waar Paul Thompson verslag van doet. Het eerste feit is dat toen op 16 oktober de vluchtleidingtranscripten over de crashes van 11 september eindelijk werden vrijgegeven, het transcript ‘over Vlucht 77 minstens twintig minuten voordat die neerstort eindigt’.49 Hoewel er hiervoor meerdere verklaringen bestaan, is een van de verklaringen dat de regeringsautoriteiten niet wilden dat de pers en het publiek zouden horen wat er in de laatste twintig minuten van Vlucht 77 werkelijk was gebeurd. ...]
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 16 juni 2011 om 11:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#610 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.826
|
![]() Citaat:
![]()
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#612 | |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
|
![]() Citaat:
Houston...? Houston ? We have a problem !!!! PAGE NOT FOUND Damn 404 ![]() en 757 ook ![]() PLANE NOT FOUND ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#613 | |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#614 | |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
|
![]() Een recente poll ivm 9/11 en Gebouw 7...
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#615 | |||
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 52.439
|
![]() Citaat:
![]() Het filmpje is veel beter: http://www.youtube.com/watch?v=OH21g...mbedded#at=337 vanaf 2´30 - *vergelijking met hitteontwikkeling + schade door Boeing <> WTC - towers op x-verdiepingen, dan onaangeroerd "Pentagonboek" op 3´10 "en witte muren op verdiep 2 " rookschade /brand ![]() Het (centraal) inslaggat zou de zwarte cirkel zijn hieronder: ![]() Men ziet door de bruine pijlen waar het dak door de impact al licht ingezakt is, net in het verlengde aan die vertikale breuk tot op het 2e verdiep is helemaal geen (brand/rook) schade ? * ![]() uit: Citaat:
Citaat:
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 16 juni 2011 om 14:35. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#616 | |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#617 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.826
|
![]() Citaat:
![]()
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#618 | |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.333
|
![]() Citaat:
Dit barst werkelijk van de oude onzin !! De auteurs van dit stuk weten zelf niet eens wat het officiële verhaal is, ze verzinnen maar wat en gaan dat weerleggen! En dan nog die domme fouten zoals: "aluminium smelt niet in een gewone koolwaterstof brand " . Dat kan dus wel degelijk, en is ook vaak gebeurd!
__________________
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te noemen, en ook niet als het terroristen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#619 | |
Parlementsvoorzitter
Geregistreerd: 21 maart 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 2.121
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#620 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.946
|
![]() Misschien zoek jij teveel naar het grote, niet-bestaande plaatje en zit je puzzelstukjes in elkaar te wringen die eigenlijk niet bij elkaar horen.
|
![]() |
![]() |