![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#9441 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, de meeste van die vrouwen vragen schoonheidstips aan Maria Vogels.
![]() |
![]() |
![]() |
#9442 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nee, waarom?
![]() |
#9443 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9444 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Homo-ouders zijn eerlijk. Hetero-ouders zijn dat niet. En daarom heeft het kind een trauma. Niet omdat het zijn biologische ouders niet zou kennen... En daarom is homo-adoptie eigenlijk beter voor het kind, volgens mij. Tjah? Ben ik de enige die enige subjectiviteit opmerkt? Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9445 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Reageer voor de verandering eens op wat er wel gezegd wordt misschien? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9446 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9447 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9448 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat klopt er niet van wat Alboreto zegt? Het is toch juist wat hij zegt? Bij adoptie is er inderdaad nooit sprake van zogen, noch bij holebi, noch bij hetero-koppels.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#9449 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9450 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Het is gewoon de realiteit. Een realiteit waarmee ook rekening gehouden moet worden in de discussie over milieuvervuiling. Dat "elke stad zuiver water moet hebben," is hier duidelijk geen argument, omdat het gewoon niet klopt. Begrijp je? Het is gewoon geen positieve maatschappelijke evolutie, daarom gaat dit argument niet op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9451 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar toegeven? Ho maar. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9452 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
"Meneer, de anderen stelen (of zoiets in die zin) in 't geniep, maar ik doe het openlijk. Meer nog, ik ben er trots op. Ik ben namelijk eerlijk. Als ik al iets steel, dan ziet iedereen dat direct. Want ja, ik kan niet eens anders, met zo'n kop zoals ik. Ieredeen ziet me al van ver aankomen. Het heeft geen zin om te verstoppen. Om die reden ben onschuldig, meer nog, ik ben superieur aan alle anderen." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9453 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bon. Je poging om met een halfslachtige vergelijking de voorliggende argumenten van tafel te vegen, heeft dus geen verf gepakt. De realiteit is en blijft dat je stelling "elk kind heeft een mama en een papa" gewoon kwatsj is en niet als argument kan dienen om holebi-adoptie tegen te houden. Verder nog iets?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9454 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9455 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Typisch Raf. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9456 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9457 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En het gaat niet over stelen he meneer de wijsneus... adoptiekinderen worden door hun ouders voor adoptie afgestaan. Ge weet echt van geen hout meer pijlen maken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9458 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9459 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
... om van daaruit te concluderen dat zij dan maar beter door homofielen worden geadopteerd, want zij zijn wél eerlijk,.... .... vind je dat nu zelf niet een beetje erover? En als dat je argumentatie is pro homoadoptie.... ... dan had ze er zeker niet mogen komen volgens mij. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9460 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien is het een idee om de kleine homotjes te laten adopteren door homo's, en de heterokindjes door hetero's.
Dat maakt de sexuele opvoeding al een stuk gemakkelijker, ik bedoel maar, als zo'n homovader aan zijn hetero zoon moet uitleggen hoe het werkt zonder dat hij ooit een blote vrouw heeft gezien en er misschien zelfs een beetje vies van is, dat is toch genant?
![]() |
![]() |